Ik ken er meer dan twee
Toen ik 19 was en net mān eerste auto had (een fiat cinquecento uit 1996) dacht ik wel eens fuck it ik pin mān geld en rijd met mān auto naar Parijs. En dat leek me dan een heel fancy idee, beetje zoals al die fashion magazine editors. Nooit gedaan helaas.
Jawel joh op Utrecht Centraal staat er ook eentje richting Jaarbeursplein en op Europaplein ook. Volgens mij heb je ze nu ook van Budbee.
Ik denk daar alleen echt nooooit aan, maar kan zelf nooit aangeven waar het heen moet of de tijd veranderen.
gosupermodel is sinds deze week weer online
I knowww omg. Maar ze hebben niet de leuke goeie ouwe tijd spellen helaas.
Een van mijn all time fav spellen was ook Key Quest op Neopets
Neopets bestaat nog maar key quest niet. was echt de shit gewoon.
Daylio. Heb ik volgens mij ook ooit als tip van dit forum gehaald (van @Dazed als ik het me goed herinner). Je kunt er tekst en fotoās in zetten, en ook activiteiten selecteren die je die dag gedaan hebt met icoontjes. Vind het fijn werken, ben altijd heel slecht met dagboeken, maar deze doe ik nu al 3 jaar elke dag (net even mijn streak gecheckt)
Ik had het daar over met een vriendin gisteren, dat ik echt van mān vrienden hou en zolang ik in NL woont zou ik ze echt missen, maar zodra ik ergens anders ben kan ik ze niet missen. Dat bedoel ik niet lullig, maar als ik in het buitenland ben is Nederland echt verdwenen uit mān gedachten.
Dus ik denk dat ik het zou kunnen, zo scorched earth verdwijnen haha.
Ik ken iemand die dit zo ongeveer gedaan heeft. Wel nog iets laten horen achteraf, maar zonder iets te laten weten geemigreerd naar de andere kant van de wereld. Ook haar familie waar ze toen bij woonde wist van niks. Voor zover ik weet heeft ze daar met succes haar leven helemaal opnieuw opgebouwd
Ik kende diegene zelf niet heel goed, maar van wat ik bereep ging het hier niet zo goed, afgebroken studie en beetje richtingloos, en ook een periode depressief thuis gezeten. Volgens mij deelde ze het niet op voorhand omdat ze niet wou horen dat het een slecht idee was? Het lijkt wel goed uitgepakt te hebben!
Dit heeft mijn broer ook gedaan. Iets minder drastisch maar die zei op een dag tegen mān vader āik heb eindelijk een woning gevondenā.
āOh leukā zei mān vader. āBeetje in de buurt?ā
En toen zei mān broer ānee in Lissabon en ik verhuis er maandag heenā en dat was dan dat.
Uiteindelijk heeft het hem super goed gedaan en woont hij daar nu bijna 3 jaar.
Heel stoer, maar kan me voorstellen dat je vader ook wel met zān mond vol tanden stond haha
Ja, mān broer is wel wat meer op zichzelf en niet zoān familiemens als ik bijvoorbeeld. Het was voor hem ook wat minder drastisch omdat hij geen eigen woning had, geen relatie en geen vast werk op dat moment. Was vrij impulsief haha.
Dat heb ik ook vaak, ben soms best bang dat mensen denken ādaar heb je haar weer met haar Berlijnā, maar ja, woon hier nou eenmaal
Pasta pesto:
- Heerlijk
- Prima voor af en toe
- Mwa
- Niet te vreten
- Nog nooit gegeten (hoe dan?)
0 stemmers
Dit ja. Begin dit jaar 2 maanden alleen op pad geweest en ik had echt 0 behoefte aan contact. Vonden mān vrienden en familie begrijpelijk niet heel leuk, maar mān hoofd stond er gewoon niet naar ofzo. Het verbaasde mij ook wel.
En, wat hebben we geleerd?
Pasta carbonara:
- Met roomsaus
- ZONDER ROOM GVD HET IS MET EI
0 stemmers
ik erger me echt aan mensen die helemaal een bepaalde/hun eigen carbonara hypen en dan blijkt het van die vieze neppe te zijn met van die roomsaus (ik weet dat het niet alleen met ei is maar jullie snappen me)
Ik weet dat 't met ei hoort maar ik vind ācarbonaraā met room lekkerder maar ik snap wel dat 't dan geen carbonara mag heten
Oh carbonara flame war #754339861
Wel echt met verse zelfgemaakte pesto en niet die gore uit een potje. Maar dan ook eens in het jaar ofzo, love pesto maar niet als pastasaus.