Stel je persoonlijke vraag #41

Ik las laatst dat voor Amerikanen, Florida is zoals de rest van de wereld naar Amerika kijkt ‘Wtf denken die lui’

4 likes

Daar hebben wij Limburg man voor

2 likes

Masturbating Florida man slugs elderly man who asked him to stop

2 likes

haha wow that escalated quickly

2 likes

Vandaag is ‘zeldzame ziekte-dag’

2 likes

Hoe oud was jij toen je alleen naar de supermarkt mocht?

• Onder de 5
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Ouder dan 11

0 stemmers

Hou oud was jij toen je alleen naar de basisschool mocht?

• Onder de 5
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Ouder dan 11

0 stemmers

Hoe oud was je toen je alleen deel mocht nemen op de fiets aan het verkeer?

• Onder de 5
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Ouder dan 11

0 stemmers

Als je kinderen hebt, zijn die ouder of jonger dan jij was toen je deze dingrn mocht?

• Ouder
  • Jonger
  • Gelijk
  • Nvt

0 stemmers

4 likes

Geen idee

67 likes

Oh en woonde je in een stad of dorp?

• Stad
  • Dorp
  • Net geen stad, net geen dorp
  • Platteland, buiten stad/dorp

0 stemmers

Voor de mensen met kinderen, waar woon je nu?

• Stad
  • Dorp
  • Net geen stad, net geen dorp
  • Platteland, buiten stad/dorp

0 stemmers

Ik woonde in een dorp en direct achter ons huis was een grasveld, daarna een speeltuintje, dan nog een grasveld en dan de school. Heel groep 1 wilde ik zelf naar school en liep m’n moeder altijd een paar meter achter me zodat ik wel in zicht bleef. Dat ging altijd goed, dus groep 2 kon ik wel in m’n eentje. Tot ze een telefoontje kreeg na 3 dagen dat ik elke ochtend 10 minuten te laat was binnengekomen. Klopte niet zei ik, dus dag 4 ging m’n moeder me weer volgen (maar wel zo dat ik het niet zag) en bleek dat ik elke ochtend gewoon 20 minuten ging spelen in de speeltuin.
Volgens mij zijn mijn privileges toen wel weer afgepakt.

67 likes

Ik woonde in een dorp met stadse allures. Dus een Calimero dorp

2 likes

Ik zou echt willen dat ik in een dorpje was opgegroeid, of dat ik later mijn kinderen kan opvoeden in een dorpje. Liefst nog op het platteland. Ik haaaaat steden steeds meer.

1 like

Ik vond in een dorp opgroeien m’n hele leven verschrikkelijk saai, heb het echt geen dag leuk gevonden. Weet nu juist heel zeker dat ik mijn kind niet wil opvoeden in een dorp.

11 likes

Mijn basisschool lag letterlijk tegenover ons huis. In een rustig dorp. Dus ik mocht al jong zelf lopen omdat het een kwestie van een zebrapad oversteken was. En mijn mams me gewoon kon zien door het raam.

3 likes

Ik was juist altijd jaloers als ik naar vriendinnen ging die in een rustig mooi groen dorpje woonde met veel natuur en ijs om op te schaatsen om zich heen. en dat die dat gewoon vanaf jonge leeftijd allemaal alleen konden/mochten.
En bij mij in de stad was het gewoon minder gezellig, minder mooi, allemaal kinderlokkers waarvoor je voorzichtig moest zijn.

2 likes

Hoe weet iedereen dit nog? Ik heb echt geen idee.

30 likes

Ik weet alleen de basisschool omdat ik op mn zesde ben verhuisd en toen naar een school ging die tegenover ons huis was, dus toen mocht ik alleen. De rest weet ik ook echt niet meer

2 likes

Bestrijk jij je croissantjes altijd met ei voor je ze bakt?

• Ja
  • Soms
  • Nooit

0 stemmers

Maakt dit nou echt een verschil?

2 likes

Zo’n gedoe en wat moet je dan met de rest van dat ei :woman_shrugging:t2:

3 likes

Ik moest soms boodschappen toen voor mijn vader toen ik 5 was en alleen naar school, maar dat was omdat hij ziek was. Mn moeder wist dit ook niet (ze waren al gescheiden) en heeft het een paar jaar later pas van mij gehoord, toen mn vader al overleden was.

1 like

Roerei maken.

5 likes