Nu heb ik echt zin in een asociaal grote kom met smacks en melk
Sowieso niet als ontbijt, wel als tussendoor iets. Maar eigenlijk heb ik er maar een paar keer per jaar zin in omdat het dus helemaal niet zo lekker is.
Edit: Nu heb ik er dus wel zin in.
In de melk niet, maar ik heb een fase gehad (ik eet altijd dingen die ik lekker vind dan ineens HEEL veel, totdat ik het weer zat ben) waarin ik vanilleyoghurt met honey loops at. Heerlijkkk
Naar aanleiding van mijn laatste opmerking, vroeg ik mij af: zijn er meer mensen die, als ze iets (nieuws?) lekkers eten ontdekken/voor het eerst eten, het dan heel veel gaan eten (totdat je het weer zat bent)?
- Ja, ik kan ook fases hebben waarin ik iets specifieks heel veel eet
- Nee, dat doe ik niet, heel raar
0 stemmers
Ja en vroeger al thuis bij mijn ouders. Als je 1x zei āoh lekker lasagneā kon mān moeder dat gerust elke week/2 weken maken totdat het je neus uitkwam en je voor maanden geen lasagne meer hoefde hahah heel lief maar beetje too muchš
Altijd! En dan kan ik het daarna niet meer door mijn keel krijgen
Of ik eet maandenlang elke dag een tosti of maandenlang 0 tostiās, kan er gewoon niet tussenin zitten
Ik had het vooral met broodbeleg, en dan steeds vragen: mam, heb je smeerleverworst gekocht? En dan eerst 10x nee totdat het in haar systeem zat en het er altijd was. Maar dan was ik er op een gegeven moment weer klaar mee maar was het nog niet uit mijn moeders systeem. Dus dan was het altijd: en nu koop ik speciaaaal voor jou smeerleverworst, en nu eet je het niet meeer
jaa ik ben maltesers echt helemaal zat geworden (helaas!!!) nadat ik die echt wekenlang fulltime heb gegeten, haha. zo jammerrr
hahah ja ik ook met maltesers. Echt meerdere zakken per week gingen er door heen. Heb zelfs nog een keer een hele grote vaas met maltesers gewonnen bij de lokale Albert Heijn met zān win-actie daarna was ik er wel echt even van genezen
Dat is mijn hele culinaire leven haha, een aaneenschakeling van periodes waarin ik bepaalde dingen veel eet en daarna niet meer.
Ik kan me daarna ook nooit herinneren wat ik in alle periodes daarvoor dan at
Volwassen vrouw die haar Spice Girl fase niet ontgroeid is en deels gekleed gaat in gevonden voorwerpen.
Niets verslaat een boterham met hagelslag 's ochtends
Ik heb echt 100 jaar een eierkoek als ontbijt gegeten en eet nu al meer dan 10 jaar een havermoutreep van Sultana. (Ik vrees voor de dag dat ze uit de handel gaan.)
Ik eet ook al jarenlang een Breaker aardbei als ontbijt haha, is de enige zuivelsoort die ik überhaupt weg krijg.
Ik ben aangenomen voor mān werk door mān broer (hij is ook mān leidinggevende). Maar ik heb ook een relevante opleiding en ervaring en er zijn tekorten in de branche .
Maar denk dat 't krijgen vd baan wel nepotisme is.
Nu wordt er gekeken naar dat ik leidinggevende kan worden en dat is wel omdat ik seniority heb. Met mān 4 jaar werkervaring werk ik er het langste. Er zit bij deze promotie trouwens geen loonsverhoging.
Nepotisme all the way dit
- Alleen het aannemen
- Alleen de promotie
- Allebei
- Geen van beiden
0 stemmers
Het idee van vriendjespolitiek is niet dat je de merits niet hebt, maar dat je kansen krijgt vanwege de betrokkenheid van familie/vrienden. Als je broer je leidinggevende is kun je echt niet stellen dat het helemaal niks uit maakt dat hij dat is.
Ach ja, wat maakt het uit. Vroeger ging je naar je vaders werk en kon je ook zo een baan krijgen. Je hebt er voor geleerd en zo te lezen zijn er genoeg plekken voor anderen die geen familie in de branche hebben.
Huh?
Nou zo:
- Hallo, ik ben Vaiaan en ik ben de dochter van Papa Vaiaan. Ik zoek een baan.
- Goh, die Papa Vaiaan is een leuke vent en ik heb jou weleens op een bedrijfsfeest gezien. Wat ben je groot geworden. Nou, we hebben nog wel een baan.
Vroeger was alles makkelijker.
Op deze manier werkte bijna mijn hele familie bij hetzelfde bedrijf.