Stel je persoonlijke vraag #40

Ik zou ff bellen naar het poppodium om te vragen wat je het beste kan doen, en anders afwachten tot je per mail reactie krijgt

20 likes

O ja dat vergeet ik nu dus te vermelden maar telefonisch zijn ze niet bereikbaar. Wel geprobeerd. Een beller is sneller inderdaad.

Edit: Thanks @Lula

Bestel iets wat je niet kent

Een Lihanboutje ofzo en doe verslag zodat wij er ook nog iets aan hebben.

En dan nu niet flauw doen van ik ben vegetariër.

8 likes

Zag laatst iemand die dat deed. Dat is dus gewoon gehakt met iets krokants eromheen.

3 likes

Zou je eventuele dubbele tickets via ticketswap oid kunnen verkopen?

Vaiana, je doet het weer.

1 like

55 jaar geleden uitgevonden door lieke en han en in de vorm van een kippenboutje

Zie m alleen nooit op t menu bij mijn snackbar

7 likes

Maar wel lekker.

2 likes

Ik vind vanaf 12 uur middag, zet vanaf dan in mailtjes ook goedemiddag :flushed:

4 likes

hahahaha hoe moet ik dit voor me zien

1 like

Ligt aan de dag en wat het gene is wat ik daarna ga doen. Voor leuke dingen maak ik energie.

8 likes

Heb jij ooit brandend maagzuur gehad?:

• Ja, een enkele keer
  • Ja, meerdere keren
  • Nee

0 stemmers

1 like

Heb jij iemand van het forum in je hoofd waarbij je denkt ‘jij kookt echt altijd zulke lekkere dingen’?

• Nee vgm maakt iedereen hier vies vreten
  • Nee let ik niet op
  • Ja eig wel

0 stemmers

Ik vind bijna alles wat @Dazed post in het ‘wat eet je vanavond’ topic bijvoorbeeld echt lekker klinken en krijg er trek van

13 likes

Nee, maar ik wil wel graag de baksels van @George en @FrauHelga eten

25 likes

Ik ook

5 likes

Pas als ik iets van @FrauHelga haar baksels (hehehe) heb gegeten dan kan ik rustig sterven.

En ik heb altijd het idee dat @grace goed kan koken. Maar ook alleen maar omdat ze ooit een goede hummus post had en een x friet van polenta had gemaakt. Ik ben heel snel onder indruk.

10 likes

Nou je hoort het @FrauHelga. Als je van soy.peor af wilt, moet je even een taart haar kant opsturen.

8 likes

@George ben jij professioneel kok oid? Want alles van jou lijkt echt ziek profi

9 likes

Ja @bostons

3 likes

Ja meerdere! Heel wat vast posters in het wat eet je vanavond, maar @BiloxiParish haar dingen klinken altijd heerlijk.

3 likes