Heb jij een baan waarbij jij veel mensen ziet huilen?
- Ja best wel
- Mwah gemiddeld denk ik
- Zelden
- Er heeft nog nooit iemand gehuild
0 stemmers
Heb jij een baan waarbij jij veel mensen ziet huilen?
0 stemmers
Gewoon een doos tissues naar ze toeschuiven werkt het best. Ben altijd een beetje ontheemd als de tissues op zijn of op een andere kamer staan
Ik werk op een babygroep dus soms alleen maar gehuil
En moeders, bij de intakegesprekken
Hahha ja online gaat het wel wat lastiger Maar als de tissues er niet zijn maak ik daar juist soms gebruik van als een soort bijkom-momentje ‘nou ja, ze zijn op, ik zal er even een voor je halen!’ of, ook een van mijn favorieten ‘zal ik even een glaasje water voor je pakken?’
Maar nee, flauw, ik doe niet alleen tissues geven, probeer ook een beetje te steunen (moet toch nog een beetje werken voor mn geld)
Op mijn vorige werk heb ik al mijn collega’s wel eens zien huilen, niet door emotioneel werk oid maar ivm werkdruk/onredelijke bazen/dwdd-achtige praktijken.
Nav het bloggerstopic, je schoenen aanhouden in huis:
0 stemmers
Vervelend voor de onderburen.
De hele dag door
Nou niet waar ik woon. Als iemand hier zijn schoenen aanhoudt dan kan ik iedere stap horen.
Ik denk dus dat veel Nederlanders financieel behoorlijk naïef zijn. Die buffers zijn echt veel geld, maar het is ook veel geld omdat je gewoon veel hebt en dus ook hard kan vallen
Haha apart, hier is het juist verplicht om je schoenen uit te doen. Misschien heeft het met de bouw te maken? We hebben hier een extra clausule met regels vanwege de gehorigheid. Nu ik een nieuwe bovenbuurvrouw heb weet ik weer hoe belangrijk het is!
Ik gooi ze gelijk uit maar vooral omdat ik t gevoel van schoenen aan in huis haat.
Ja precies dit en wat @Era zegt. ik vind het gewoon niet fijn. Dus ik doe ze direct uit, als ik bij mn ouders ben ook. Maar het is geen regel. Ik zou het nooit aan gasten vragen om te doen ofzo.
Hoevaak draag jij hakken?
0 stemmers
Koop jij wel eens kleding bij The Sting.
0 stemmers
Koop jij wel eens kleding bij Vero Moda?
0 stemmers
Als 14 jarige was ik echt fan van de Sting, met die O’bleu (ofzo?) shirtjes
Ik koop m’n basic t-shirts voor onder truien nog bij de Sting. Verder kom ik er nooit
De hemdjes van de Sting vind ik voor onder kleding heel fijn. Die koop ik eens in de zoveel tijd in bulk.
Tellen laarsjes met hakken ook mee, of doel je meer op pumps etc?
Heb 2 jaar bij Vero gewerkt, vreselijk. Weiger er nog te komen.
Ja eens hoor! Ik vind die buffer niet zo heel gek, heb zelf meer spaargeld en vind dat ook heel fijn want dan kan er van alles gebeuren zonder dat we er over hoeven te stressen. Ik heb niet zoveel dure materiële dingen verder qua inboedel of auto die veel geld zouden kosten om te vervangen, maar ik wil vooral dat ik een tijd niet zou kunnen werken bijv zonder dat ik dan op een houtje zou moeten bijten.