Stel je persoonlijke vraag #41

Haha wow. Je moet inderdaad wat. Wat fijn dat het toen wel goed is gekomen.

1 like

Heb het even geprobeerd en ik zie eruit zoals ik eruit zou zien als ik meer mijn best zou doen. Niks heel onnatuurlijks op de airbrush na

1 like

Grappig dat het zoveel verschilt per persoon! Ik heb dus ineens veel vollere lippen, een dunnere neus, een hele egale huid en heel veel oog make-up met dat filter. Vind m’n wenkbrauwen wel mooi zo trouwens haha.

Haal hem zo weer weg

Maar ik vind het een fascinerend filter

7 likes

Die oogmake-up en hele hele gladde huid heb ik ook, maar dat zou zelf nog wel te realiseren zijn. Wel leip die neus en lippen

1 like

Geen idee of mn ouders vroeger echt fooi gaven. We gingen ook niet heel vaak uit eten. Ik kan me wel herrinneren dat we in een grieks restaurant zelf de borden terug brachten om een beetje te helpen haha.

1 like

Ohhh pretty! Lijk nog wel op mezelf maar dan een stuk mooiere versie :sob: Als ik van die filters probeer bedenk ik me altijd weer hoeveel beter ik eruit zou zien met meer make-up. Maar als ik dan soms iets meer make-up draag voel ik me meteen weer zo over the top :joy:

2 likes

Door deze post even geprobeerd en ik lijk een man?

5 likes

Ja ik heb dus het idee dat deze filter gemaakt is voor Westerse mensen met een kleine/smalle neus van zichzelf. Ik vond mezelf idd haast mannelijk qua hoekig gezicht en heel nep door de neus etc.

6 likes

visgraat pvc

2 likes

Ik geef wel fooi maar niet die 10/15% waar sommigen het over hadden

1 like

Ja en als ik mijn haar vast heb lijk ik dus op Koen Kardashian/Pieter :joy:

1 like

Als je daarop stemt zegt het niet dat je het zelf niet hebt. Ik heb erop gestemd, maar weet prima dat ik zelf daar ook in val met m’n visgraat pvc en zwarte keuken.

3 likes

Ik zie er met filters sowieso altijd uit als een rare soort alien haha

1 like

Ik ging nu voor het eerst in dat topic kijken en verheugde me al op lekker snobben maar er staan bijna geen foto’s van FF-interieurs in joh. Veel te weinig om een mening te kunnen vormen.

2 likes
Wanneer liet jij voor het eerst een scheet in het bijzijn van je partner
  • Vrij snel al (binnen 1/2 maanden)
  • In de eerste 3/4 maanden
  • Na een halfjaar
  • Na een jaar
  • Ik laat geen scheten in het bijzijn van mijn partner gadverdamme
  • Ik heb geen relatie maar wil wel graag stemmen want love scheten

0 stemmers

Ik laat überhaupt nooit scheten. Echt niet. Heb ooit op dit forum gelezen dat dat onmogelijk is, dat iedereen er 13 ofzo op een dag laat. Maar ik echt niet.
Ik zweet ook al nooit. Ben eigenlijk de ideale partner bedenk ik nu!

4 likes
En in het verlengde daarvan, vertel je tegen je partner als je gaat poepen?
  • Ja dat zeggen wij makkelijk tegen elkaar
  • Nee ik zeg gewoon dat ik even naar de wc moet en dan weet hij/zij wel genoeg
  • Nee ik zeg helemaal niks (ik wil niet dat mijn partner weet wanneer ik poep)
  • Mijn partner zegt het wel, ik niet
  • Ik zeg het wel, mijn partner niet
  • Ik heb geen partner maar wil toch stemmen want love poepen

0 stemmers

Wow ik kan me dit ook echt niet voorstellen eigenlijk. Boer je dan wel veel of hoe vertrekt die lucht uit jouw lichaam?

1 like

Je laat een deel ook gewoon onbewust + in je slaap. Weinig zweten doe ik ook, ik heb ook geen beenhaar. Overblijfseltje van 7 jaar de diane pil slikken misschien? :sweat_smile:

1 like

Haha nee boeren ook niet maar ik zal ze dan idd wel 's nachts laten ofzo?
@Luzarl wat maf, geen beenhaar door (waarschijnlijk) de pil, heb ik nog nooit gehoord.