Stel je persoonlijke vraag #41

Die staan ook niet bekend als de beste gesprekspartners

5 likes

Bloemen gegeven aan m’n date!

3 likes

Kleuters dan weer wel: Hoe was het op school vandaag? “Goed”. Lekker kort en krachtig.

Whaha moet ineens aan deze sketch denken

8 likes

En de helft van de tijd versta ik het niet, want ze vertikken het om fatsoenlijk te articuleren

1 like

Bellen naar Giro555 om een BN’er aan de lijn te krijgen

• Ja leuk!
  • Meh, maakt me niet zo uit
  • NEE OPZOUTEN!!!

0 stemmers

1 like

Überhaupt bellen gewoon niet?? :joy: doneer wel online.

12 likes

Misschien dat ik de satisfyer tevoorschijn tover voor SOLOvalentijnsseks. :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

13 likes

Love de 100% nee
Love minder dat je m zelf niet eens invult schijtluis

3 likes

Ik sta voor alles open

Mijn vriend heeft zelf gediagnosticeerde buikgriep, dus ik lig naast hem en ga de wand bovenhalen.
Ik laat weten of hij zwicht.

15 likes

EHM JA!! Mijn vriend heeft 100 rode rozen gekocht dus ja

30 likes

Cowgirl it is!

3 likes

Mijn romanticus zei dat ie wel had nagedacht over een mooie bos rozen en toen bedacht dat alles duurder is op Valentijn en hij daar niet in mee wilde doen😭

9 likes

Ja echt, bewaar je ‘principes’ voor een andere keer

10 likes

Ben jij ook iemand die zegt niets voor valentijnsdag te willen, maar eigenlijk wel iets wil?

• Nee, want ik laat duidelijk kenbaar maken dat ik iets wil
  • Nee ik hoef echt niets
  • Ja eigenlijk ben ik zo

0 stemmers

De dagen voor (en na) valentijn denk ik altijd stomme commerciële onzin, maar inmiddels denk ik pf was een roos of een stukje chocola of een ander cheesy klein cadeautje nou te veel moeite?

5 likes

Maar ik kreeg wel bloemen :woman_shrugging:t4:

4 likes

Hahah nee ligt denk ik vooral aan je werk! Ik werk avonden/nachten dus heb het op mijn werkdag dan beide. Overdag met kind en daarna nog werken :joy:

3 likes

Ja :joy: ook al heb ik op dit moment geen echte relatie, ik hoop wel op iets. Maar ga er niet duidelijk op hinten ofzo.
Vond het wel heel lief om iets van rozen te krijgen toen ik nog een rela had.

2 likes

Nee dit moet volgend jaar beter! Hij had ook iets anders kunnen kopen. Of een kaartje

3 likes

Nee dat is pas vanaf 200 rozen

4 likes