Ik vind dit een heel schappelijke houding.
Hahahaha tel daar voor mij nog maar tien jaar bij op.
Nee, het enige is dat ik een leesbril nodig lijk te hebben.
Ik moet hier om lachen omdat ik die leesbril aan jouw avatar koppel en dan deze meme voor me zie.
Zij is heel lang, en daarom is iedereen bang haar in het echt tegen te komen. Wil je hier aub iets via dit forum aan doen.
Hoevaak eet jij een banaan?
- Nooit
- Regelmatig
- Soms
0 stemmers
Ik keek net ff een persoonlijk dieetlijst door (niet van mezelf). Zoveel banaan gatverdamme.
En mandarijnen?
- Regelmatig
- Nooit
- Zelden
0 stemmers
Mân voeten verdomme vroeger liep ik op alles en had nooit ergens last van. Nu heb ik altijd blaren, wondjes, afzakkende sokken, koude voeten of juist kookvoeten en krijg na een paar km al last.
Voel me dan helemaal mân moeder.
Heb jij wel eens iets uit een airfryer gegeten?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Een man niet, een vrouw wel
Wat lief! Bedoel je dat je wil weten waarom ik wil dat de man (of persoon) de 1e date betaalt? Is meer een gevoel. Vind dat gewoon mannelijk en sexy haha. Mijn ex was altijd zo fiftyfifty met alles. En mân ex-date betaalde altijd alles. Was ik niet gewend maar vond ik heerlijk. Soms ging ik wel snel stiekem betalen voor hij het kon doen trouwens. Hierbij mijn onfeministische antwoord haha.
Ik vind dat degene die het initiatief heeft genomen voor de date moet betalen. Als iemand mij uit vraagt voor een date (en dus ook een voorstel doet voor een activiteit of restaurant) ga ik echt niks betalen. Als het initiatief vanuit beiden komt maakt het me niet uit.
Ik betaal liever zelf
Wel leuk als iemand voorstelt te trakteren en dat jij de keer erna betaalt. Als het niet leuk was dan splitten. Maar knap kennelijk toch een beetje af op mensen die gelijk al willen splitten
Ik vind niet dat een man op de eerste date hoeft te betalen omdat hij nou eenmaal een man is. Als hij daarna in onze relatie dan ook niet verwacht dat ik kook/voor de kinderen zorg/schoonmaak omdat ik een vrouw ben
Ja ik ben hier ook meer voor! Of dan eigenlijk ook net zo prima dat ik dan betaal onder het mom van âdan mag jij de volgende keer betalenâ. Maar dan moet het wel leuk genoeg zijn voor een tweede date, haha
Date je nu? Want ik heb het gevoel dat je in deze tijd niet meer echt uit wordt gevraagd. Via de app ga je uiteindelijk âgewoonâ op date en via breeze is er bijvoorbeeld sowieso geen inniatiefnemer.
En bedoel je dan het hele bedrag of splitten? En waarom?
Slaap jij als het vriest met het raam open?
- Ja, altijd
- Normaal wel, maar niet als het vriest
- Brrr⊠neee!
0 stemmers
Sowieso mijn eigen deel. Ik vind het toch een eng idee dat iemand daarna misschien dingen van je verwacht of je uiteindelijk toch een tikkie gaat sturen.
En het was natuurlijk een teleurstelling
P.a.t.a.t. en kroketten horen gewoon uit de frituur