Stel je persoonlijke vraag #41

Ja ook zelfverdediging valt hier voor mij onder.

Hierdoor dacht ik heel even dat George deze week toevallig voor het eerst iemand vermoord had :joy:

49 likes

Ik weet niet wat je bedoelt met juiste omstandigheden maar iedereen kan in een psychose raken toch? Je weet het niet

1 like

Echt een tippie hoor

3 likes

Mijn perfect t-shirt heeft:

• Een ronde hals
  • Een v-hals

0 stemmers

1 like

Stel je laat iets vallen in de winkel en het gaat kapot. (Bijv. een pak yoghurt in de supermarkt). Meld je dit dan netjes?

• Ja, dit is mij al meerdere keren gebeurt
  • Ja, dit is mij een keer gebeurt.
  • Ja, dit is mij nog nooit gebeurt
  • Nee, want…
  • Anders…

0 stemmers

2 likes

Ik ben een kluns die vaak genoeg wat laat kletteren. Bij voorkeur potten jam of pakken drinken :sob: Meld het altijd netjes, en schaam me altijd diep

7 likes

Ja natuurlijk! Kleine moeite en kan het snel opgeruimd worden voordat bijvoorbeeld een ouder iemand er over valt

3 likes

Dit is mij een keer overkomen en heb het toen ik netjes gemeld.

Was vandaag in de kringloop en een andere klant liet een lamp laten vallen, waren meerdere glasscherven. Dit heb ik netjes gemeld, het viel me op dat die andere klant dat zelf niet even had gemeld. Die mensen die daar werken zeiden al, helaas is niet iedereen zo netjes.

2 likes

Ik had het een tijd terug toen ik coronaboodschappen deed voor iemand anders. Ik moest 12 pakken houdbare melk meenemen dus ik pakte zo’n doos maar die scheurde meteen helemaal uit elkaar. En die pakken melk knappen als ze op de grond vallen en dan zit je dus helemaal onder de melk en de hele aldi ook :cry:
En toen werd de manager van de Aldi boos op me maar ja ik deed het niet expres :smiling_face_with_tear:

14 likes

Flowers van Miley Cyrus:

• Meh
  • Love it
  • Vreselijk
  • Ken ik niet

0 stemmers

3 likes

Ik vind het nummer zelf meh, beetje saai maar het hele verhaal erachter maakt het wel beter!

8 likes

Een vriendin van me had ingeschreven voor b&b, voor Henk? Hans? Frans? Ik weet zn naam niet meer, maar iing afgelopen seizoen. Uiteindelijk is ze niet uitgekozen omdat hij een jongere vrouw wilde, vond dat zo zielig. Maar als ik dat niet geweten had, was ik voor b&b gegaan .

1 like

Toen ik vakkenvuller was heb ik ooit een doos met zes flessen olijfolie laten vallen, wat een drama was dat :sob:

7 likes

Italiaanse Hans? :eek: gelukkig voor je vriendin dan maar

1 like

Ik 2 weken geleden nog (als klant) een paar flesjes hoestsiroop. Dat was ook een bende.

3 likes

Als mensen de optie hadden om een winterslaap te houden, zou je dat dan willen doen (als je woonde in een gebied met een klimaat waarin er een duidelijk verschil is tussen de seizoenen)?
Je slaat de periode met donkerte, sneeuw, kou, ijs, regen over en bent uitgerust en fit als het licht en mooi weer is. Je hoeft niet bang te zijn dat je als enige te vroeg wakker wordt en in een uitgestorven wereld moet leven. Als je ja kiest doet de hele maatschappij mee.

• Ja, dat lijkt me wel wat
  • Nee, ik houd juist van het verschil in seizoenen
  • Nee, ik zou niet zoveel tijd willen missen
  • Nee, ik zou bang zijn dat het als ik wakker ben alsnog slecht weer is
  • Nee, om een andere reden

0 stemmers

3 likes

Een gebakje/stuk taart trakteren

• Levensgevaarlijk
  • Meh, ik heb liever iets anders
  • Lekker!

0 stemmers

2 likes

Ja zoals bij mijn vriend op het werk soms. Worstenbroodjes. Wtf.

9 likes

Ik haat het altijd als er van die droge koeken worden getrakteerd. Ik feliciteer diegene dan ook niet.

6 likes