Stel je persoonlijke vraag #41

Ik heb dat met het China aankopen topic of Ali topic of hoe heet dat topic

Wil altijd “heb je niet nodig xx” achterlaten want waarom de fuck zou je spullen uit China gaan bestellen?

Edit: was toen ook vorig jaar ineens wel belasting daarop oid en dat vond ik ook echt heel amusant. Vooral voor dropshippers.

21 likes

Ziet net deze TikTok voorbijkomen en uhm is dit een ding? Nooit gedaan in m’n 25-jarig bestaan en lijkt me ook zeer oncomfortabel. Plus heb het al druk genoeg met de rest bijhouden.

• Ja, ik scheer m’n booty hole regelmatig
  • Een keer nooit weer
  • Nooit gedaan

0 stemmers

2 likes

Ik heb een zuideuropese haargroei. Overal zit zwart haar…
Dusja ik scheer mn anus maar ook mn grote teen. Niet altijd tho want niks mis met haar maar als ik scheer dan scheer ik een heleboel.

20 likes

Ik vergeet een keer of drie per jaar hoe erg dat jeukt met teruggroeien dus dan doe ik het één keer en dan een hele poos niet, tot ik het weer vergeten ben

14 likes

Ja ik :sparkles:laser :sparkles: ook daar

Als ik mijn poes wax dan wordt de anus ook gedaan.

Las net: Anonymous donor in US gives $30m to earthquake victims in Turkey and Syria | Turkey-Syria earthquake 2023 | The Guardian

Zou jij (er even van uit gaande dat je genoeg geld hebt, natuurlijk) anoniem 30 miljoen dollar doneren aan het goede doel na een grote ramp?

• Ja zou ik doen
  • Zou wel dat bedrag doneren maar niet anoniem
  • Neen zou sowieso niet zo’n bedrag doneren

0 stemmers

Vind jij het leuk om naar een Center Parcs (of Center Parcsachtig) huisje op zo’n park te gaan?
Je mag zelf bepalen met wie je gaat e.d.

• Ja leuk
  • Niet geweldig, maar wel ok genoeg om te doen
  • Neen

0 stemmers

1 like

Als ik zelf mag kiezen met wie sowieso, dan kan ik het overal leuk hebben. En als er dan ook nog een subtropisch zwemparadijs bijzit al helemaal :ok_hand:t3:

7 likes

Vind die huisjes vaak echt aftands en niet zo schoon. Verder vind ik het idee van een park en een huisje wel leuk en gezellig, gaan we dit jaar ook met vriendinnen doen maar dan dus geen centerparcs.

3 likes

Daar ga je toch echt alleen naar toe omdat het praktisch is? Met kinderen of bejaarden die je niet zomaar overal mee kan nemen:

Iedereen die minder beperkt is dan dat zou ik daar niet naartoe nemen, is ook nog eens best duur en voor minder zit je ergens met veel meer sfeer en dingen te doen.

6 likes

Nou ja blijkbaar niet, ik ken mensen die er gewoon naartoe gaan met familie/vrienden omdat ze het echt leuk vinden om in zo’n huisje op zo’n park te zitten. En inderdaad omdat er ook een zwembad bij is en zo.

Nu zou ik het vast ook wel leuk kunnen hebben samen met mensen daar maar ik persoonlijk zou dan 100 locaties kunnen bedenken die ik leuker zou vinden/het geld meer waard zou vinden. Volgens mij gaan mensen er vaak ook niet heen omdat het dicht bij dingen die ze willen doen/bezoeken is maar echt omdat ze het park leuk vinden (mensen die ik ken dan)

Ja omdat deze vaak in de natuur liggen (als je t juiste park uitzoekt) en vaak nog wel bereikbaar met t ov. Maar niet voor de gezelligheid ofzo dus maar eekhoorns en vogeltjes enzo.

1 like

Wij doen dit ieder jaar met een groep vrienden, maar dan altijd wel een wellness huisje (jacuzzi, sauna, zwembad) erin. Niet helemaal mijn type vakantie, maar ik ga als aanhang mee haha.

1 like

Ik heb vorig jaar op een aantal Landal parken geslapen omdat ik die huisjes moest fotograferen met een paar collega’s. De parken liggen vaak op mooie plekken, maar de parken zelf zijn zo sfeerloos. Snap eigenlijk niet dat mensen voor de lol naar zoiets gaan om vakantie te vieren. Niet mijn vakantie iig.

7 likes

Ik wil m voor m’n Nintendo, maar die versie komt pas in juli uit :frowning:

6 likes

Ziet er heel tof uit, maar ik weiger om dat spel te kopen vanwege she who must not be named.

29 likes

Ik wil het heel graag spelen want het is precies het spel waarvan ik altijd wilde dat het er was maar ik wil J.K. Rowling niet supporten met m’n geld👎

18 likes

Ik vind dat J.K Rowling wel genoeg geld heeft verdiend

5 likes

Vind je iemand die wel Hogwarts Legacy speelt een slecht mens?

• Nee you do you
  • Ja best wel
  • Geen mening
  • Ik speel zelf ook

0 stemmers

3 likes