Ik zou ff bellen naar het poppodium om te vragen wat je het beste kan doen, en anders afwachten tot je per mail reactie krijgt
O ja dat vergeet ik nu dus te vermelden maar telefonisch zijn ze niet bereikbaar. Wel geprobeerd. Een beller is sneller inderdaad.
Edit: Thanks @Lula
Bestel iets wat je niet kent
Een Lihanboutje ofzo en doe verslag zodat wij er ook nog iets aan hebben.
En dan nu niet flauw doen van ik ben vegetariër.
Zag laatst iemand die dat deed. Dat is dus gewoon gehakt met iets krokants eromheen.
Zou je eventuele dubbele tickets via ticketswap oid kunnen verkopen?
Vaiana, je doet het weer.
55 jaar geleden uitgevonden door lieke en han en in de vorm van een kippenboutje
Zie m alleen nooit op t menu bij mijn snackbar
Maar wel lekker.
Ik vind vanaf 12 uur middag, zet vanaf dan in mailtjes ook goedemiddag
hahahaha hoe moet ik dit voor me zien
Ligt aan de dag en wat het gene is wat ik daarna ga doen. Voor leuke dingen maak ik energie.
Heb jij ooit brandend maagzuur gehad?:
- Ja, een enkele keer
- Ja, meerdere keren
- Nee
0 stemmers
Heb jij iemand van het forum in je hoofd waarbij je denkt âjij kookt echt altijd zulke lekkere dingenâ?
- Nee vgm maakt iedereen hier vies vreten
- Nee let ik niet op
- Ja eig wel
0 stemmers
Ik vind bijna alles wat @Dazed post in het âwat eet je vanavondâ topic bijvoorbeeld echt lekker klinken en krijg er trek van
Ik ook
Pas als ik iets van @FrauHelga haar baksels (hehehe) heb gegeten dan kan ik rustig sterven.
En ik heb altijd het idee dat @grace goed kan koken. Maar ook alleen maar omdat ze ooit een goede hummus post had en een x friet van polenta had gemaakt. Ik ben heel snel onder indruk.
Nou je hoort het @FrauHelga. Als je van soy.peor af wilt, moet je even een taart haar kant opsturen.
Ja meerdere! Heel wat vast posters in het wat eet je vanavond, maar @BiloxiParish haar dingen klinken altijd heerlijk.