Ohh die zijn ook goed ja!!
Jij eet dit voor de lol?
Gelukkig zijn ze er ook in het geel tijdens pasen
Nee waarschijnlijk da marco of grieks eten bestellen. Maar grieks vind ik ook niet heel bijzonder als je geen vlees eet
Mijn familie gourmet denk ik al 30 jaar met kerst. Ontzettend knullig maar stiekem vind ik het wel weer wat hebben. Sinds ik zo’n 5 jaar vegetarisch eet niet heel handig maar ach, hoort erbij en de knulligheid maakt het juist ook wel weer leuk.
Nu moet ik glutenvrij eten en nu weet ik echt niet meer hoe ik aan mezelf kan verkopen dat dit leuk is als ik ongeveer alleen een paprika in dat gourmetpannetje kan stoppen
ik kijk vanavond de wedstrijd engeland-frankrijk
- ja
- nee
0 stemmers
ik ben voor
- engeland
- frankrijk
0 stemmers
wie word er wereldkampioen?
- kroatië
- argentinië
- marokko
- engeland
- frankrijk
0 stemmers
- rot op met je pleurisvoetbal
0 stemmers
Team chocolade klokjes
Dit is echt een scam. Dat je dan verwacht een normaal chocoladekransje in je mond te stoppen tot je opeens die misselijkmakende witte crème uit de hel proeft. Gadverdamme.
Wanneer heb je voor het laatst gegourmet?:
- Deze week
- Deze maand
- Dit jaar
- Langer geleden
- Nooit
- Ik heb er geen actieve herinneringen eraan
0 stemmers
Zit er dan niet meestal een slap aftreksel van spijs erin? Net zoals die kikkers die niet te nassen zijn.
ja dat is hetzelfde spul
oh maar het heeft toch dezelfde smaak? ik eet het allebei nooit maar naar mijn herinnering is het bijna hetzelfde
Beyond meat hamburger
Haloumi
Pannenkoekjes
Aardappeltjes met gesmolten raclette kaas
Oesterzwammen
Ananas (met een beetje honing insmeren)
- Getverdemme
- Heerlijk
- Mwa is te doen
- Nog nooit gegeten
0 stemmers
Wel de borstplaat versie, niet de marsepein versie.
Vieslekker.
Iedereen die dit lekker vindt, kan linea recta naar de impopulaire mening topic
Ok
Ah wat lief dit, dankjewel! Vooral die halloumi, helemaal niet over nagedacht dat dat natuurlijk ook prima op de gourmet kan