Stel je persoonlijke vraag #41

Voor allebei idd, maar denk dat ie idd meer geslikt werd voor acne?
Nou heb/had ik allebei maar heeft het dan helaas niks gedaan voor m’n overmatige haargroei :smiling_face_with_tear:

2 likes

Wat zou je nu het liefst doen?

• Thuis op de bank een serie kijken
  • Simsen
  • Een boek lezen
  • Sporten
  • Je huis schoonmaken
  • Rondwandelen door de stad
  • Werken

0 stemmers

2 likes

Precies wat ik zo ga doen: wandelen, lunchen en naar de bios met mezelf.

35 likes

Morgen is de laatste dag van mn corona-quarantaine en ik word helemaal leip van het niks doen inmiddels. Zou het liefst lekker naar buiten gaan en een rondje stad doen maar naast dat dat nog niet mag raak ik ook al uitgeput van douchen :smiling_face_with_tear:

4 likes

zou jij graag in een hutje op de hei willen wonen?

• ja, kan mij niet afgelegen genoeg
  • ja hoor, ik heb wel een cottagecore fantasie die ik wil uitleven
  • nee, mij niet gezien

0 stemmers

Welke film ga je?

1 like

Tar!

3 likes

Ik wil niks liever dan wonen in een simpel huisje met wat ruimte eromheen maar écht afgelegen zou ik niet zien zitten, ik zou me wel enigszins veilig willen voelen als ik in het donker naar huis fiets

9 likes

Op dit moment niet, maar ooit wil ik wel een klein boerderijtje met wat geiten en kippen ergens (maar wel op max 30 min van een fatsoenlijke stad, echt helemaal am Arsch der Welt lijkt me echt de hel, ik wil wel gewoon normaal boodschappen kunnen doen en af en toe uit eten, naar de film, musea, theater, kroeg, etc. zonder daarvoor een hele reis te moeten maken).

9 likes

en @kika same en same
heb een soort droom waarin ik in zoiets woon:

en alles zelf verbouw en maak, maar aan de andere kant ben ik al geïrriteerd als m’n brood op is. laat staan dat je dan zelf nieuwe moet bakken met alle moeite die daarbij komt kijken pff

10 likes

Ik zie wel eens forummers hun tuin of uitzicht posten vanuit hun raam en dan zie je bijvoorbeeld alleen maar weiland. Dan denk ik eerst. Oh heerlijk rustgevend maar ik zou na een weekje denk ik al gek worden. Vind het gekgenoeg juist benauwend.

Moet nu denken aan dat programma Floortje naar het einde van de wereld. Mensen die ergens middenin de amazone wonen of waar ze 2 keer per jaar met een boot wat levensmiddelen brengen. Shoot me.

2 likes

Showbizz beef tussen Selena Gomez en Hailey Bieber🍿 wat vind jij?

• Team Selena
  • Team Hailey
  • Team niemand
  • Waar heb jij het over?

0 stemmers

Ehh alweer? Nog steeds?

Dit is na al die jaren nog steeds mijn favo Hailey diss:

Hailey is in his room. She is the only one in his room (except for Esther the dog, who smells incredible). When we enter, Hailey is wearing a black crop top and tight black pants, sitting on a pristinely made bed. She is doing nothing—no TV, no book, no phone, no computer, no music, no oil paints, nothing.

image

8 likes

Jaa dat kopiëren vind ik inderdaad ook bizar! Ik dacht m in eerste instantie nog het zal wel meevallen en mensen zien vooral wat ze willen zien, maar toch wel echt een enge obsessie lijkt het.

4 likes

Maar jij hebt je dus ingelezen; gaat dit serieus nog steeds over Justin Bieber?

2 likes

Al deze drama om een man :nauseated_face:

4 likes

6 likes

Maar dat is niet waar. Selena is 30 en reageert constant ongevraagd op dingen rondom Hailey en Justin. Voor ze haar tiktok weeeer had verwijderd zat ze nog te reageren op video’s van 7 jaar oud.

Vind haar ook echt een dieptriest type. Heb geen mening over Hailey want die meid is gewoon doodsaai.

5 likes

Twee vrouwen van in de dertig ruziën over een middelmatige man…
afbeelding

26 likes