Stel je persoonlijke vraag #41

Wat lief! Mag ik vragen wat je aan je dochter heb gegeven? Ik heb namelijk géén idee bij valentijnsdag anders dat het maar een ordinaire verkooptruc is uit usa.

4 likes

Een kaasbot aan mijn hond :smiling_face_with_tear:
Niet vanwege Valentijnsdag. Het is gewoon een verwend hondje

5 likes

Ze spaart spulletjes van Sylvanian Families, en heeft een huis met daarin diverse konijntjes, meubels etc. Laatst zag ze dit setje voor in de keuken van haar konijnenhuis en ze was op slag verliefd:

Vandaag kreeg ze die, ze was helemaal in de wolken.
Ook heb ik een kaart geschreven voor haar met daarin waarom ik zoveel van haar hou, en dat zegt haar nu natuurlijk nog niet zoveel maar hopelijk als ze volwassen is wel. Ik ben er mee begonnen in 2021 omdat er zo weinig te doen was vanwege corona, sindsdien vier ik elke feestdag uitbundig met mijn gezin.

Mijn dochter ging vandaag niet naar school ivm een medische afspraak dus heb ik haar daarna ook nog getrakteerd op een hartjesdonut bij Dunkin Donuts.

116 likes

Same, ik geef het ook een kans! Vind het wel een grappig idee.

1 like

ik vind jou zo’n lieve moeder :hearts:

27 likes

Ik krijg elk jaar een kaart van een geheime aanbidder :smiling_face_with_three_hearts: (mijn oma)

65 likes
  • Ik laad op van mijn werk
  • Ik laad op in het weekend
  • Ik laad op ná werktijd
  • Ik ben altijd leeg
  • Ik ben altijd vol

0 stemmers

Weet jouw partner jouw geboortedatum (dus niet alleen verjaardag maar incl geboortejaar) uit z’n hoofd? Dus bijv als een politieagent zou vragen: “wat is haar geboortedatum”

• Ja
  • Nee, denk het niet
  • Nee

0 stemmers

Weet jij de volledige geboortedatum van je partner uit je hoofd?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Wow die van je partner is toch geen enkele moeite omdat je zo geïnteresseerd bent in elkaar?!

Weet jij de geboortedatum van je ouders? Inclusief jaartal dus.

• Nee
  • Ja van beide
  • Van 1
  • N.v.t.

0 stemmers

2 likes

Zou je denken. Maar werd vandaag geconfronteerd met iemand die t niet wist van z’n zwangere vrouw :clown_face:

6 likes

Ik wil sindsdien juist nooit meer werken :joy:

5 likes

Die staan ook niet bekend als de beste gesprekspartners

5 likes

Bloemen gegeven aan m’n date!

3 likes

Kleuters dan weer wel: Hoe was het op school vandaag? “Goed”. Lekker kort en krachtig.

Whaha moet ineens aan deze sketch denken

8 likes

En de helft van de tijd versta ik het niet, want ze vertikken het om fatsoenlijk te articuleren

1 like

Bellen naar Giro555 om een BN’er aan de lijn te krijgen

• Ja leuk!
  • Meh, maakt me niet zo uit
  • NEE OPZOUTEN!!!

0 stemmers

1 like

Überhaupt bellen gewoon niet?? :joy: doneer wel online.

12 likes

Misschien dat ik de satisfyer tevoorschijn tover voor SOLOvalentijnsseks. :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

13 likes

Love de 100% nee
Love minder dat je m zelf niet eens invult schijtluis

3 likes

Mijn vriend heeft zelf gediagnosticeerde buikgriep, dus ik lig naast hem en ga de wand bovenhalen.
Ik laat weten of hij zwicht.

15 likes

EHM JA!! Mijn vriend heeft 100 rode rozen gekocht dus ja

30 likes