Stel je persoonlijke vraag #41

In mijn groenafval, maar dat zit naast het restafval in dezelfde container.

1 like

Boeiend, als jij je geld daaraan wil uitgeven en leuk vindt is dat prima toch. Ik heb “beschamend” veel jumpsuits!

Ok heb dus net deze en gisteren zei mn vriend al. Nou je hebt al best veel jumpsuits toch? En er is 1 knoopje af :cry: Maar ineens twijfel ik of die leuk is, ja dat moet om lekker zelf weten maar toch.

• Ja ik vind het leuk
  • Nmsvpe
  • Gewoon nee

0 stemmers

Heb je een linkje? Vind hem namelijk echt heel leuk!

1 like

Je kunt het beste zoeken op: jumpsuit marianna freebird. Freebird is het merk. Maar het staat op veel websites met verschillende prijzen vandaar.

1 like

Low budget maatschappijen en plekken met grenscontroles dus Londen (soms) en andere buiten Schengengebied reizen, maar nooit afgekeurd of zo

Welk jaar dan of in een bepaalde periode?

1 like

Een stuk of 8 denk ik uit mn hoofd. Maar ik draag niet elke dag een bh.

1 like

Sap de aardwortel?

6 likes

Vind je hommels leuk?

image

• jaaa :smiling_face_with_three_hearts:
  • neutraal
  • ieh nee

0 stemmers

2 likes

Hallo hoe schattig zijn ze wat is hier nou niet leuk aan :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

12 likes

Mijn favoriet zijn hommels die in mijn tuin zich helemaal wurmen in bloemen die diep zijn, en dan hoor je “bzzzzzzz” van de vleugeltjes als ze eruit willen komen weer. :pleading_face:

Grote hit zijn deze:

27 likes

Zulke schattige fluffy bolletjes. Vooral als ze vol stuifmeel zitten :smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

Liever stofzuigen en dweilen als het zonnetje schijnt of als het grijs en nat is?

• :sun_with_face:
  • :cloud_with_rain:

0 stemmers

3 likes

In mijn beleving zag ik eruit alsof ik een week had doorgehaald maar op de foto’s van de fotograaf zie ik er nog aardig glamoureus uit.

6 likes

Oh nee dit gaat discussie oproepen. You do you hoe je in je kraambed wil liggen. Einde van discussie, hopelijk.

9 likes

Jaa vliegende schaapjes

1 like

Enige antwoord wat me boeit is hoe lag @Karl_Lagerfeld erbij.

24 likes

geblazen haar klinkt zo veel leuker dan “in model geföhnd”

14 likes

Als de zon naar binnen schijnt lijkt letterlijk niks schoon in huis :smiling_face_with_tear:

11 likes

Waarschijnlijk beter dan ik op mijn trouwdag.

12 likes