Pioenrozen
Wow ok ik had deze Frau Helga Villain arc niet bedacht.
Plot twist. Het zijn altijd degene waarvan je het niet verwacht
Omdat ik single ben en ik absoluut niet in een ongelukkige relatie zou willen zitten haha
Oh sorry ik lees weer half. Maar ga mn reactie o9k niet verwijderen want vind ik lame
Dat is gewoon iets wat ik haat
Het is ook niet echt iets dat ik nog eens zou doen. Maar ik was nog jong en zó pissig. Voor mij was het daten met hem serieus. Voor hem ook, beweerde hij. En ik had het achter zo’n brave gereformeerde jongen gewoon niet gezocht.
Ik heb me er ook wel een tijdje schuldig over gevoeld.
Nee joh, volkomen accuraat gehandeld
Heb je aan Giro555 gedoneerd vandaag (of eerder) ?
- Nee ga ik nog doen
- Nee
- Nee wel aan een andere hulporganisatie
- Ja heb ik
- Anders
0 stemmers
Ik heb gedoneerd aan het IFAW.
Wel aan de Turkse Red Crescent en de White Helmets
Heb je dit wel eens gegeten?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Nonnevotten
Ja heerlijk. Ben altijd blij als ze rond nieuwjaar en carnaval weer te koop zijn
Love strikken ja
Ik doneerde op de eerste dag en toen was giro 555 nog niet opgezet, dus ik heb aan iets anders gedoneerd van het rode kruis (maar later werd dat giro 555 dus)
De punten die ik heb gespaard bij de Kruidvat, heb ik omgewisseld voor een donatie aan giro 555.
Maar ik verwacht binnenkort basisschool scholieren die een inzamelingsactie voor giro 555 gaan doen
Twee jonge kinderen en een relatie van 12 jaar dus als het nu slecht zou gaan zou ik het niet meteen uit maken, ervan uit gaande dat er weer betere tijden zullen komen. Maar als het echt abusive zou zijn oid is het natuurlijk een ander verhaal.
Nonnevotten mijn leven.
toen ik nog in utrecht woonde lagen die ineens bij de bakker op de hoek, daar is de liefde ontstaan
maar ben bang dat ik ze boven de rivieren nooit meer tegen ga komen
ik denk er nog regelmatig aan hoe lekker die waren : (
Hoe smaken nonnevotten? Ze lijken een beetje op donuts of Berliner bollen