Stel je persoonlijke vraag #40

Ik vind dit echt een misselijkmakend GIFje :nauseated_face:

2 likes

Ja maar daar hebben ze dan zelf geen last van.

Net als vrouwen die hangen, en vervolgens de wc gewoon achterlaten met urinedruppels op de bril. Heel fijn voor degenen daarna die wel gewoon willen zitten. :thumbsup:

20 likes

Oh wat een kutfilm was dat toch

1 like

Ja ik doe het zelf ook niet. Ik zeg alleen wat ik zie.

2 likes

Ik snap Ć¼berhaupt niet hoe mensen dat kunnen. Ik kan dan echt mijn lichaam niet ontspannen ofzo.

7 likes

Vaak genoeg wildplassen haha :stuck_out_tongue:

4 likes

Ik kan dat letterlijk niet. Volgens mij is mijn blaas gewoon super zwak ofzo (ook vaak blaasontsteking gehad vroeger) want ik kan echt niet plassen als ik niet zit. Mijn lichaam blokkeert dan gewoon.

4 likes

Echt waar?

Volgens mij is het slechter als je zo hangt ipv zit omdat je dan oa minder goed je blaas echt leeg kunt plassen ofzo (weet het niet exact meer).

Al weet ik niet in hoeverre dit ook een verkooppraatje is deels van bedrijven die van die plastuiten verkopen :sweat_smile:

Ik hang zelf zelden boven een wc omdat ik daar gewoon veel te korte benen voor heb :smiling_face_with_tear: en helemaal geen zin in heb om die moeite te moeten doen ook verder.

1 like

Ok update: Heb gisteren zowat mijn knie verrekt om dit te proberen :rofl:

2 likes

Ik vind t vooral ook altijd vervelend dat er vaak zo weinig openbare toiletten Ć¼berhaupt zijn he!

Nog los van het ervoor moeten betalen, terwijl dat vaak in andere landen dan wel veel beter geregeld is en dat in iedere keer weer denk; HOEZO kan dit in Nederland niet ook.

Maar goed voor niets gaat de zon op dus dat het niet gratis kan snap ik dan ergens ook wel weer, maar zorg in ieder geval dat het mogelijk is ergens naar de wc te gaan :tired_face:

11 likes

Dat is wel een iets andere houding toch? Stuk lager en meer gehurkt dan boven een wc hangen.

@littlenumbers maar echt. Toen met de lockdowns kon je echt nergens een toilet vinden behalve op stations en benzinepompen.

7 likes

Oh ja dat sowieso ook! Daar dacht ik nog niet eens direct aan, maar eigenlijk is het ook belachelijk dat het zo werkt.

En gewoon sowieso onhandig hoe het lichamelijk werkt bij vrouwen, haha. Had ik ook met de marathon trouwens, al die mannen die dan onderweg gewoon ergens langs de route stonden te plassen met hun rug naar de renners. Maar ja, dat ga ik dan weer niet doen. Gelukkig stonden er op een gegeven moment wel dixies langs de route :sweat_smile:

Laatst had ik ook ergens dat je dan alleen met contant geld kon betalen in zoā€™n automaat oid en volgens mij ook alleen hele specifieke muntjes, maar ja ik heb nooit meer contant geld bij me. #toiletfrustraties

1 like

Na het plassen valt dan nog mee :skull:

1 like

Genoeg landen in de wereld waar alles slechter geregeld is behalve de wcā€™s. Snap echt niet dat Nederland daar zo slecht in is. Gelukkig zie ik het wel steeds vaker, maar echt nog niet vaak genoeg.

1 like

Zo onhandig! Maar ik check altijd wc papier en of de bril schoon is. Ik dacht dat iedereen dat deed.

  • Check wc bril
  • Check of er wc papier is
  • Maak eventueel de bril schoon met wc papier

0 stemmers

1 like

Nohhh, al scheelt het al dat je nog iemand kon bellen dan :smiling_face_with_tear:

Ik ben sowieso wel voor wat meer onderlinge loyaliteit (bij gebrek aan een beter woord) daarin, ZEG het gewoon even als ik na je naar een wc ga waar het papier op is!! Dan kan ik kijken of ik ergens nog iets vandaan kan toveren voordat ik al op die pot zit.

6 likes

Hierbij hoort eigenlijk nog ā€œcheck of de deksel omhoog staatā€.

Dit ging bij mij van de week weer eens fout toen ik heel nodig moest plassen :smiling_face_with_tear:
Wel thuis gelukkig hahaha

7 likes

Ik hou echt van wcā€™s met een zelfreinigende bril die zo rond draait. Maar moet daarbij ook altijd aan de camping denken waarbij iemand had gepoept op de bril en dat dus helemaal rond gesmeerd werd door dat ronddraaiende. :joy:

15 likes

Ja dat snap ik ook wel weer en zelf ga ik ook prima plassen als het niet anders kan als er geen papier is, ze denken maar :woman_shrugging:t2: Maarja soms is het meer dan alleen plassen (kan ook ongesteldheid zijn trouwens) en dan is het toch wel erg fijn om er even op gewezen te worden. :sweat_smile:

Note to self dat ik ook maar weer iets van zakdoekjes/papier ofzo standaard in mn tas ga stoppen voor dit soort noodgevallen, haha
(Die ik dan uiteraard niet zomaar ga doorspoelen met het oog op verstoppingen etc)

1 like