Stel je persoonlijke vraag #40

jij vangt ze om buiten terug uit te zetten?

1 like

Hier in nederland vragen we gewoon vriendelijk of ze weg willen gaan.

4 likes

wat zijn jullie toch een raar volk

1 like

Keek je vroeger Sailor Moon?

• Ja
  • Nee
  • Wat?

0 stemmers

3 likes

Volgens mij kijkt bijna niemand hier anime. Ik ben alleen al ruim een jaar bij aflevering 20.

1 like

Niet alleen vroeger maar ook nu!

4 likes

godverdomme bitch doe dan door, maar dit was vrieger ook gewoon een ochtendprograpmma als pokémon!!

het wordt oas echt goed na seizoen 2

4 likes

Maar er is zo veel waar ik aan wil beginnen en wat ik af wil maken :sob: waarom kan ik wel 1000+ afleveringen van One Piece kijken maar niet 24 van Demon Slayer? Geen idee. En vroeger keek ik het niet helaas.

1 like

Demon Slayer is echt heel goed! Ga kijken!

4 likes

Kijk je anime?

• Ja
  • Nee
  • Wat?

0 stemmers

(omg als er meer mensen zijn wil ik anime topic @Ainu @Velours)

4 likes

Ik vind anime echt heel tof omdat de personages goed zijn, verhaallijnen vaak heel uitgebreid zijn, veel van wat er wordt gedaan, gedacht en gevoelt tot in de puntjes wordt uitgelegd ja ik weet niet. Het heeft echt wat extra’s als een geacteerde serie met mensen. Soms een heel andere tekenstijl, kunst bijna

5 likes

Ja echt mee eens! Ik vind het ook stom daarom dat het vaak wordt gezien als een soort ‘kinder ding’ door buitenstaanders, want het is echt nergens mee te vergelijken.

2 likes

Denk dat veel mensen alleen denken aan pokemon wat ze als kind keken, maar ja de meeste anime is echt verre van gericht op kinderen.
Ik keek er zelf eerst ook wel een beetje zo naar. Maar sinds m’n vriend me heeft geïntroduceerd met Hunter x Hunter ben ik echt om

1 like

mijn nummer één <3

2 likes

Ik keek dat vroeger op Yorin. Net zoals Cardcaptor Sakura

1 like

Ik stemde nee, maar ik bedenk me nu dat ik wel eens films op Netflix kijk.

2 likes

Badjas het liefst van

• badstof
  • gladde fleece
  • fluffy fleece
  • glad katoen
  • wafeltjeskatoen
  • jersey
  • verlours
  • gewatteerde stof
  • kant/gaas
  • andere stof namelijk
  • no badjas for me

0 stemmers

edit: verlours moet natuurlijk velours zijn

Mijn absolute fave blijft Naruto :heart: Ben laatst ook aan Demon Slayer begonnen, omdat een van mijn neefjes hier mega lyrisch over is en ik het een beetje ons ding heb gemaakt om anime te kijken (heb hem bijna gedwongen om te beginnen met Naruto en hij hij heeft DBZ ook gekeken door mijn broer, dus goed op weg). Had laatst ook een Naruto hoodie aan op werk en mijn leerlingen gingen fucking goed erop hahahaha. Ja, love anime <333 Helaas laatste tijd zo weinig tijd voor al mijn hobby’s dat dit een beetje links is gaan liggen.

6 likes

Wat vind je leuker? (of het minst erg)

• Cadeau kopen voor een kind
  • Cadeau kopen voor een tiener
  • Cadeau kopen voor een volwassene

0 stemmers

2 likes

Ik kijk zelf eerlijk bijna geen anime meer :clown_face: ik heb een periode vrij veel gekeken en echt een selectie zitten maken van nieuwe seizoenen maar op den duur heb je het gevoel dat je wel alles gezien hebt (dat had ik toch). Ik kijk nu toevallig alleen Utawarerumono omdat ik groot fan van de VN ben en Die Neue These omdat Tanaka gewoon een verschikkeljk goede schrijver is. Het wakkert wel terug iets aan.

1 like