Ik weet het echt niet :(. En die fkn klok tikt maar door.
Ah, dat is nieuw! (ik woon zelf niet meer in het buitenland dus ik kan nu gewoon hier stemmen)
Oh, ik wist niet dat dit hetzelfde was als provinciale staten , ik dacht dat dat alleen was voor mensen die in Nederland wonen. Hier ben ik wel voor ingeschreven, heb me er alleen nog niet in verdiept, heb mijn stem aangepast
Ik heb al miljoenen jaren geen sportwedstrijden gedaan maar ik kan me indenken dat ik zonder de drive om de beste te willen zijn mezelf ĂŒberhaupt niet gemotiveerd zou krijgen om alles te geven en doen en laten wat je moet doen om op zoân niveau te sporten ĂŒberhaupt, dus ja als je dan je halve leven opzij hebt gezet daarvoor en alles uit de kan hebt gehaald kan ik me echt heel goed voorstellen dat dat even een hele bittere pil is.
Ook al kan ik rationeel wel bedenken dat er geen levens van afhangen en je naar je beste kunnen hebt gepresteerd en dat sowieso al heel erg goed is maarja echt even geen boodschap aan op dat moment denk ik
Slaap jij slecht in de nacht van zondag op maandag?
- Ja, altijd
- Ja, vaak
- Ja, soms
- Ja, zelden
- Nee, nooit
0 stemmers
Erger jij je hardop? En dan meer dingen als zuchten, steunen, meer het non-verbale
- Ja ik doe dit denk ik meer dan de gemiddelde persoon
- Ik ben denk ik gemiddeld hierin
- Nee ik doe dit minder dan de gemiddelde persoon
0 stemmers
Ohhh sowieso D&K kun je alle kanten mee op
Dille en Kamille! Ik zie daar altijd zo veel leuks maar koop eigenlijk zelden iets (voor mezelf). Ook omdat ik het vaak net wat duur vindt. Met een cadeaubon van 50 euro zou ik denk ik sneller iets kopen. En je kan het dan altijd nog uitgeven aan iets nuttigs voor in de keuken!
Mijn hoofd is echt een open boek en dat is soms vrij lastig đ«
Eergisteren stond er een vrouw achter mij in de rij te zuchten, te steunen en te kreunen. Ze was ook nog eens een nekhijger
Coolblue is praktisch, maar Dille & Kamille vind ik meer een cadeautje. Ik sta daar altijd te kwijlen bij de mooie tafelkleden en dan heb je al een heel groot deel van het kleed betaald.
Jaa ik ben eigenlijk ook niet echt van het zuchten maar meer van het âAAN DE KAAANTâ
Sowieso IKEA, ga daar altijd met veel meer weg dan gepland
Iemand die iets komt nuttigen en daar geld voor geeft bij de horeca noem ik een:
- Klant - ik heb in de horeca gewerkt
- Klant - ik heb niet in de horeca gewerkt
- Gast - ik heb in de horeca gewerkt
- Gast - ik heb niet in de horeca gewerkt
- Anders
0 stemmers
Iemand die bij de kapper komt:
- Klant
- Klantje
- Gast
- Model
- Cliënt
- Anders
0 stemmers
Ja en ik haat het
Ik hoor mijn baas in t restaurant nog schreeuwen: âde HOEREN krijgen klanten, wij hebben GASTENâ
Hadden wij dezelfde baas?
Hahah oke nee niet dezelfde dan
haha mijne ook ja
De managers bij de McDonaldâs waren daar ook altijd zo dramatisch in. âWe hebben geen klanten, maar gastenâ. Vond dat altijd heel overdreven toen.