Stel je persoonlijke vraag #41

Waar ik werkte in de horeca hadden we een apparaat om op te schuimen en die werkte alleen goed met koude melk.

2 likes

Ik zit in de trein in een coupe met een stel corpsmeisjes die ingewikkelde schema’s over het delen van allerlei bedden in een huis en hoe je daarbij schurftbesmetting kunt voorkomen aan het bespreken zijn.
Kende jij de uitdrukking “tukken met” als “seks hebben met” en “er is in dat bed getukt” als “er is in dat bed gesekst”? Ik hoor hem hier voor het eerst :joy: :older_woman:

• Ja is me bekend
  • Nee ik ken het alleen als slapen zonder extra’s

0 stemmers

1 like

Ik ken tukken alleen als slapen. Misschien begin ik toch oud te worden. :sob:

Verslavend om te kijken en te walgen van o.a. elektronische apparaten om groenten te wassen

7 likes

Denk indd iets tril / sonisch achtig.
Ja alles is fascinerend hahah ook echt schoenen uittrekken en in een elektronisch kastje zetten om te ontsmetten oid :rofl:

3 likes

Ooh dit loopt toch naar met blote voeten?

1 like

Dit zou ik graag zien. Heb je een link ?

2 likes

Nee een gietvloer voelt niet koud! En je kan er ook vloerverwarming onder leggen.

3 likes

Een compilatie!

4 likes

En altijd zit er iets van ongedierte in de rijst of op de bank of zo. Maar gooi er een magisch apparaat bij en alles is opgelost :rofl:

3 likes

Een gietvloer doet me altijd denken aan de vloer van een gymzaal

20 likes

Dit zal wel heel impopulair zijn maar ik heb een houten vloer en zou liever een gietvloer willen :joy:

Volg jij de bachelorette?

• Nee
  • Ja
  • Nee maar ben ik van plan

0 stemmers

@Ginger maar het is wel heel ander materiaal (gelukkig) haha. Ik moet ineens aan van die fietsenzaken denken waarin ze grind als vloer hebben. Whyyyy

2 likes

Bij een fietszaak is dat toch meer uit praktische overwegingen? Vind ik wel anders dan een woonhuis haha

Gietvloer = de foefjes, mijn eerste associatie altijd

4 likes

Ja heb het gelukkig nog nooit in een woonhuis gezien. Al zou ik niet weten wat er praktisch aan is in een fietsenzaak :thinking:

Ik ken zelf 3 mensen met een gietvloer in huis en vind het altijd mooi staan bij ze.

2 likes

Waar zou je liever heen gaan op stedentrip?

• Valencia
  • Barcelona
  • Een week gaan en de twee combineren

0 stemmers

2 likes

Ben je in allebei nog niet geweest of? Ik zelf vind Barcelona wat leuker maar daar ben ik veel vaker geweest dus in mijn geval zou ik dan Valencia kiezen. Maar anders Barcelona!

Ik ben allebei nog niet geweest ja! Lijken me allebei hele toffe steden, maar vraag me af of er in Valencia wel voldoende te zien is (wij gaan nooit musea en dergelijke in op stedentrips)

3 likes

Als je in allebei nog niet bent geweest, kan je denk ik echt aan beide geen buil vallen. Zelf houd ik meer van kleinere steden dus zou om die reden naar Valencia gaan maar die voorkeur is zo persoonlijk en Barcelona is óók fantastisch dus je gaat je in beide ongetwijfeld vermaken!

3 likes

Barcelona voor @FredPaillet nacho’s

6 likes