Stel je persoonlijke vraag #41

Geen last van je bek? Of wat bedoel je?

Ik vind dat de hunkemoller er wel echt op vooruit is gegaan de afgelopen jaren. Ze verkopen ook best veel bh’s in grote cupmaten maar ik vind geld uitgeven aan bh’s zo’n stom iets. Ik heb ook niks met lingerie. Ik denk altijd. Het gaat toch uit so why bother.

Hoeveel bh’s heb jij die je ook regelmatig draagt. Dus niet 1 die al een halfjaar ergens ver weg in de kast ligt.

• 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 5+

0 stemmers

@fahrenheit451 ik zie nu dat je het hebt aangepast haha. Hoezo kon ik zelf niet bedenken dat je nek bedoelde.

1 like

Ik raak bhs altijd kwijt vraag me niet hoe

1 like

En die maden :weary: hoe je ook je best doet, niet te voorkomen.

1 like

Ik bedoelde nek. :joy:

1 like

Wajo ik dacht even dat dit nog steeds over bh’s ging

42 likes

Mijn moeder doet daarvoor een takje klimop in de container, ik geloof dat dat wel helpt. Maar in hun gemeente wordt de groene en grijze bak wel om de week geleegd.

2 likes

Wow echt nog nooit geweten hahah. Ik denk dat mijn moeder het ook niet weet :joy:

1 like

Bij mij ook om de week, maar dat is toch al te lang. En klimop hielp ook niet. :smiling_face_with_tear:

1 like

Oh shit :frowning:

Whaha ja stel je voor. Ja ik zou graag een borstverkleining willen want ik heb zo’n last van m’n bek.

Moet jij je vuilnis in een ondergrondse container dumpen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik heb er ooit zelf een klein kerstboompje ingegooid.

1 like

Oh ja wat heb jij toch met of tegen panty’s?

1 like

Maar het zijn wel allemaal hetzelfde model en merk :nerd_face:

1 like

Nmsmvpe

2 likes

Naturellement

Ik heb eigenlijk 1 favo en als die in de was zit is er nog een ander die ik dan maar draag. :sweat_smile:

3 likes

Ik moet echt lachen om de aantallen in deze poll maar heb ook ziek veel bh’s en lingerie :laughing: echt beschamend veel

1 like

Ja en nee,
Grijs in de ondergrondse en groen en plastic in een kliko.
In de nieuwere wijken hebben ze wel voor alles klojo’s. Zelfs papier!

Whahaha klojo’s… kliko’s dus.

8 likes

Ik heb echt nog nooit maden in mijn restafval gehad, hoe lang het er ook staat. Heb je er dan groenafval in ofzo?
Ik vind het geen probleem om maar 1x per maand rest buiten te kunnen zetten, maar wij kunnen wel groenafval regelmatig buiten zetten, dus van stank enzo heb ik geen last. Anders lijkt het me echt kut ja

1 like

In mijn groenafval, maar dat zit naast het restafval in dezelfde container.

1 like

Boeiend, als jij je geld daaraan wil uitgeven en leuk vindt is dat prima toch. Ik heb “beschamend” veel jumpsuits!

Ok heb dus net deze en gisteren zei mn vriend al. Nou je hebt al best veel jumpsuits toch? En er is 1 knoopje af :cry: Maar ineens twijfel ik of die leuk is, ja dat moet om lekker zelf weten maar toch.

• Ja ik vind het leuk
  • Nmsvpe
  • Gewoon nee

0 stemmers