Bijna elke dag (psycholoog) & ben er echt aan gewend. Vond eerst (onbekende) huilende mensen ongemakkelijk.
Zijn sommige daarom omgedoopt tot the cotton club?
Wat raad je aan om tegen iemand te zeggen? Misschien dat jullie als psychologen daar een training in hebben gehad. Please niet ââik zie dat het je raaktââ Ik ben er zelf ook mega slecht in en voel me denk ik nog ongemakkelijker dan de persoon zelf
Waar bijna niks van katoen is. Echt hoe verzinnen ze het,
Is âwat gebeurt er nuâ beter?
Paniekerig âstop alsjeblieft!!â zeggen
Ja dit, hier houdt het Nibud nog niet eens rekening mee in hun bufferberekenaar, wat ik vreemd vind.
Jaaaaa zo walgelijk
De kuttenclub
Haha ik zeg meestal iets van: âis niet ergâ, omdat mensen vaak âsorry â zeggen. En dan maar even laten uitsnotteren en iets zeggen van âja, het is wat hĂšâ of âhet is ook veel/lastig/moeilijkâ, vooral even bevestigen dat de emotie er mag zijn en dat ze zich niet hoeven schamen.
Ik heb altijd een bepaald beeld bij de outfits van Vero moda en Only mensen, dat beeld stamt af van 10 jaar geleden, dus weet niet of dat nog klopt
Lichtblauwe skinny spijkerbroek, een wit shirtje met een nietszeggende tekst en een lang donker of juist mint-kleurig vest?
Die tops hadden ze vroeger ook altijd bij de America Today, krijg meteen allemaal flashbacks naar de middelbare school
Ik vind Vero Moda en Only echt zulke rare stoffen en pasvormen hebben? Het zit altijd net niet. Moet het dan ook laten vermaken en dan denk ik: teveel moeite.
@Jumpsuit jaaa omg en de CoolCat was ook altijd vreselijk met die herrie en grote schermen met videoclips. Ik kom voor kleding, niet voor tinnitus
Ik vind het soms nog duur voor wat je krijgt
Heb jij een oven?
- Nee, hoef ik niet
- Gewoon nee
- Ja
0 stemmers
Heb jij een rijbewijs?
- Nee, wel mee bezig
- Nee, hoef ik ook niet
- Gewoon nee
- Ja
0 stemmers
Eten met kerst:
- Fancy dinner
- Beetje fancy dinner
- Afhaal/gourmet/simpel/kant-en-klaar
0 stemmers
Ik heb dit jaar van alles wat. Gourmetten op kerstavond, poepchique lunchen in een restaurant op eerste kerstdag en semi fancy dineren op tweed kerstdag. En dan natuurlijke de lekkere ontbijtjes. Kan nu al niet wachten
Het is echt jaren geleden dat ik voor het laatst heb gegourmet
Sinds ik geen vlees meer eet vind ik kerst eten echt een stuk minder leuk
Wat ben jijâŠ
- Team sneeuwmannen
- Team kaneelsterren
- Team ik hoef deze koekjes niet
0 stemmers
Team