Stel je persoonlijke vraag #40

Nee hoor. Niet als je het topje eraf snijdt om te lepelen.

4 likes

Flashback naar Call me by your name waar Oliver voor het eerst in zijn leven een zachtgekookt ei eet wanneer de kokkin er een voor hem open snijdt, omdat hij nooit wist hoe je die moest open maken

5 likes

Wat is je favoriete chocolade letter smaak?

  • Wit
  • Melk
  • Puur
  • Hazelnoot
  • Anders, namelijk

0 stemmers

2 likes

ohja vergeten

2 likes

Hazelnoot is mijn favoriet maar helaas nog geen lekkere gegeten dit jaar. In plaats van hele hazelnoten zaten er af en toe fijn gehakte stukjes in. Echt een teleurstelling

2 likes

Haha ja het staat er een beetje dom zie ik nu. Bedoelde vooral dat ik de verbazing omtrent een gekookt ei snijden niet snap :grin:

1 like

Wat een gedoe. Als ik moet ga ik niet eerst de bril bedekken met papier.
En hoe moet je in godsnaam de wc doortrekken met je voet als die optie er niet is? Is toch ouderwets? Heb dat al jaren niet meer gezien

1 like

Ik discrimineer niet als het op chocola aankomt

4 likes

Dan heb je nog nooit die gore chocoladeletter van de Jamin gehad :nauseated_face:

2 likes

Ik lust geen chocolade :grimacing:

2 likes

@anon3219017 Thanks :joy: Zoetermeer is ook een grauwe kutstad dus can’t wait om weer terug te gaan naar Voorburg/Den Haag.

4 likes

Helaas lagen er alleen nog maar pure letters in de winkel waar ik vandaag was, dus mijn collega’s moeten het daar mee doen.

2 likes

Je kan toch met je voet op de knop drukken?

1 like

@kali hahha ja het lijkt nu ook net een persoonlijke vraag

1 like

Je bedoelt gewoon die aan de muur? Dat wordt nogal een acrobatisch dingetje. Of bedoel je gewoon een die er echt voor gemaakt is op de vloer?

1 like

Ja die laatste, ik zie heel vaak mensen op TikTok enzo wc’s doortrekken met hun voeten, ook bij die knoppen op de muur die er niet voor gemaakt zijn. Ik doe het niet maar ik zie het regelmatig voorbij komen dus zo acrobatisch is het denk ik niet?

Ja mij was geleerd met het kleine lepeltje er tegenaan te tikken en dan dus het topje eraf te breken zegmaar. Daar begint het eigeel ook nog niet dus het loopt er ook niet uit.

3 likes

Hahaha ok dan ga ik het zo proberen, want nu ben ik benieuwd

1 like

Is dit een letter van Monster Energy ofzo?

2 likes

Voor een weekendje weg in januari

  • DĂŒsseldorf
  • Gent

0 stemmers

1 like