Stel je persoonlijke vraag #40

Kijk je anime?

• Ja
  • Nee
  • Wat?

0 stemmers

(omg als er meer mensen zijn wil ik anime topic @Ainu @Velours)

4 likes

Ik vind anime echt heel tof omdat de personages goed zijn, verhaallijnen vaak heel uitgebreid zijn, veel van wat er wordt gedaan, gedacht en gevoelt tot in de puntjes wordt uitgelegd ja ik weet niet. Het heeft echt wat extra’s als een geacteerde serie met mensen. Soms een heel andere tekenstijl, kunst bijna

5 likes

Ja echt mee eens! Ik vind het ook stom daarom dat het vaak wordt gezien als een soort ‘kinder ding’ door buitenstaanders, want het is echt nergens mee te vergelijken.

2 likes

Denk dat veel mensen alleen denken aan pokemon wat ze als kind keken, maar ja de meeste anime is echt verre van gericht op kinderen.
Ik keek er zelf eerst ook wel een beetje zo naar. Maar sinds m’n vriend me heeft geïntroduceerd met Hunter x Hunter ben ik echt om

1 like

mijn nummer één <3

2 likes

Ik keek dat vroeger op Yorin. Net zoals Cardcaptor Sakura

1 like

Ik stemde nee, maar ik bedenk me nu dat ik wel eens films op Netflix kijk.

2 likes

Badjas het liefst van

• badstof
  • gladde fleece
  • fluffy fleece
  • glad katoen
  • wafeltjeskatoen
  • jersey
  • verlours
  • gewatteerde stof
  • kant/gaas
  • andere stof namelijk
  • no badjas for me

0 stemmers

edit: verlours moet natuurlijk velours zijn

Mijn absolute fave blijft Naruto :heart: Ben laatst ook aan Demon Slayer begonnen, omdat een van mijn neefjes hier mega lyrisch over is en ik het een beetje ons ding heb gemaakt om anime te kijken (heb hem bijna gedwongen om te beginnen met Naruto en hij hij heeft DBZ ook gekeken door mijn broer, dus goed op weg). Had laatst ook een Naruto hoodie aan op werk en mijn leerlingen gingen fucking goed erop hahahaha. Ja, love anime <333 Helaas laatste tijd zo weinig tijd voor al mijn hobby’s dat dit een beetje links is gaan liggen.

6 likes

Wat vind je leuker? (of het minst erg)

• Cadeau kopen voor een kind
  • Cadeau kopen voor een tiener
  • Cadeau kopen voor een volwassene

0 stemmers

2 likes

Ik kijk zelf eerlijk bijna geen anime meer :clown_face: ik heb een periode vrij veel gekeken en echt een selectie zitten maken van nieuwe seizoenen maar op den duur heb je het gevoel dat je wel alles gezien hebt (dat had ik toch). Ik kijk nu toevallig alleen Utawarerumono omdat ik groot fan van de VN ben en Die Neue These omdat Tanaka gewoon een verschikkeljk goede schrijver is. Het wakkert wel terug iets aan.

1 like

Susanna kon de evil twin sister van Jessie Jazz zijn

3 likes

waarom maak je er geen poll over

5 likes

Vroeger wel! Deathnote! (& nog wat die ik niet meer weet, ooit begonnen aan Naruto maar na paar afleveringen afgehaakt).

3 likes

Ik ook!!!

3 likes
Heb je je zorgverzekering voor 2023 al afgesloten?
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Voor de Ja-stemmers

Wat is je jaarbedrag?
  • 1000-1200
  • 1200-1400
  • 1400-1600
  • 1600-1800
  • 1800-2000
  • Meer

0 stemmers

2 likes

Heb jij wel eens een vriendschapssieraad met iemand gehad, bijvoorbeeld zoals de onderstaande ketting

• Ja heb ik gehad, met iemand die (toen) ook echt mijn beste vriend(in) was
  • Ja heb ik gehad, met iemand die (toen) eigenlijk niet echt mijn beste vriend(in) was
  • Nee nooit gehad
  • Ik heb dit nu

0 stemmers

(trouwringen of soortgelijke dingen tellen niet mee)

1 like

141,50 per maand en krijg 153 zorgtoeslag :money_mouth_face:

2 likes

Ik had er een van mijn zakgeld gekocht voor mij en mijn (dacht ik toen) beste vriendinnetje. Toen ik het gaf was haar reactie ‘oh ja leuk, dit moet ik echt met M en T kopen ook’ en toen stopte ze het in haar tas en deed hem vervolgens nooit om.

Daarna werd ik vriendinnen met twee andere meiden en daar hadden we er een met z’n drieĂ«n en die zijn ook heel lang m’n besties gebleven nog💕

8 likes

Een vriendin wilde dat destijds wel samen maar ik wilde niet omdat haar zus en mijn zus ook vriendinnen waren geweest en zo’n ketting hadden gehad en daarna was het mis gegaan, dus ik dacht dat het ongeluk zou brengen. Lekker dramatisch, de vriendschap heeft ook geen stand gehouden. Had misschien toch die ketting moeten doen

8 likes