Stel je persoonlijke vraag #40

Ik werk voor mezelf vanuit huis maar wel met een normaal ritme als in sochtends douchen, aankleden, ontbijten, soms voor het werk een rondje wandelen dan voelt het op de terugweg alsof ik naar het werk ga.
Lunchpauze schiet er soms bij in (dan eet ik ff snel tussendoor) als het mega druk is, maar dat compenseer ik dan weer door einde van de dag even een uur te gaan wandelen.
Ik kies wel wat meer comfortable kleding, maar nooit een pyjama of joggingspak. Pas einde van de werkdag trek ik een joggingspak aan.

5 likes

Ah thanks! Keek er al van op dat ik een melding kreeg van dit topic, aangezien ik een paar edities achter loop volgens mij :sweat_smile:

Maar @ZusjevanJoost, klinkt alsof ze er maar lafjes op gereageerd heeft. Gelukkig is de voorkant niet kort gehoeven waar je bang voor was en is het iig beter dan dat het was :hugs:

3 likes

@mikselke Haha ja ik krijg af en toe ook nog een update. Echt top om steeds weer de bevestiging te krijgen dat je een goede keuze gemaakt hebt door weg te gaan.

1 like

Van mij mag iedereen weer lekker meer thuis gaan werken, het is elke keer weer zo druk op de snelweg. In coronatijd was het zo lekker rustig en nu is het nog erger in de spits dan voor corona

2 likes

Ja vind ik wel. Maar zonde van m’n energie verder dus ik laat het maar los :relaxed:

3 likes

Mijn vriend eet alles en soms als we ergens heel luxe eten of als we op vakantie zijn, proef ik wel eens een hapje van zijn eten.

1 like

Het lijkt serieus wel of mensen opeens niet meer kunnen rijden ook.

3 likes

Hoe vind jij aardappelpuree het lekkerst?

2 likes

Met olijf olie , azijn en kapot veel knoflook.

9 likes

Olijfolie door aardappelpuree is echt underrated!! Azijn heb ik nog nooit geprobeerd maar dat doe ik wel altijd door stamppot rauwe andijvie dus kan het me wel voorstellen

4 likes

Ik heb even geen recept want ik pleur dr altijd maar wat in op gevoel maar misschien kun je er online een vinden. Probeer Skordalia.

2 likes

Moet echt denken aan die ene keer dat mijn vader moest koken en zo’n pakje aardappelpurree maakte wat uiteindelijk resulteerde in aardappelpurreesoep :joy: zo vloeibaar dat het zo van mn bord af gleed

5 likes

Omg ziet er megalekker uit, ik ga het binnenkort proberen te maken!

2 likes

Het woord “kutje”

• Prima
  • Please no
  • Alleen tijdens seks

0 stemmers

2 likes

Aardappelpuree uit een pakje klinkt echt als een soort scheikunde experiment voor mij. Snap niet hoe dat puree moet worden (anders dan een dik papje misschien).

Ik ga het denk ik binnenkort eens proberen.

4 likes

:open_mouth:. En ik maar denken dat ik zo’n fijnproever ben.

Morgen ochtend naar de supermarkt, vind het echt te fascinerend :sweat_smile:.
@anon50301661

2 likes

Sinds gisteren kun je speeltjes van easy toys kopen bij de HEMA.

• Vind ik leuk
  • Vind ik stom
  • Vind ik niks van
  • Vind ik wat anders van, namelijk

0 stemmers

2 likes

Azijn heb ik nog nooit geprobeerd! We eten zelden aardappelpuree maar ALS we het eten is het met 2 bollen (ja bollen, geen tenen) knoflook geroosterd in de oven met veel olijfolie hmmm.

4 likes

Ik weet dat lengte nogal een issue kan zijn. Zo zag ik dat op mn vaders paspoort 1.88cm staat :neutral_face: ja hij is niet klein maar oke, ik heb de andere kant van de familie dan geërfd.

Ben jij tevreden met je lengte?

• Ja tevreden!
  • Nee niet tevreden
  • Ik weet het niet/twijfel

0 stemmers

1 like

Anoniem: ( ben alleen nieuwsgierig ) ben jij boven de 170cm?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like