Stel je persoonlijke vraag #41

Is het spreektaal of een geschreven tekst, als het tekst is wat is de stijl, wat is de toon en doelgroep. Het kan allebei, maar welke van de twee ik passender vind hangt af van o.a. deze dingen.

5 likes

Ja, van mensen die willen eten.

2 likes

Ik zal de komende dagen eens opletten voor jullie!
Ik heb eigenlijk nooit het gevoel dat er lucht uitmoet.
Misschien is mijn huid luchtdoorlatend :stuck_out_tongue:

2 likes

Nu ben ik benieuwd naar je chillpak!!

Huh dit moest een reactie zijn op @Luzarl Ja voor mijn gevoel stond de Diane pil altijd bekend als de pil die je kreeg als je last had van acne. Een vriendin van mij ging op vrij late leeftijd de Diane pil slikken en ik dacht echt waarom want ze had helemaal geen acne maar dat was dus in haar geval tegen overmatige haargroei.

@Pininhetweb ik hoop toch wel dat je zweet haha want dat is wel echt een vervelende ziekte als je dat niet kunt maar ik denk/hoop dat je dat niet bedoelt.

1 like

Nee, het is het niet waard om aan zulke hypes mee te doen om een bepaald lichaam te krijgen

1 like

Weet jij wat ā€œgeen colportageā€ betekent?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Aan het begin van onze relatie wilde ik echt geen scheten laten in zijn bijzijn en dat ging mij voor een lange periode goed af. Totdat ik een keer in mijn slaap zo’n harde scheet liet dat we er allebei wakker van werden :sob:.

10 likes

Hahaha ah ja, dat is te verwachten natuurlijk als het allemaal ophoopt in je buik. Ik hoop dat je er vooral hard om hebt kunnen lachen uiteindelijk

1 like

Haha gewoon een aantal warme leggings met een lekker vest of trui erop en van die dikke sokken eronder.

4 likes

Ja het beleid zal nu zo zijn. Ik denk dat het voor veel mensen gaat betekenen dat ze weer veel aankomen na het stoppen en we dan leren dat je het levenslang zou moeten gebruiken.

5 likes

en het schijnt dat alles weer dubbel en dwars terugkomt als je ermee stopt

1 like

Voor allebei idd, maar denk dat ie idd meer geslikt werd voor acne?
Nou heb/had ik allebei maar heeft het dan helaas niks gedaan voor m’n overmatige haargroei :smiling_face_with_tear:

2 likes

Wat zou je nu het liefst doen?

• Thuis op de bank een serie kijken
  • Simsen
  • Een boek lezen
  • Sporten
  • Je huis schoonmaken
  • Rondwandelen door de stad
  • Werken

0 stemmers

2 likes

Precies wat ik zo ga doen: wandelen, lunchen en naar de bios met mezelf.

35 likes

Morgen is de laatste dag van mn corona-quarantaine en ik word helemaal leip van het niks doen inmiddels. Zou het liefst lekker naar buiten gaan en een rondje stad doen maar naast dat dat nog niet mag raak ik ook al uitgeput van douchen :smiling_face_with_tear:

4 likes

zou jij graag in een hutje op de hei willen wonen?

• ja, kan mij niet afgelegen genoeg
  • ja hoor, ik heb wel een cottagecore fantasie die ik wil uitleven
  • nee, mij niet gezien

0 stemmers

Welke film ga je?

1 like

Tar!

3 likes

Ik wil niks liever dan wonen in een simpel huisje met wat ruimte eromheen maar Ʃcht afgelegen zou ik niet zien zitten, ik zou me wel enigszins veilig willen voelen als ik in het donker naar huis fiets

9 likes