Stel je persoonlijke vraag #40

Meestal werd in paniek de bak waarin het sopje gemaakt werd gepakt :no_mouth:

1 like

Misschien voegt het voor algemeen Nederland niets toe, maar ik heb echt collega’s die mijn werk nodig hebben om te kunnen functioneren/niet in een depressie vallen

4 likes

Karamel zeezout :see_no_evil:

3 likes

Eet jij wel eens cup a soup? Voor mijn gevoel was dat vroeger heel populair maar ik zie het tegenwoordig echt nooit meer

• Ja, en vroeger ook
  • Nee, en vroeger ook niet
  • Ja, maar vroeger niet
  • Nee, maar vroeger wel
  • Anders

0 stemmers

2 likes

Ik heb nee gestemd maar eigenlijk is het zeer zelden, dus meer dan helemaal niet haha. Alleen als er echt echt echt niets anders te krijgen is en ik van m’n stokje ga bijna

7 likes

Gister nog :sweat_smile: ik koop het vaak als het in de bonus is. Anders vind ik het te duur voor drie zakjes poeder.

1 like

ohhh vroeger elke dag op school tijdens de pauze
en dan aan de kantinemensen vragen of er een schepje extra in mocht

3 likes

Volgens mij ook nog nooit gehad. Wel eens instant noodles als ik sterf van de honger.

1 like

Het is de soep onderweg tijdens (lange) trails.

4 likes

Ik at dit bijna dagelijks tot ik m’n zoutinname moest minderen dus nu nog 1x in de 1 a 2 weken.
Vind het echt lekker :sweat_smile:

3 likes

Nja vroeger at ik het omdat het nieuw en hip was. Nu eet ik het in de lunch op werk als ik nog een beetje honger heb.
Niet omdat het mn favo eten is haha

5 likes

Ik zag het als laatst een paar weken geleden toen een collega dit met een cracker als lunch at. Waarom weet ik niet, misschien een nieuw soort crashdieet? (Lekker kan het niet zijn in ieder geval)

1 like

opkikker is mn nr 1 snack als je ziek bent (in de maagziektes-categorie)

7 likes

Wij hebben zo’n fancy cup a soup carrousel op werk dus in de pauze zit het halve kantoor aan de cup a soup.

8 likes

Omg ik heb dit toevallig net voor het eerst in jaren weer eens gekocht. Viel echt vies tegen, wow. Ik miste het van de automaat op de middelbare

1 like

Ik zie regelmatig collega’s die rond 4u een soepje pakken haha. Goede marketingcampagne! Neem er zelf ook regelmatig een, tijdens de lunch ofzo.

1 like

Zijn designmeubelen essentieel?

3 likes

Ja

3 likes

Essentiëler dan artsen toch

2 likes

Laat dat nu nét ons cliënteel zijn!

6 likes