Mijn (huurhuis) plafond kon zooo mooi zijn, maar het plafond is een soort karton tussen de witgeverfde balken
Huh ik dacht dat er een hele grote haat aan visgraat was hier of stemt iedereen sarcastisch😂
Sinds ik bij iemand tapijt in de badkamer ben tegengekomen kan ik de meeste andere vloeren best hebben
Alleen met echt parket, passend bij het huis en in dubbele elleboog geplaatst.
Ik zag dit vorige week nog op funda bij een huis hier in de buurt. In die hele badkamer tapijt! Ook volledig om die staande wc pot heen, echt zo ranzig.
Neeee heb jij dit?! Wat is er met jullie 50 Tinten interieur gebeurd?
Heb net een visgraat laten leggen.
Echt (licht) eiken in een huis uit 1900.
Ik vind een vloer met Hongaarse punt veel leuker. Beetje hetzelfde idee als visgraat.
Ik denk dat de visgraathaters gewoon vocaler zijn dan de visgraatlovers.
Onpopulaire mening maar ik vind echt alles van hout en wat op hout lijkt niks. Maar tegels vind ik zo mogelijk nog lelijker ik zocht laatst een airbnb in Frankrijk en echt alle huizen hadden stenen vloeren. Ik kom toch gewoon niet in een ontspannen vakantievibe met zo’n steenkoude en lelijke vloer!
Vind hongaarse punt juist zo gek. Allemaal pijlen in je huis, haha
Wat vind je dan wel mooi? Gietvloer? 🥹
Dus tapijt? Of marmoleum? Kan echt niet verzinnen wat je dan zou willen.
Vinyl
Gietvloer is idd mijn droom Maar heb nu vinyl met een soort terrazzo/betonachtige look. En in de slaapkamer en studeerkamer tapijt.
Haha ja ik vind het zelf ook niet super, maar met geen geld en een sociale huurwoning lijkt het nog het meest op een gietvloer. Je mag hier niet eens een harde vloer leggen ivm geluidsoverlast dus de keuzes zijn sowieso beperkt. Voor nieuwe bewoners is tapijt zelfs verplicht.
een van m’n vriendinnen heeft haar mooie houten vloer net vervangen door een gietvloer en ik vind dat echt zo zonde
hele sfeer in je huis weg, koud, kil, karakterloos brbrbrbrbrrr
de sad beige van het interieur
Zou dat interieur alsnog veel mooier vinden met een houten vloer.
Ik warm het niet op en schuim het alleen