Op dit moment niet, maar ooit wil ik wel een klein boerderijtje met wat geiten en kippen ergens (maar wel op max 30 min van een fatsoenlijke stad, echt helemaal am Arsch der Welt lijkt me echt de hel, ik wil wel gewoon normaal boodschappen kunnen doen en af en toe uit eten, naar de film, musea, theater, kroeg, etc. zonder daarvoor een hele reis te moeten maken).
en @kika same en same
heb een soort droom waarin ik in zoiets woon:
en alles zelf verbouw en maak, maar aan de andere kant ben ik al geĆÆrriteerd als mān brood op is. laat staan dat je dan zelf nieuwe moet bakken met alle moeite die daarbij komt kijken pff
Ik zie wel eens forummers hun tuin of uitzicht posten vanuit hun raam en dan zie je bijvoorbeeld alleen maar weiland. Dan denk ik eerst. Oh heerlijk rustgevend maar ik zou na een weekje denk ik al gek worden. Vind het gekgenoeg juist benauwend.
Moet nu denken aan dat programma Floortje naar het einde van de wereld. Mensen die ergens middenin de amazone wonen of waar ze 2 keer per jaar met een boot wat levensmiddelen brengen. Shoot me.
Showbizz beef tussen Selena Gomez en Hailey Bieberšæ wat vind jij?
- Team Selena
- Team Hailey
- Team niemand
- Waar heb jij het over?
0 stemmers
Ehh alweer? Nog steeds?
Dit is na al die jaren nog steeds mijn favo Hailey diss:
Hailey is in his room. She is the only one in his room (except for Esther the dog, who smells incredible). When we enter, Hailey is wearing a black crop top and tight black pants, sitting on a pristinely made bed. She is doing nothingāno TV, no book, no phone, no computer, no music, no oil paints, nothing.
Jaa dat kopiƫren vind ik inderdaad ook bizar! Ik dacht m in eerste instantie nog het zal wel meevallen en mensen zien vooral wat ze willen zien, maar toch wel echt een enge obsessie lijkt het.
Maar jij hebt je dus ingelezen; gaat dit serieus nog steeds over Justin Bieber?
Al deze drama om een man
Maar dat is niet waar. Selena is 30 en reageert constant ongevraagd op dingen rondom Hailey en Justin. Voor ze haar tiktok weeeer had verwijderd zat ze nog te reageren op videoās van 7 jaar oud.
Vind haar ook echt een dieptriest type. Heb geen mening over Hailey want die meid is gewoon doodsaai.
Twee vrouwen van in de dertig ruziĆ«n over een middelmatige manā¦
Hailey Bieber is pas 26 (Justin ook pas 28). Theyāll get over it
Edit: heb dit wel moeten googlen, weet dit ook niet uit mijn hoofd. En weet vaag iets over wenkbrauwen en iets met Taylor Swift op tiktok waardoor er nu weer gezeik is
Selena is bipolar, heeft lupus (komt daar ook steeds door aan, waar ze weer enorm veel kritiek op krijgt) en vorig jaar een nieuwe nier gekregen. Kan waarschijnlijk geen kinderen krijgen en wordt wss ook niet enorm oud.
Dus ik snap wel dat ze mentaal niet lekker gaat, maar elke keer als ze weer op social media gaat gaat het mis en is ze weer allerlei rare dingen aan het liken of vat ze dingen enorm persoonlijk op en gaat ze weer van SM af.
Moet voor Justin en Hailey ook fucking vermoeiend zijn om 5 jaar getrouwd te zijn en dan is zijn ex nog steeds zo obesssief bezig met hun.
Ik vind dan alle drama rondom Monique en de zoveelste nieuwe fling van Andre interessanter
In elk geval oud genoeg om niet meer te ruziƫn om een middelmatige man.
Ik wil een vrijstaand huis met een groot gebied daarom heen. Maar daar vlak naast een grote stad. Dus dat als ik van mn erf af fiets ik zo hop bij de turkse bakker mn broodjes kan halen.
Ik vind hailey gewoon kut en zag zoān documentaire op apple+ van Selena en ik kreeg best wel medelijden met haar. Echt heel veel ongelukkige periodes in haar leven gehad en dan haar chronische ziekte etc. Hailey lijkt me zoān zure trut. Maar in haar geval zou ik dat mens zo negeren. Gewoon niks meer dan lucht. Helpt ook niet dat ik die Hailey zoān onvriendelijke uitstraling vind hebben. Maar dat kan je beter dr moeder kwaad nemen.
@Zemraluani ik gebruik geen social media maar als Selena daar dus elke keer zelf ook aan meedoet hoezo lees je dan toch elke keer dat mensen team Selena zijn? Naja laat ze het uitzoeken godsamme
Je moet 1 jaar wekelijks met 1 van deze 4 iets doen en dat op social media posten. Wat je gaat doen mag jij beslissen.
In 2017 was haar niertransplantatie trouwens niet vorig jaar.
Wie zou je kiezen?
- Selena
- Kylie
- Kendall
- Hailey
0 stemmers
Ik denk dat ik aan Selena het minste erger.