Stel je persoonlijke vraag #41

Cowgirl it is!

3 likes

Ben jij ook iemand die zegt niets voor valentijnsdag te willen, maar eigenlijk wel iets wil?

• Nee, want ik laat duidelijk kenbaar maken dat ik iets wil
  • Nee ik hoef echt niets
  • Ja eigenlijk ben ik zo

0 stemmers

De dagen voor (en na) valentijn denk ik altijd stomme commerciële onzin, maar inmiddels denk ik pf was een roos of een stukje chocola of een ander cheesy klein cadeautje nou te veel moeite?

5 likes

Hahah nee ligt denk ik vooral aan je werk! Ik werk avonden/nachten dus heb het op mijn werkdag dan beide. Overdag met kind en daarna nog werken :joy:

3 likes

Ja :joy: ook al heb ik op dit moment geen echte relatie, ik hoop wel op iets. Maar ga er niet duidelijk op hinten ofzo.
Vond het wel heel lief om iets van rozen te krijgen toen ik nog een rela had.

2 likes

Nee dit moet volgend jaar beter! Hij had ook iets anders kunnen kopen. Of een kaartje

3 likes

Nee dat is pas vanaf 200 rozen

4 likes

Dit is wat Max Verstappen aan z’n vriendin heeft gegeven, als 200 rozen cowgirl is heeft ie vast hoge verwachtingen voor vanavond :eyes:

15 likes

Krijg jij graag bloemen?

• Ja
  • Nee
  • Mwah

0 stemmers

Ik snap de aantrekkingskracht nooit zo goed maar misschien ligt dat aan mij. Heb er ook niet echt ruimte voor.

2 likes

Ik zit altijd in tweestrijd.
Nee, want milieu en stervende dingen in huis en misschien zitten er stinkende in of waar ik hooikoorts van krijg en je moet het ook weer opruimen allemaal.
Ja, want het staat zo vrolijk.

Vind ik dus nooit zo tegen elkaar opwegen dus ik koop ze niet voor mezelf en m’n partner koopt ze ook niet, maar ik ‘geniet’ er altijd wel weer een beetje van als ik ze krijg van iemand anders.

9 likes

Het vlees is zwak. Blijkbaar niet zo ziek als gedacht

38 likes

5 likes

Welke bloemen zijn het kutst

• Rozen (ongeacht kleur)
  • Lelies
  • Orchidee

0 stemmers

Denk dat dit de moeilijkste poll is tot nu toe want haat al deze bloemen en vind het super dom als mensen deze krijgen

5 likes

Lelies want die zijn supergiftig voor katten en ze stinken. Rozen zijn vaak saai, zeker de traditionele rode.

Ik heb “Mwah” gestemd in de poll van @Leuk123 omdat er heel mooie boeketten bestaan maar dat zijn vooral de boeketten die ik geef, niet die die ik krijg :smiling_face_with_tear:

6 likes

Ja ik denk zo cliche allemaal?
Jij mag dan het minst mooi kiezen

2 likes

Lelies zijn prachtig maar idd super dodelijk voor katten dus ik flikker ze altijd direct uit t boeket haha. Dus heel kut om te krijgen (en om te geven ook eigenlijk). Rozen zijn saai. Orchidee is wel leuk vind ik maar gaat for some reason altijd dood terwijl t de makkelijkste plant ever zou moeten zijn (gewoon verwaarlozen)

10 likes

Een meurbloem voor op een grafkist.

9 likes

Hooikoorts. En stank.

2 likes

Lelies zijn zo’n beetje de enige bloemen die ik niet stom vind, alleen heb een kat, dus heb ze alsnog nooit in huis :woman_shrugging:t3:

3 likes

Same

Ik vind rozen in alle kleuren mooi behalve rood.

3 likes