Kinderen krijgen betekent gewoon dat je bepaalde dingen moet laten. Het is een keuze die je maakt/overkomt. Ben je zonder kinderen op vakantie, dan zoek je het maar uit. Maar doe gewoon ff normaal als je kind thuis is.
Dat het legaal is maakt het niet minder harddrugs.
Ik snap deze grap niet?
Was een roddel over een blonde BNer die met haar kind in haar armen coke deed/haalde
Ik ga hier helemaal stuk om. Omdat het witte rijke mensen zijn betekend dat niet dat ze prima functioneren haha en al helemaal niet met drugs op.
Prima dat het geen steriotype junkies zijn maar ook zij zijn mensen en drugs heeft op hun dezelfde invloed als minder succesvolle mensen haha.
Trouwens over steriotype junkies als ik denk aan veel drugs dan denk ik wel aan zuidas mensen ja…
Maar dat ligt toch ook erg aan de persoon? Sommige kunnen bijna een fles whisky opzuipen en amper wat ervan merken en de ander voelt zich zwaar aangeschoten na 2 wijn. Dus ik zou eerder zeggen zodra de ouder maar niet aangeschoten is.
Ik denk niet dat die ouders alleen een lijntje coke doen maar er ook bij drinken.
haha zo ken ik iemand die sinds hij een kind heeft niet meer zn pilletjes in zn nachtkastje bewaard maar in een kluisje, zodat ze er niet bij kan. zo lief!
Wat is daar lief aan? Heb in de verpleging gewerkt en ken helaas de schrijnende verhalen van kinderen die in aanraking met drugs kwamen. Ik vind het sowieso heeeeeel vreemd om drugs in huis te hebben wanneer je kinderen hebt
Volgens Chantal wel, ja
hahhaa was sarcastisch uiteraard, ik vind het bizar
Haha sorry had niet door dat het sarcastisch was
Heb gewoon zoveel gekke dingen gezien, sta nergens meer van te kijken
ja wel heftig hoor! snap je toch gewoon niet
Nee. Dit argument vind ik in dit geval net zo onzinnig als wanneer het gebruikt wordt door mensen die graag met te veel drank op achter het stuur kruipen ‘omdat ze er goed tegen kunnen’. Doe gewoon niet (heel veel drinken in situatie waarin je verantwoordelijkheid hebt bedoel ik, hoe goed je er ook denkt tegen te kunnen)
Ik haat zulke pols, maar ik weet echt even niet wat ik moet doen.
Ik geef een verjaardagsfeestje waarbij ik een kroeg afhuur. De prijs pp is inclusief bier/wijn/fris en er komen ongeveer 25 mensen, dus ik betaal al veel geld.
Nu wil ik het liefst de mensen een glaasje prosecco serveren als ze binnenkomen, maar dat kost pp 2,50 extra. Keer 25 man is dat 62,50. Ik denk dat er 5 mensen geen prosecco drinken.
Wel of niet prosecco erbij?
- Ja, je bent toch al ruim over je budget heen en het is een leuke binnenkomst!
- Nee, er is ookal onbeperkt drank en dan drinken ze toch weer wat minder en 62 euro is toch weer 1 x luxe uit eten
0 stemmers
Ik zou het niet doen omdat ook veel mensen niet echt genieten van zo’n glas, het staat wel feestelijk maar denk dat veel mensen meer genieten van een ander glas. En denk dat het al super leuk is zo en dat zullen je gasten vast ook vinden.
Oh dat is wel een goede reden ja! Oke ik ga het niet doen. Thanks!!
Nog ter aanvulling, mijn zus deed dit ook, maar doordat niet iedereen er op hetzelfde moment is heb je ook niet echt een gezamenlijk proost moment. Dus dan heeft het ook al iets minder toegevoegde waarde.
True. Het overschatten gedeelte bedoel ik. Je gaat er niet van trippen ofzo. Maar toch zou ik het never doen als m’n kind thuis is. (Sowieso niet)
Kun je die niet laten vermaken voor iets dat je wel draagt?