Maar als het zelfgemaakt is alleen als ik je heel goed ken. Anders sla ik over
Ben een keer ziek geworden van een bananenbrood dat een collega 3 uur had meegenomen op de trein. Ik wist al dat het niet goed was toen ik 1 hap genomen had, maar vond het zielig voor haar om de rest te ditchen. Nou ik heb het geweten .
Ja inderdaad. Zelfgemaakte taart/koek/cake van collega’s hoef ik niet.
Ja echt hoor. Ik weet niet hoe schoon jouw keuken is.
Maar dat zal dan überhaupt al wel bedorven zijn geweest toch? Drie uur in de trein lijkt me niet zo’n probleem eigenlijk?
Was vorig jaar op zo’n dag dat het tegen de 40° was. Als er ei in zat dat misschien niet helemaal gaar is kan het wel slecht worden op 3 uur. Het proefde wel vers gebakken en zag er ook prima uit.
Ah ja die extra context van 40 graden stond er natuurlijk niet bij maar op die dagen moet je inderdaad überhaupt geen eten willen vervoeren
Ja of FransHans maar hoe oud is je vriendin dan?
Minder erg dan diepvriesgebak!
Andere reden namelijk ik zou liever een zomerslaap houden en in de winter uitgerust en fit zijn om van de kou en frisse lucht te genieten. Kom maar op met die reacties hoor
Hahaha snap ik! Gewoon een simpele Hemataart is het beste!
“Omg, toch niks lekkerders dan onder een dekentje op de bank thee drinken in de winter met een geurkaars aan. En dat ik even he-le-maal niks hoef!!”
Ga jij vandaag de sneeuw in?
- Ja, maar alleen omdat het moet
- Ja, omdat ik dat leuk vind
- Nee, ik blijf expres de hele dag binnen
- Er ligt hier geen sneeuw
0 stemmers
Nee, ik blijf binnen maar niet expres om de sneeuw
Code oranje, niks code oranje. Ok misschien is het wel glad want ik zit binnen maar hier ligt geen sneeuw terwijl wel voorspeld.
Ik wil ook sneeuw
Ik haat sneeuw zo graftakke erg. Vind er niks moois aan. Ook van die fotos van “mooie gebieden” die dan helemaal ondergesneeuwd zijn. Ik denk alleen maar ja loop je dan in de kou met die sneeuw die pijn aan je ogen doet omdat het licht reflecteerd jippie ja jeej.
Anoniem:
Intieme verhalen van vriendinnen deel ik
- met mijn partner
- niet met mijn partner
0 stemmers
Geheimen van vriendinnen deel ik
- met mijn partner
- niet met mijn partner
0 stemmers
Anders namelijk dat ik dan nooit meer op natuurijs zou kunnen schaatsen!! Verder kan de winter me gestolen worden