Stel je persoonlijke vraag #40

Zou jij iemand daten die kleiner is dan jij bent?

• Nee en ze moeten zelfs nog een stukje langer dan mij zijn
  • Nee, zolang het maar langer is
  • Ja, maar wel tot een bepaald verschil
  • Ja ik date alles wat kan staan

0 stemmers

Nee godzijdank niet

Ik vind dat we iedereen onder de 1.70 in een menselijke dierentuin moeten opsluiten.

10 likes

Welke? Dan kan ik alvast een plekje reserveren.

8 likes

Ik vind Emmen wel wat voor jou.

10 likes

Vind jij dat de man moet betalen op de eerste date?

• Ja, altijd
  • Ja, maar alleen als hij het leuk vond
  • Nee, dit maakt mij echt niks uit

0 stemmers

2 likes

Nee,geen drenthe voor mij (ook nog nooit gewoond en bijna nooit geweest OKE ) jwz. @Soy.peor zou weten dat ik alles van brabant en onder de rivieren weet. Ik wil naar de beekse bergen. MET UW KLEINE UTRECHT

2 likes

Oh @ZusjevanJoost ben wel benieuwd naar jouw mening? Vind jou altijd lief en oprecht overkomen.

Heb jij nu je ouder wordt, laten we zeggen nu tussen je 25e en 35e, meer of minder gezondheidsklachten dan toen je nog jonger was, laten we zeggen tussen je 15e en 25e?
(jonkies en oudjes ik zie jullie ook, jullie mogen je eigen range bedenken)

• Ik heb nu meer klachten en heb iets veranderd in leefstijl
  • Ik heb nu meer klachten en heb niets veranderd in leefstijl
  • Ik heb nu minder klachten en heb iets veranderd in leefstijl
  • Ik heb nu minder klachten en heb niets veranderd in leefstijl

0 stemmers

Het viel me vandaag ineens op. Ik heb niets veranderd qua leefstijl zoals bijv voeding of sporten. Als ik al iets veranderd heb dan is het een negatieve verandering maar ik bedacht me ineens dat ik nooit meer ziek ben. ‘Vroeger’ was ik vaker verkouden, had ik af en toe eens een oorontsteking oid, ging ik wel eens naar de huisarts voor hoesten of vage dingen als pijn op m’n borst en was ik periodes intens moe. Nu ben ik nooit ziek en kan ik extreem goed tegen weinig slaap. Alsof ik sterker ben geworden. Ben benieuwd of dat vaak voorkomt.

Ik weet dat er meer is dan leefstijl, je kan meer klachten hebben als gevolg van een ziekte of minder als gevolg van het genezen van een ziekte. Die heb ik bewust niet meegenomen want dan moest het meerkeuze worden en dat wil ik niet.
(ik neem de polls volgens mij veel te serieus maar oké)

3 likes

Oh deze lijkt me echt erg voor Brabanders

• Eindhoven
  • Utrecht
  • Tilburg

0 stemmers

Neem dit aub niet serieus. Daarom gaan al onze lullos steeds oorlogje spelen. Who cares

3 likes

Toch iets belangrijks vergeten als ik voornamelijk wil weten of je lichaam sterker/gezondheid stabieler wordt naarmate je ouder wordt

• Hoeveelheid gezondheidsklachten is gelijk gebleven

0 stemmers

1 like

Oke jij mag naar de Gaia zoo in Kerkrade, omdat ik je mag.

5 likes

Haha ik schaam me eigenlijk een beetje voor mn antwoord, maar ik zou het wel een beetje een afknapper vinden als een man op z’n minst niet aanbiedt om te betalen. En ik zou eraan twijfelen of ie me wel echt leuk vindt als ie een tikkie zou sturen. Tot zover mijn geĂ«mancipeerde toevoeging.

5 likes

Wat is dat toch met jou en lengte.

1 like

Ik vind dit een heel schappelijke houding.

2 likes

Hahahaha tel daar voor mij nog maar tien jaar bij op.
Nee, het enige is dat ik een leesbril nodig lijk te hebben.

Ik moet hier om lachen omdat ik die leesbril aan jouw avatar koppel en dan deze meme voor me zie.

slechtziende-oma-uitgelicht

5 likes

Zij is heel lang, en daarom is iedereen bang haar in het echt tegen te komen. Wil je hier aub iets via dit forum aan doen.

6 likes

Hoevaak eet jij een banaan?

• Nooit
  • Regelmatig
  • Soms

0 stemmers

Ik keek net ff een persoonlijk dieetlijst door (niet van mezelf). Zoveel banaan gatverdamme.

En mandarijnen?

• Regelmatig
  • Nooit
  • Zelden

0 stemmers

2 likes

M’n voeten verdomme :pensive: vroeger liep ik op alles en had nooit ergens last van. Nu heb ik altijd blaren, wondjes, afzakkende sokken, koude voeten of juist kookvoeten en krijg na een paar km al last.
Voel me dan helemaal m’n moeder.