Stel je persoonlijke vraag #40

@Vuile_bitch ik wacht hier op jou

1 like

Team Rocket is altijd sneller dan het licht.

edit: voor de boomers dit is van PokƩmon

8 likes

Ook C en ook zwemvaardigheid ƩƩn tot en met drie, of wat ze dan ook bieden.

1 like

Bij A leer je zwemmen
B is een paar maanden extra en dan leer je ietsje meer en een betere uithoudingsvermogen
Maar C is echt het laatste stukje wat belangrijk is voor de zelfredzaamheid.
Pas na C kon mijn dochter echt goed zwemmen.

Het is niet meer hetzelfde A en B al pakweg 20 jaar geleden

6 likes

Als clown krijg je tenminste een bovenmodaal salaris, dat Disneygedoe moet je dan ook nog allemaal in je vrije tijd doen, nee bedankt. Ik trek wel flapschoenen aan en doe een pruik en rode neus op voor 3800 euro.

16 likes

Volgens mij is kattenbak ouderwets Nederlands, kat betekent klein.

1 like

Disney adult zijn is ook net zoals de maffia.

2 likes

Als clown ben ik tenminste soort van anoniem met die schminck op

3 likes

Nog een creepy verhaal over clowns.

3 likes

Wat vond je vroeger enger?

• Door het gat in het zeil zwemmen met zwemles
  • Clowns

0 stemmers

Wat vindt je nu enger?

• Door een gat in een zeil zwemmen
  • Clowns
  • Resultaten in een cirkeldiagram

0 stemmers

Ik hoorde vroeger altijd over het zwemdiploma B (ben zelf na A gestopt) dat je dan 7 meter onder water moest zwemmen. Ik was blij dat ik na A mocht stoppen want dit was mijn grootste nachtmerrie, maar ik dacht dan ook dat ze 7 meter diep bedoelden ipv 7 meter ver

2 likes

Wist jij dat Volendam religieus is?

• Ja doh
  • Nee
  • Ik ben Belg ik weet niet wat Volendam is

0 stemmers

Wist je dat ze dus echt tering katholiek zijn en niet zwarten kousen biblebelt protestants?!

• Waaaaaaat nee is dat echt zo (is echt zo heb ik net geleerd)

0 stemmers

Mijn wereld staat op z’n kop

1 like

Ja het grote piraten feest op het plein.

3 likes

Ze zijn daar toch gewoon ā€œkatholiekā€.

1 like

Statistisch gezien katholieker dan Limburg, dan val je wel in de categorie Tering Katho vind ik.

2 likes

Bij mijn zwembad was er geen zeil met een gat. Ik hoefde voor m’n A niet onder water te zwemmen, voor m’n B was het destijds 7 meter. Ik heb m’n B pas gehaald toen ik 10 was :smiling_face_with_tear: Zo blij dat ik nu geen zwemlessen meer hoef te nemen, ik zou hopeloos falen.

2 likes

Zou jij jezelf als stoer omschrijven dan? Misschien verwar ik je met een andere persoon maar ik herinner me vaagjes een incident met een oude microgolfoven :thinking:

3 likes

nou als Disney adult ook want hoe betaal je anders al die kapitalen :sob: ik kies ook clown maar alsnog haha

2 likes

Volgens mij is Noord-Holland over het algemeen ook meer Katholiek dan Protestants, heb altijd het idee dat Protestants wat meer in de bible belt zit.

1 like

Ik heb m’n B uberhaupt nooit gehaald. We moesten in de (school)zwemles een soort ā€˜test’ doen om te kijken of we mochten afzwemmen voor ons B, moesten we dus door dat zeil met die gaten zwemmen.

Ik was als eerst, zwem onder water naar dat zeil, weet niet of ik door het onderste of bovenste gat moet, en in plaats van dat ik gewoon iets kies blijf ik voor dat zeil twijfelen, krijg geen adem meer, kom naar boven, en mag niet afzwemmen :clown_face:

1 like