Oh en nog een, dit geldt ook maar weer voor één iemand, jij of je partner.
- Een lijntje nemen kan niet, maar dronken of stoned worden wel
- Dronken of stoned worden kan ook niet
0 stemmers
Oh en nog een, dit geldt ook maar weer voor één iemand, jij of je partner.
0 stemmers
Stel je voor de niet dronken partner overkomt iets oid. Of je kind word wakker, vind niet dat een kind zijn/haar ouders dronken of stoned moet zien.
Omdat ik dat geen goed voorbeeld vind voor mijn kind. Als mijn kind uit logeren is, vind ik het anders, maar niet als we in hetzelfde huis zijn.
Omdat ik bij meerdere mensen heb gezien wat dronkenschap van een ouder voor invloed op ze heeft. Mijn beste vriend heeft er in zijn volwassen leven nog steeds last van dat zijn vader in zijn jeugd af en toe, zonder agressiviteit, dronken was.
We drinken sowieso geen alcohol.
Je bent toch niet dronken na 1 of 2 glazen
Ik snap het verschil niet zo goed tussen een paar glazen alcohol of een lijntje, zo lang je kind de drugs niet ziet. Het is niet alsof je compleet van de wereld bent, in allebei de gevallen niet
Dat kind kan toch wakker worden?
Een paar glazen, terwijl de ander nuchter is, fine. Maar echt dronken zijn vind ik niet oké.
Oke ja hang ze aan de leugendetector dan maar!!!
Met 2 glazen alcohol op kan je in theorie nog rijden als er wat gebeurt, met een lijn coke ga je toch niet achter het stuur zitten
Maar drink je dan ook nooit allebei meer dan 2 glazen thuis? Als er echt iets ergs is kan je toch altijd 112 bellen
Man komt wel eens dronken thuis na een feestje elders. De afspraak is dan dat hij niet naar kind gaat als er 's nachts iets en dat hij daar ook niet op dat moment een discussie over begint. Hij slaapt op het logeerbed en kind komt dus niet in aanraking met hem. Daar zie ik weinig kwaad in met deze afspraken, maar dit komt maximaal 4x per jaar voor.
Voor mij is het ook dat ik die hele industrie/drugswereld niet wil steunen.
Ik ben @Lemongrab niet maar ik drink inderdaad nooit meer dan 2 glazen thuis (of waar dan ook) en mijn vriend ook zelden. Maar ik heb buiten kind om ook geen interesse in dronkenschap. (Edit: no judgement verder maar ik heb gewoon genoeg na 2 glazen wijn. Ik haat het gevoel van aangeschoten/dronken zijn, vind ik heel naar.)
Jawel maar ik heb geen kind. En je kan altijd 112 bellen ofc want sowieso niet iedereen kan rijden, maar als de vraag is wat het verschil is tussen een lijn coke en een paar glazen alcohol vind ik dit toch wel een aanzienlijk verschil. In coke weet je nooit wat er in zit dus ik zou daar veel minder vertrouwen hebben in mijn eigen reactievermogen en vermogen tot adequaat handelen in geval van nood dan bij 2 glazen alcohol, ook als je het zelf rijden achterwege laat.
Blijft raar hoe normaal alcohol is, terwijl het gewoon onder harddrugs valt. En de gezondheidsrisico’s ook echt niet weinig zijn, ook bij 1 glas al
Volgens mij overschatten jullie het effect van coke een beetje. Het werkt maar heel kort en je kan er prima normaal mee functioneren; zie ook de hele Zuidas en mediawereld.
Dus jij weet wie die blondine met dr kind is?!
Lol ja die functioneren allebei uitstekend idd
Kinderen krijgen betekent gewoon dat je bepaalde dingen moet laten. Het is een keuze die je maakt/overkomt. Ben je zonder kinderen op vakantie, dan zoek je het maar uit. Maar doe gewoon ff normaal als je kind thuis is.