En heb jij wel eens kipkap gegeten?
- Ja
- Nee
0 stemmers
En heb jij wel eens kipkap gegeten?
0 stemmers
Haring
0 stemmers
Ik kan haring wel waarderen maar vind het ook vaak weer niet echttt lekker.
Als ik zie hoe geshockeerd mensen zijn als mensen haring aan de staart opeten denk ik ook, ja dat is bestwel goor en creepy als je het niet kent.
Mijn moeder vind het zo verschrikkelijk en mn vader houdt er echt van. Ze wilde als kind ook niet dat ik het probeerde totdat ik zelf erom vroeg en moest echt lang zeuren om 1 klein stukje.
Het is eten, alsjeblieft zeg
Geld denk ik voor het meeste eten.
Zure haring is ook zo lekker
Haha ik ben vegetariĆ«r maar zou nog best wel eens zoān lekker plakkie zure zult willen van vroeger
Onze Nederlandse eetcultuur Ik ben ook niet van plan dit te proeven haha
Nou ik vind regelmatig iets van wat ze doen maar ik support hun alsnog in hun pad wat ze kiezen
Is dit de Belgische de speld ofzo?
Ze kan ook gewoon flitsmeister aanzetten of hebben jullie dat niet in belgie
Of gewoon niet te hard rijden
Je vriendin wil voor een derde kind gaan terwijl dit wordt afgeraden vanwege medische reden (aangeboren hartafwijking)
0 stemmers
Je vriendin gaat voor een tweede kind terwijl het niet goed gaat met haar relatie en ze in relatietherapie zit
0 stemmers
Je vriendin heeft een phd gedaan in een veelgevraagd werkgebied maar besluit huismoeder te worden en volledig van haar man afhankelijk te zijn.
0 stemmers
Je vriendin die het niet heel breed heeft krijgt een meevaller van 10.000 euro en besluit dit allemaal in crypto en NFT te stoppen
0 stemmers
Sorry mijn eerste poll ooit dus het gaat nog niet helemaal soepel
Wow daar heb ik nog nooit over nagedacht!
Ja het is een revolutionaire nieuwe techniek die recent is ontwikkeld, echt amazing
Volgens mij is dat een zone waar je alleen mag rijden met vergunning, vaak de oude gedeeltes van Italiaanse steden.
Ik ben trouwens 100% zeker dat we in oktober ook door een ZTL reden, ben benieuwd of we nog een boete ervoor krijgen
Ja het kan nog meespelen dat je denkt dat ze sneller aan de slag is met zoān achtergrond, mocht het uitgaan. Maar de meningen over huismoeder worden lopen nogal uiteen zo te zien!
Als iemand het mij vraagt zou ik het ook afraden. Maar mijn ervaring is dat als het eenmaal in de kop zit, het niet in de kont zit.
Gevalletje Kracht en wijsheid dus.
Ja alleen nog niet beschikbaar voor BMW helaas