Dit is wat Max Verstappen aan z’n vriendin heeft gegeven, als 200 rozen cowgirl is heeft ie vast hoge verwachtingen voor vanavond
Krijg jij graag bloemen?
- Ja
- Nee
- Mwah
0 stemmers
Ik snap de aantrekkingskracht nooit zo goed maar misschien ligt dat aan mij. Heb er ook niet echt ruimte voor.
Ik zit altijd in tweestrijd.
Nee, want milieu en stervende dingen in huis en misschien zitten er stinkende in of waar ik hooikoorts van krijg en je moet het ook weer opruimen allemaal.
Ja, want het staat zo vrolijk.
Vind ik dus nooit zo tegen elkaar opwegen dus ik koop ze niet voor mezelf en m’n partner koopt ze ook niet, maar ik ‘geniet’ er altijd wel weer een beetje van als ik ze krijg van iemand anders.
Het vlees is zwak. Blijkbaar niet zo ziek als gedacht
Welke bloemen zijn het kutst
- Rozen (ongeacht kleur)
- Lelies
- Orchidee
0 stemmers
Denk dat dit de moeilijkste poll is tot nu toe want haat al deze bloemen en vind het super dom als mensen deze krijgen
Lelies want die zijn supergiftig voor katten en ze stinken. Rozen zijn vaak saai, zeker de traditionele rode.
Ik heb “Mwah” gestemd in de poll van @Leuk123 omdat er heel mooie boeketten bestaan maar dat zijn vooral de boeketten die ik geef, niet die die ik krijg
Ja ik denk zo cliche allemaal?
Jij mag dan het minst mooi kiezen
Lelies zijn prachtig maar idd super dodelijk voor katten dus ik flikker ze altijd direct uit t boeket haha. Dus heel kut om te krijgen (en om te geven ook eigenlijk). Rozen zijn saai. Orchidee is wel leuk vind ik maar gaat for some reason altijd dood terwijl t de makkelijkste plant ever zou moeten zijn (gewoon verwaarlozen)
Een meurbloem voor op een grafkist.
Hooikoorts. En stank.
Lelies zijn zo’n beetje de enige bloemen die ik niet stom vind, alleen heb een kat, dus heb ze alsnog nooit in huis
Same
Ik vind rozen in alle kleuren mooi behalve rood.
Ik ga helaas niet wippen vanavond maar heb wel drie rozen gekregen. (Van verschillende mensen)
Nu jij weer
Jeetje kelly hoop dat je goed gegeten hebt
Jajaja leuk allemaal en dan fucking doornen
Ik trap er niet meer in
Lelies zijn prachtig (maar idd nooit in huis want kat). Rozen zijn ook mooi.
De enige echt saaie bloem vind ik de gerbera.
Maar zelfs die vind ik mooi
Ik vind lelies ook mooi, maar die stampers (?) geven bij mij vaak vlekken. Dus dan moet ik ze weer wegknippen, teveel gedoe.
Zo’n hekel aan lelies, in bijna elk rouwboeket komen ze voor. Heb ik weer allemaal vlekken op mijn werkpak, kut bloemen