Stel je persoonlijke vraag #41

Ik dacht eerst pff echt geen zin in. Maar even een jaartje chillen in la met rijke mensen is helemaal priem.

Ik twijfel trouwens wel. Ik vind ze allemaal suf. Maar als ik met kendall chill kan ik ook met bad bunny chillen. En kylie heeft honden… Selena lijkt me de minst saaiste maar toch ook best saai.

2 likes

Zolang ze wel voor je betalen

1 like

Ik zag toevallig van de week Hailey koken met haar Braziliaanse oma en moeder en dat zag er wel gezellig uit.

Als ze die meeneemt wil ik best met d’r eten.

1 like

Ik heb Kendall ontmoet way back omdat ze goeie vriendinnen was met mijn roommate. Ze is oprecht super chill, aardig en down to earth. Wou toen der tijd ook niet veel met al die familiedrama te maken hebben. Vind haar wel de minste ‘drama kardashian’

13 likes

Heb niet gezegd dat het dan ook in L.A. is he :face_in_clouds: maar oke vooruit.

Uit eten met Kendall en Hailey lijkt me zooo klote. Vallen sowieso af. Ik denk dat je met Selena nog wel oprecht lol kan hebben. Kylie neen, is alleen maar met die koters of make-up bezig. Selena had ook nog zo’n kookserie met gordon ramsay. Die houd iig van lekker eten.

@JustinBieber ja ze komt in kuwtk ook absoluut het meest down to earth over. Ze wilde ook niet dat haar familie bij haar eerste shows aanwezig waren toch?

@Zemraluani ik zou yolanda direct wegsturen. Die laat haar kinderen liever heel goed kauwen op een half nootje aahhhhhh kfhfhskchshs

1 like

Met Selena mee naar Only Murders In The Building events en al die mensen die daarin meespelen ontmoeten beats anything dat je met die Kardjenners of een Bieber kunt doen

4 likes

Klopt. En ze wilt ze er ook niet bij hebben backstage. Haar moeder mag zich ook niet bemoeien met haar boekingen. Dus vroeger ging ze altijd met iemand van haar agentschap naar afspraken en castings. Hoe dat nu is geen idee overigens.

1 like

Fjieuw ik zou echt niet weten hoe ik die meiden in gelderland zou moeten entertainen.

13 likes

En terecht van haar. Want anders hadden mensen haar al helemaal niet meer serieus genomen in die wereld. Maar zal ook wel op aanraden geweest zijn van haar agency denk ik?

4 likes

NIJMEEGSE VIERDAAGSE :partying_face:

7 likes

Maar Yolanda is niet de moeder van Hailey, das de moeder van Gigi en Bella.

2 likes

Oja omg oops!!! Wtf ik haal die gewoon door elkaar :open_mouth: haha huh maar ik vind die allemaal zo lijken.

Vind jij deze modellen op elkaar lijken?

• Ja
  • Nee
  • Een beetje

0 stemmers

3 likes

Haha yolanda zou ik ook niet in m’n buurt hoeven, maar haar moeder en oma waren gewoon chill wijn aan het drinken en kaasbroodjes aan het eten. Zijn ook geen tatas, dat scheelt.

2 likes

Ik dacht echt dat die hailey ofzo dus ook een dochter van Yolanda was :neutral_face: nou oke nu vind ik Hailey wel iets minder kut.

Vond net dit ben niet echt verder gekomen dan 5 minuut nogwat want moet weg maar dit soort dingen kijk ik als ik midden in de nacht weer wakker lig. En je niet wilt stressen over je eigen shit.

5 likes

Zelfde plastische chirurg sws

9 likes

Vind een goed of slecht mens zijn altijd zo relatief. Denk dat ik vergeleken met de rest van de wereldbevolking redelijk oké ben maar als ik echt een van de twee moest kiezen? I don’t know.

1 like

Ik wacht nog steeds op m’n heilig verklaring

1 like

Vanaf vanmiddag ook stralend maar vanochtend goooore natte sneeuw

2 likes

Zou er bij moeten komen hey. Pleuris sneeuw

3 likes

Las jij vroeger de ELLEgirl?

• Ja, vaak
  • Soms
  • Nee

0 stemmers