sorry to be that person, maar “ik date alles wat kan staan” is niet zo’n chille manier om te verwoorden wat je bedoelt. Alsof mensen die niet kunnen staan undateable zijn.
Ik zou het heel chill vinden als het altijd naar een pakketpunt wordt gestuurd als ik niet thuis ben. Wil mijn buren niet belasten met pakketjes maar de bezorg momenten zijn zo onvoorspelbaar en veranderen op korte termijn vaak nog de laatste tijd, dus kies daarom voor de zekerheid maar direct voor pakketpunt. Maar eigenlijk chiller als ze eerst langskomen
Liefst pakketpunt, maar dan wel dat op de hoek van mijn straat met normale openingsuren, en niet de louche zaak aan de andere kant van de stad die 2 uur per week open zijn en waar ze nooit mn pakket kunnen terugvinden.
Gelukkig woon ik in een klein appartementsgebouw waar de pakketten gewoon in de hal gezet worden wanneer je niet thuis bent.
Het echte ideale zijn die lockers waar 24/7 in kan! Zou willen dat dat meer de norm wordt, lijkt me ook veel effecienter voor de levering.
Bij het appartement van m’n vriend zetten pakketbezorgers de pakketten vaak bij de voordeur (is redelijk veilig, want een priveterrein). Maar tegenwoordig hebben ze ook een heus pakkettenhok waar alleen bewoners met hun tag naar binnen kunnen en dat is echt zo top! Volgens mij pakt de huismeester (die altijd aanwezig is op kantooruren) de pakketten dan bij de voordeur weg en zet ze in die ruimte. Echt pure luxe, ik wil dit ook.
Ik vind niet per se dat de man moet betalen bij een eerste date, máár onderbewust vond ik het toch onaantrekkelijk als hij niet assertief was in het betalen van de rekening.
Hoewel ik nu 7 jaar met mijn vriend ben en we een gezamenlijke rekening hebben, betaalt hij onze etentjes eigenlijk nog steeds altijd van zijn eigen rekening.
ik vind vooral splitten heel onaantrekkelijk en een beetje een moodkill. Ik betaal veel liever voor ons beide dan achteraf nog iets moeten regelen. Of aan de kassa om 2 rekeningen vragen bij het betalen zoals ik onlangs had, dat vind ik gewoon wat genant. Op cafe elk om beurt iets halen is wel prima hoor, of de een de tickets en de ander een drankje.
Oh hell naaaaww naar de buren. Die moet je er niet mee lastig vallen vind ik. Bovendien is een pakketpunt er letterlijk voor bedoelt, het blijft 7 dagen liggen.
Ik vind; een man moet aanbieden om te betalen.
Een vrouw, wanneer ze hem niet leuk vindt en hem niet nog een keer wil zien, moet dan erop staan om te splitten. Als ze elkaar nog een x willen zien, man eerst, vrouw betaalt de volgende date wel (of man nog een keer ). Maar vind wel dat als de vrouw de date niks vond ze hem niet alles moet laten betalen, verder vind ik het prima als de man 80% van de tijd betaalt.
Oh sorry dat was idd niet mijn bedoeling! Ik dacht aan iets wat lengte duidelijk zou maken, maar heb daar idd niet bij stilgestaan!
Ontvang jij vaak pakketjes van je buren?
- Nooit
- Regelmatig
- Soms
0 stemmers
Houdbare melk om te drinken
- Lekker
- Vieslekker
- Neutraal / meh
- Goor
- Ik lust überhaupt geen melk
0 stemmers
Ik heb het wel altijd in huis (kleine pakjes) voor pannekoeken of om op te schuimen maar dat drinken
Ik vind dit lekkerder dan verse melk
Vroeger vond ik het echt zo vies vooral door de geur die er vanaf komt. Heel anders dan verse melk uit de koeling en nog weer andere dan vers tappen op een boerderij. Nu ben ik het gewend om houdbare melk 4 drinken en is het prima. Wel vind ik dat als je een glas pure melk hebt dat echt koud moet zijn. Lauwe melk is echt goor.
Ja, ik voor stamppotten. Maar drink het zelf nooit, mn lichaam gaat meestal ook niet zo lekker op een glas melk.
Ik vind karnemelk gekgenoeg wel heel lekker.
@Marquez vers tappen op een boerderij is toch van die warme melk met klonten?
Nee niet waar ik het ophaal. En als iets ranzig is dan is het klonten in melk/vla/pudding waar dan ook waar het niet hoort. Ik zet het thuis ook eerst in de koelkast voordat ik het ga drinken.
Karnemelk is een stuk lichter en wat zuurder. Niet gek dat je dat wel lekker vindt.
Klonten? Hoe kom je erbij
Nouja, maar echt vers is dus warm met klonten. Mn maag draait al om als ik eraan denk gatverredamme. Dus rechtstreeks uit zo’n uier.
Omdat ik dat gezien heb @vitaminwater of die koe had gewoon geen goed melk maar het werd in zo’n mok gedaan en toen mocht ik kijken. En daarna rende ik weg. Bleh ik had sowieso een soort halve boerderijangst en soms gingen we naar een boerderij en no way dat je me die stal in kreeg.
Ben jij als kind wel eens op een melkveeboerderij geweest?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik bedoel gewoon een tapkraan, niet dat ik met een emmer bij een uier zit om te melken en dat opdrink.
http://dewyldeboerinne.nl/melktap
Dit! Eerste resultaat op Google. Het is gefilterde en koude melk wat in die tap zit. Dus er is een stap extra gezet van uier naar tap.
Ah oke ja dat klinkt echt stukken/klonten beter