Gerberas zijn mijn favoriet. Zo simpel, maar ik vind ze prachtig in alle kleuren
Als mijn oma een boeket kreeg met lelies erin trok ze die er direct uit met de woorden: ik ben nog niet dood.
Lelies laten troep achter en met rozen moet ik uitkijken. Ik krijg een allergische reactie als ik door een doorn wordt geprikt.
Daarnaast ik heb geen groene vingers. Alleen munt doet het goed hier, maar dat is ook onkruid
Ja, maar niet voor Valentijnsdag. Gewoon omdat het dinsdag was.
Ik vind een verse bos bloemen in huis wel leuk, maar ik haat het om ze te knippen en in water te zetten. En ik ben te lui om ze op tijd weer nieuw water te geven en ze weg te gooien, dan staat er zoân verdort bossie, is ook nie leuk.
Haha een vriendin heeft een gigantische bos rozen gekregen, allemaal leuk en aardig maar die is dus meer dan een uur bezig geweest met al die rozen knippen
Mijn vriend heeft ze dus geknipt en al op de vaas gezet, scoorde hij nog extra pluspunten mee
Wat zeg jij?
- stoplicht
- verkeerslicht
0 stemmers
Misschien heb je dit al maar met scheelt echt als je daar een goed snoeischaartje voor hebt ipv dat je het met een schilmesje of gewone schaar moet doen.
Ik las dit en kon alleen maar denken aan die ene poll van scheren tussen je billen.
Een schilmesje
Girl, same
Rooi lichten
Ja kijk, als dat voor je wordt gedaan is het top!
@LaPetiteRobeNoire Ja dat lijkt me wel beter ja, maar mezelf eraan toe zetten is al een ding
Dit is toch enorm kut om te krijgen? WTF moet je met zoveel bloemen. Geef mij dan maar een lullig bossie met 12 rozen ofzo.
Ik zei altijd stoplicht tot mn broer de politieagent zei âhet is geen stoplicht het is een verkeerslicht want hij geeft toch niet alleen maar aan wanneer je moet stoppenâ
Nou ja eigenlijk toch wel
Als er geen stoplicht zou staan zou je doorrijden, dus het enige nut ervan is om aan te geven wanneer je moet stoppen
Nee, echt totaal niet haha. Ik heb op dit moment mijn schoonmoeder en zijn beste vriend in huis. En ook heb ik geen cadeau gehad, maar moesten ze zonodig een nieuwe kraan installeren met zn tweeĂ«n waardoor heel mijn gootsteen naar de klote was, en ze letterlijk met die hele gootsteen pijp in hun handen stonden omdat ie was afgebroken Ik had tegen mijn vriend meerdere keren gezegd om er alsjeblieft niet aan te beginnen omdat dit huis fucking oud en lastig is. Nee maar zijn vriend had er verstand vanâŠecht een handyman hoor. Tja blijkt maar weer heh
Leek wel een aflevering van buurman en buurman bij mij thuis. Ik was echt zo pissed off. Mijn zus had blijkbaar bloemen gehad voor Valentijnsdag. Ik kreeg een verrotte gootsteen pijp. Hij had er op zn minst een strik omheen kunnen doen haha. Het is dat zn moeder erbij zat anders had ik hem echt de tering gescholden op dat moment hahaha.
Ook nooit geweten dat (rode) rozen als saai worden gezien. Mn ouders hebben een rozenstruik in de tuin en dat vind ik echt prachtig. Alhoewel ik het wel weer saai vind als mensen tijdens het slagen van iets oid. 1 roos geven.
Heb jij een lievelingsbloem?
- Nee ik vind bloemen sowieso niks aan
- Ja namelijk:
- Gewoon nee
0 stemmers