Stel je persoonlijke vraag #40

Het opeten vind ik niet zo erg, maar het allerleukste aan een kerstpakket vind ik de verrassing en die is wel een beetje net niet als iemand anders het al uitgepakt heeft :slightly_frowning_face:

10 likes

Ligt eraan wat er opgegeten word haha. Als het iets is waar ik veel zin in had dan wel ja. Een stukje pakken vind ik niet erg maar helemaal opeten vind ik wel aso.

1 like

Ja snap ik helemaal! Wij hadden wat gedronken, hij was weg en het stond op het aanrecht. En toch hebben we dat toen besloten om open te maken? Zo stom :worried: vond het ook echt zielig want hij was de enige al werkende /niet meer student. Maarja we hadden het wel uitgelegd, voor zover dat kon. Wij waren helemaal in angst de volgende ochtend. Ik voel het nog. :sweat_smile: gewoon het openmaken van andersmans cadeau is niet oke.
Maar hij vond het dus gewoon wel prima, werd niet boos en ja we hebben het redelijk aangevuld.

@Soy.peor nee natuurlijk niet het hele pakket!

3 likes

Omg ik bedenk me door dit topic ineens dat ik vandaag het boek kan ophalen.

Overigens ook gewoon met een code en kluis dus in Nederland kan dit ook gewoon @Ovenschaal

3 likes

Ik dacht dat jij had gezegd dat dat in Denemarken dus zo was.

Huh . Oke, hoezo ben jij iemands BEC? Wauw. Wat is dit nou weer :joy: dan heb ik heb verkeerd gelezen thats all. Sheeeehz. . Iig ik ga het boek zo ophalen en dan laat ik wel foto’s zien want @MadameMignon wilde dat? Ik weet alleen niet of dat hier moet of via een pb.

2 likes

Van mij mag je hier posten
Maak er een poll van!!! Dat wij kunnen stemmen welk het lelijkste is

7 likes

Maak jij een soort overzicht of terugblik van afgelopen jaar?

Ik schrijf in deze periode meestal een paar pagina’s met tijdslijn wat er gebeurt is, highlights, stomme dingen, successen, dingen die ik mee wil nemen/achter wil laten. Niet dat ik daar veel aan ophang, maar leuk om even stil te staan bij het afgelopen jaar. Ik vind het ook heel leuk om terug te kijken naar afgelopen jaren.

• Ja dit doe ik ook!
  • Nee dit doe ik niet, niks voor mij
  • Dit doe ik nog niet maar lijkt me wel leuk
  • Ik wil dit wel doen maar ik ken mezelf en ga dit toch niet doen

0 stemmers

Ik vond het irritant dat m’n moeder dezelfde parfum heeft gekocht.

1 like

Ik heb mn bereal jaaroverzicht en dat is voor mij genoeg

4 likes

Is het een landenstrijd of is diegene wellicht Denemarken-moe.

8 likes

Ik ga wel echt ongelukkig worden van dat jaaroverzicht. Lig nog net geen 365 dagen in bed daar, maar scheelt niet veel gok ik.

8 likes

Als jij als verassing door een familielid wordt meegenomen naar een theater-iets en bij aankomst hoor je pas wat het is. Het blijkt dat je al een keer bent geweest naar exact deze voorstelling (edit: niet soldaat van oranje🤣)

Dan…

• Vind ik dat jammer en had ik graag geweten wat het was zodat we dit hadden kunnen voorkomen
  • Vind ik dat jammer, maar het gaat om het gebaar dus ga graag een tweede keer
  • Vind ik dat totaal niet erg: dubbel pret!
  • Anders…

0 stemmers

1 like

Er zijn genoeg mensen die twee keer naar Soldaat van oranje gaan.

6 likes

Ik vind dat er vaak wel flauw op jou gereageerd hoor als je het over denemarken hebt. Dat is nou eenmaal je land en je hebt het over dingen daar, dat maakt dan toch niet direct dat je jezelf superieur vindt omdat je daar woont ofzo

Ik ben even haar naam kwijt maar de forummer die in Italië woont heeft het ook vaak genoeg over Italie en daar wordt volgens mij juist altijd leuk op gereageerd

20 likes

Ja maar italie is niet saai.

Nee grapje volgens mij is ovenschaal niet de enige die het over scandinavie heeft .

3 likes

Enkele voorbeelden. De hele bizarre zullen wel in het vorige boek zitten en ik begrijp dat mensen het misschien ook niet leuk vinden als hun huis zo in een boek staat. Hier was wel toestemming wat ik ervan kon opmaken.

Nou dit valt best tegen met wat nog op internet staat maar alsnog. Here we go:

Welk huist is het meest ugly?

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

0 stemmers

Maar WAT is het met die ramen WTF. Toen vertelde mn moeder dat dat veel meer geld koste in belgie per raam ofzo en er waren geen regels dus iedereen ging maar los met de meest bizarre “ontwerpen”.

4 likes

Ik schrijf al 8 jaar (denk ik) een jaaroverzicht in een moleskine boekje. Voor de rest staat er ook niets in, behalve jaaroverzichten. Erg leuk om te lezen. Ik houd het heel beknopt met max 2/3 bladzijden. Ik schrijf puntsgewijs op waar ik werk/woon/gezin/hoogtepunten/dieptepunten en doelen voor dat jaar. Het jaar erna evalueer ik de doelen en schrijf ik hetzelfde riedeltje weer op.

11 likes

Ik heb serieus niet eens een mening over denemarken. Ik weet er niks over en ik ben zover ik weet er 1 keer geweest en maar heel ff. Italie ben ik echt tientallen keren geweest dus daar kan ik veel meer een mening over vormen. Ik weet wel dat denemarken heel hoog in de ranking kwam qua hoe gelukkig mensen waren. Maar je hoort er in nederland eigenlijk nooit wat over?

Ben jij wel eens in denemarken geweest?

• Nog nooit
  • Vaak
  • Enkele keren

0 stemmers

Heb soms ook het gevoel dat mensen of gewoon meer naar zuid europa gaan, of dan eerder Scandinavië. (Ja ik bedoel zweden noorwegen eigenlijk) En denemarken dan een soort “vergeten” land qua reisbestemming is.

2 likes

Van welk van onderstaande plaatjes ken jij de website/ het spel?

1 like