Ik was mijn panty’s gewoon op 40 graden. De ladder-resist van de Hema kunnen daar prima tegen!
Ik doe mijn panty’s gewoon in zo’n beha waszakje in de was. Gaat prima!
Ik waste ze vaak op 30 graden kort programma en dan meestal in zo’n netje waar je ook bh’s in doet. Dat ging altijd prima. Maar je kunt ze ook wel in een emmer gooien met wat handwas zeep. Maar zovaak hoefde ik ze niet te wassen het ging bij mij max maar 3 keer dragen mee.
Oh wat @George dus zegt
Was jij jouw bh’s in zo’n speciaal netje/zakje?
- Nee
- Ja
- Soms
- N.v.t.
0 stemmers
Ik was wel af en toe mijn make up kwasten in de wasmachine in zo’n speciaal waszakje. Nadat ik hier had gelezen dat @Karl_Lagerfeld dat deed.
we wonen in dezelfde plaats en hebben een paar gedeelde interesses. we zaten ook een tijdje in de zelfde zoekende fase qua gaan werken/doorstuderen/wat voor werk dan etc
Maarja ik vind het nu niet meer zo leuk inderdaad
Ik was ze met de hand.
Dit is serieus de eerste keer dat ik hiervan hoor
Oh ja ik heb het van mn moeder geleerd die hamerde er altijd op. De beugel kan dan sneller kapot gaan oid. En bh’s zijn vaak zo duur dat ik maar het zekere voor het onzekere neem. Bij bhs zonder beugel zou is het niet nodig.
Ik heb er ook wel eens allstars in gewassen haha. Wel in een wat groter netje. Wel een goeie van die toiletkwasten. Alleen gebruik ik die niet lol maar toch.
Ik doe heel kneuterig (bijna) elk weekend een bh handwas.
Hoeveel bh’s heb je dan?
Is wel beter schijnt. Er was hier een forummer die in een lingeriezaak werkte en volgens mij zei dat dat ook zo “hoort”
Nooit geweten dat er zo’n assortiment qua wasnetjes was :’) . Die met die schoenen lijkt net alsof er 4 paar ofzo in die zak kunnen?!
Oh ik dacht juist altijd dat het was omdat de beugel los kan raken en je hele wasmachine naar de mallemoer kan gaan
Ik heb sinds maart 2020 geen bh met beugel meer gedragen
Dat klinkt logischer ja dan heb je beide kapot. Alleen denk ik dat dat niet vaak voorkomt. @kika ja lijkt me heerlijk maar tot nu toe heb ik nog geen fijn passende bh zonder beugel kunnen vinden. Waar heb jij ze van?
Ja duur grapje dan haha, ik heb daardoor nooit een bh zonder zakje durven wassen eigenlijk. Ben oprecht verbaast hoeveel mensen dat dus eigenlijk gewoon doen
Ik heb ze van cotton on body, seamfree triangle bralette, via zalando (DE)
Ik draag al een jaar geen bh meer. Beste beslissing ooit.
Tenzij er echt belangrijke dingen zijn en je strakke kleding aan moet of gaat sporten Dan trek ik nog een beugel loze bh aan. Heb wel een grote omvang, maar geen last van m’n nek of rug tot nu toe. Het lijkt gewoon onmogelijk om een comfortabele bh te vinden.
Ik woon in zo’n gemeente en meestal prima hoor 1x per maand. Alleen in de zomer vind ik echt dat ze het wel wat vaker mogen doen vanwege de stank als het heet weer is. Echt kut is dat.
Ik ben gewoon te lui om het in een zakje te doen. En het gaat al jaren goed. Ik heb ook nog nooit gehad dat mijn beugel helemaal uit mijn bh is gegaan, hooguit dat er een gaatje inzit en de beugel er een beetje doorheen komt maar dat ook maar zelden.