Hhahaha ik dit wilde ik ook vragen.
- Left brain
- Right brain
- No brain
0 stemmers
Heb jij gierige vrienden?
- Ja een paar
- Ja eentje
- Niet dat ik weet
- Nee
0 stemmers
Ben jij een gierige vriend(in)?
- Ja
- Soms
- Nee
0 stemmers
Met een best wel mooie zwarte pyjama, los haar en make up. Sorry not sorry
Ik heb vier van diezelfde bralettes die ik hierboven gepost heb, daar kan ik makkelijk 1,5-2 weken mee doen (als ik de deur niet uithoef, of alleen voor boodschappen oid ga ik zonder, alleen als ik ergens heen ga waar ik mijn jas uit moet trekken doe ik er een aan). Heb ook nog een paar mooie bralettes en zelfs nog een paar bh’s, maar die draag ik echt zelden.
Heb overigens wel op een huwelijk vorig jaar een bh aangehad met beugel, want dat was de enige strapless bh die ik had en helemaal zonder ging niet in de jurk die ik aanhad. Dus ik heb sinds maart 2020 1x een bh met beugel gedragen.
Toen ik nog vaker bh’s met beugel droeg propte ik ze overigens altijd in een sok, ipv een wasnetje. Deed mijn moeder ook en werkt prima
Niet gierig dat ik centen ga tellen of tikkies ga sturen voor debiele dingen maar als iets me niet/weinig boeit en ik zou vriendinnen een plezier doen door wel iets te ondernemen (bijv. een dure kutactiviteit tijdens een weekend weg) trek ik wel een duidelijke grens. Ben niet gemaakt van geld mensen. En sommigen van mijn vriendinnen wel haha en gun ze dat van harte maar dan kies ik liever een andere besteding voor m’n geld…
Op de middelbare school loog een goede vriendin heel veel en over hele heftige dingen. Zo overleed haar oma 2 keer in één jaar en toen ik langskwam om haar boeken voor de volgende dag te brengen was ze niet thuis, omdat ze aan het winkelen was. Heb haar er uiteindelijk op aangesproken, kreeg toen tranen en excuses. Had beter dat gesprek niet aan kunnen gaan, want de volgende dag werd er op school een roddel verspreid over mij, waardoor ik uiteindelijk al mijn vriendinnen kwijtraakte.
Les geleerd, in zo’n situatie niet aanspreken, maar rennen.
Goals
1 die vroeger heel erg gierig was. Dat is tegenwoordig veel minder. We zijn nog een dag weggeweest ergens in november en ik merkte wel dat ik eigenlijk nog steeds alles betaal. Dit komt ook omdat ik het voorstel of zeg. Ik zou alleen oprecht wel graag een keer iets terug willen inmiddels. En het maakt me geen fuck uit wat het dan is. Als we elkaar snel zien ofzo is dit niet aan de orde gelukkig.
Ja was niet voor foto’s ofzo maar ik voel me gewoon zo het meest mezelf en dat is wel needed tijdens een bevalling
Ik had speciaal mijn haren nog gewassen nadat mijn vliezen braken zodat die een beetje fatsoenlijk zouden zitten. Helaas stond ik tijdens de beballing uren onder douche, dus van dat haar was weinig over
Ik ben al wel bijna 3 jaar aan het wachten op de ondergrondse containers die ons beloofd waren. Nu betalen we voor tijdelijke bovengrondse.
Ik zou het oprecht niet weten allemaal precies, maar mijn zus woont sinds mijn 7e of zo in Londen. Dus ben daar te vaak en regelmatig geweest om echt allemaal losse momenten te kunnen herinneren en hetzelfde geldt eigenlijk voor andere vluchten. In januari vloog ik met KLM naar Nigeria en toen werd het wel gecontroleerd maar mijn handbagagekoffer is bij elke maatschappij gewoon geaccepteerd. Dus ik heb er nooit gezeik mee dus kost misschien max 10 seconden extra.
Je kunt hier ook nee tegen zeggen hè?
Gelukkig bepaal je zelf of mensen langs mogen komen!
En na de bevalling interesseerde het mij niet veel meer hoor. Was zo moe en sowieso een wit spook, daar had mooi haar niets aan veranderd. Van tevoren lijken zulke dingen veel belangrijker is mijn ervaring.
Heb jij wel eens last van hele hete voeten?:
- Nee nooit
- Enkele keer
- Regelmatig
- Ik wist geeneens dat je voeten heel warm kunnen zijn
0 stemmers
Bij ons zeiden ze “meisjes die vragen worden overgeslagen”
Ik vind als volwassene/in het algemeen ook ‘nee heb je, ja kun je krijgen’, maar ik associeer ‘kinderen die vragen worden overgeslagen’ met zeuren/drammen/jengelen om bijvoorbeeld snoep en daarvan vind ik wel dat je dat af mag leren.
Ik ken het alleen bij om snoep vragen e.d. Dat dat onbeleefd zou zijn om om te vragen en je wacht tot het je aangeboden wordt.