Ik heb er 3
A Florida man killed the alligator with his knife and later tried to sell its meat
Florida Man Bites Neighbor’s Ear Off Over A Cigarette
Florida man tried to enter Patrick Space Force Base to warn of aliens vs. dragons
Ik heb er 3
A Florida man killed the alligator with his knife and later tried to sell its meat
Florida Man Bites Neighbor’s Ear Off Over A Cigarette
Florida man tried to enter Patrick Space Force Base to warn of aliens vs. dragons
Naked Florida man bit K-9
@Evenveel DJ Chuckie was wel echt het hoogtepunt van m’n puberteit slettendisco. ‘En nu ga je dansen klootzak’
Florida man mistakes corpse of 96-year-old suicide victim for April Fool’s prank and hurls the woman’s body into a dumpster
Gvd @Zemraluani wat heb je gedaan, over drie maanden posten mensen nog steeds over hun florida man
Florida man jailed after trying to ‘barbecue all the child molesters’
Ja ben er wel weer klaar mee. Maar goed, zie de lol er sowieso niet van in.
Sgat is toch beter dan 99% van de tijd hier
Moet jij vaak lachen om iets dat helemaal niet grappig bedoelt is?
0 stemmers
Ja ik heb me laatst kapot gelachen om die discussie van iets positiefs zeggen over de oorlog hahaha. “Was echt gezellig met het joodse gezin” kan echt niet maar ik gieeer.
Lol dit heb ik gemist
Ik moet dus best vaak lachen om dingen als Nationale Kankerdag
Same
Bij deze
Ik denk nog steeds vaak aan die liederen van BN’ers bij ellende waar Soy aan refereerde
Gedeporteerd, rechtstreeks naar de dood
Waarom?
Je bent een Jood
Florida Man Arrested for Trying to ‘Cut the Gay’ Out of His Brother.
Florida man fatally shoots son-in-law who was trying to surprise him for his birthday.
Maar is Florida de enige staat waar dit soort gekkigheid kennelijk dagelijks gebeurd ?
Echt tegen dovemansoren dit
Nee ze hebben daar bepaalde wetgeving waardoor reden van arrestatie en details daarvan gepubliceerd morgen worden itt de meeste andere Staten.
Plus er wonen heel veel mensen en de zon maakt mensen helemaal leip (dit heb ik zelf bedacht).