Stel je persoonlijke vraag #41

Jaa ik ben eigenlijk ook niet echt van het zuchten maar meer van het “AAN DE KAAANT”

2 likes

Sowieso IKEA, ga daar altijd met veel meer weg dan gepland

3 likes

Iemand die iets komt nuttigen en daar geld voor geeft bij de horeca noem ik een:

• Klant - ik heb in de horeca gewerkt
  • Klant - ik heb niet in de horeca gewerkt
  • Gast - ik heb in de horeca gewerkt
  • Gast - ik heb niet in de horeca gewerkt
  • Anders

0 stemmers

Iemand die bij de kapper komt:

• Klant
  • Klantje
  • Gast
  • Model
  • Cliënt
  • Anders

0 stemmers

Ja en ik haat het

12 likes

Ik hoor mijn baas in t restaurant nog schreeuwen: “de HOEREN krijgen klanten, wij hebben GASTEN”

43 likes

Hadden wij dezelfde baas?

6 likes

Hahah oke nee niet dezelfde dan

1 like

haha mijne ook ja :joy:

1 like

De managers bij de McDonald’s waren daar ook altijd zo dramatisch in. ‘We hebben geen klanten, maar gasten’. Vond dat altijd heel overdreven toen.

7 likes

hebben jullie soms ook een lichte behoefte om in het show je laatste aankopen topic te reageren met “waarom”

• ja
  • nee

0 stemmers

1 like

Ik mijn oude baas destijds ook. Ik reageerde altijd dat ik thuis mijn gasten niet laat betalen en het niet heel gastvrij vind.
Vind het zo’n onzin.

8 likes

En waarom dan? Omdat je het teveel vindt of niet mooi?

3 likes

Niet mijn geld, niet mijn probleem :woman_shrugging:t2:

7 likes

Omdat ik niet snap waarom je nep uggs zou kopen.

12 likes

Hahahaha echt dit. Ik zou het volk dat bij McDonald’s komt eerder aso’s noemen dan gasten. Echt het laagste van het laagste volk kwam daar af en toe, niet normaal (dit geldt uiteraard niet voor elke ‘gast’).

Ga je lekker?

39 likes

Ja hoor, gewoon frustraties van toen ik er heb gewerkt. No worries, er kwamen natuurlijk vaker leuke gasten dan minder leuke, maar dit schoot me nu te binnen.

1 like

Klinkt in ieder geval nogal neerbuigend naar de ‘gasten’.

2 likes

Als jij de drive in komt rijden, begroet wordt door een medewerker en het eerste dat je kan zeggen kankerhoer is, vind ik het niet meer dan normaal dan dat je een aso bent en je niet als gast wordt beschouwd? Maar zoals ik al zei, dit gaat uiteraard niet op voor elke gast die er komt.

5 likes

Klanten.

2 likes