Heel irritant want even snel een slokje uit de fles drinken is niet zo chill meer
Zeker een compliment. Ik vind zelf mensen juist knapper en een boeiender uiterlijk hebben dan.
Bij een conventioneel knap iemand kijk ik 1 seconde en dan boeit het al niet meer zegmaar.
Ik vind het altijd zo jammer als er bepaalde dingen becomplimenteerd worden door andere dingen naar beneden te halen. Dat is geen compliment, dat is een negatieve vergelijking.
Heb je wel eens langer dan 3 maanden niet gewerkt vanaf het moment dat het logisch was dat je zou gaan werken? Bijvoorbeeld na het afronden van je opleiding.
- Nee
- Ja, ik kon geen gepast werk vinden
- Ja, wegens ziekte
- Ja, wegens reizen
- Ja, wegens een rolverdeling in het gezin
- Ja, wegens andere omstandigheden
- Ik ben nooit gaan werken
0 stemmers
āWegensā is echt een gek woord eigenlijk.
Ben jij conventioneel aantrekkelijk/knap?
- Ja
- Nee
- Weet ik niet
0 stemmers
En zo niet, zou je dat wel willen zijn?
- Ja, zou ik wel fijn vinden
- Nee, maakt me echt niks uit
- Weet ik niet/anders
0 stemmers
Merk je dat je pretty privilege hebt?
- Ja heb ik denk ik
- Nee heb ik denk ik niet
0 stemmers
Maar ben jij ooit een dop kwijtgeraakt die nu in de natuur ergens ligt? Ik in ieder geval niet. Ik vind alle kleine regeltjes soms zo zeikerig. Helemaal als men in andere (Europese) landen je nog lekker overal doodgooit met plastic tasjes, plastic rietjes, geen statiegeld op flessen, dop kan nog van fles af, etc etc.
Ben allang blij dat het geen kartonnen dop is
Nee ikzelf niet, maar blijkbaar is het wel een groot probleem⦠verder helemaal met je eens!
@Soy.peor zo naar
dit inderdaad, ik ben echt niet heel knap, maar wel jong slank wit met blond haar en blauwe ogen en dat geeft mij zeker een bepaald privilege.
Ik vraag me dan wel af wat er onder verzorgd wordt verstaan. Ik ben wel altijd met verzorging/huidverzorging bezig, maar ik weet dat er mensen zijn die huidaandoeningen (die ik heb) al per definitie niet als verzorgd zien.
Ik ben niet slank. En ik vind aandacht van mannen die je alleen willen om je dikke reed niet onder privilege vallen. Ik ben nooit ergens beter behandeld omdat ik knap ben of iets.
Meh alleen met rode liptint en een rokje/jurkje aan
- Ja, van mijn vriend/vrienden/families
- Ja, tijdens uitgaan/op straat
- Zelden
- Nee, nooit
- Ik wil stemmen, maar uiterlijk is subjectief dus doe niet mee met deze poll
0 stemmers
Ik denk eigenlijk ook dat als je heel knap bent, dat je daar ook niet echt geluk mee hebt. Heb het vaker gezien bij conventioneel heel knappe meisjes die ik kende dat ze zich heel erg af gingen sluiten van mannen/mensen omdat ze altijd alleen maar op uiterlijk beoordeeld worden. Als je nooit iets van een leuk karakter/sociale skills hoeft te ontwikkelen omdat je heel mooi bent en mensen daarom met je om willen gaan word je daar denk ik niet per se een leuker mens van.
Van familie vooral regelmatig dat ik knap zou zijn als ik dunner zou zijn. Dat haat ik echt zo als mensen dat zeggen.
Ik kan bevestigen dat in Duitsland de dop er inmiddels ook aan vast zit.
Ben zelf nog nooit een dopje kwijtgeraakt maar ik ben dan een geen debiel die bewust los plastic de natuur in tieft.
Groeien er haren op of rond jouw tepels?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik vraag dit voor een vriendin
Tepels, buik, tenen. Waar niet joh.
Dat is een van de weinige plekken waar ik als wandelende haarbal geen haar heb.