Ik vind het nummer zelf meh, beetje saai maar het hele verhaal erachter maakt het wel beter!
Een vriendin van me had ingeschreven voor b&b, voor Henk? Hans? Frans? Ik weet zn naam niet meer, maar iing afgelopen seizoen. Uiteindelijk is ze niet uitgekozen omdat hij een jongere vrouw wilde, vond dat zo zielig. Maar als ik dat niet geweten had, was ik voor b&b gegaan .
Toen ik vakkenvuller was heb ik ooit een doos met zes flessen olijfolie laten vallen, wat een drama was dat
Italiaanse Hans? gelukkig voor je vriendin dan maar
Ik 2 weken geleden nog (als klant) een paar flesjes hoestsiroop. Dat was ook een bende.
Als mensen de optie hadden om een winterslaap te houden, zou je dat dan willen doen (als je woonde in een gebied met een klimaat waarin er een duidelijk verschil is tussen de seizoenen)?
Je slaat de periode met donkerte, sneeuw, kou, ijs, regen over en bent uitgerust en fit als het licht en mooi weer is. Je hoeft niet bang te zijn dat je als enige te vroeg wakker wordt en in een uitgestorven wereld moet leven. Als je ja kiest doet de hele maatschappij mee.
- Ja, dat lijkt me wel wat
- Nee, ik houd juist van het verschil in seizoenen
- Nee, ik zou niet zoveel tijd willen missen
- Nee, ik zou bang zijn dat het als ik wakker ben alsnog slecht weer is
- Nee, om een andere reden
0 stemmers
Een gebakje/stuk taart trakteren
- Levensgevaarlijk
- Meh, ik heb liever iets anders
- Lekker!
0 stemmers
Ik haat het altijd als er van die droge koeken worden getrakteerd. Ik feliciteer diegene dan ook niet.
Maar als het zelfgemaakt is alleen als ik je heel goed ken. Anders sla ik over
Ben een keer ziek geworden van een bananenbrood dat een collega 3 uur had meegenomen op de trein. Ik wist al dat het niet goed was toen ik 1 hap genomen had, maar vond het zielig voor haar om de rest te ditchen. Nou ik heb het geweten .
Ja inderdaad. Zelfgemaakte taart/koek/cake van collegaās hoef ik niet.
Maar dat zal dan überhaupt al wel bedorven zijn geweest toch? Drie uur in de trein lijkt me niet zoān probleem eigenlijk?
Was vorig jaar op zoān dag dat het tegen de 40° was. Als er ei in zat dat misschien niet helemaal gaar is kan het wel slecht worden op 3 uur. Het proefde wel vers gebakken en zag er ook prima uit.
Ah ja die extra context van 40 graden stond er natuurlijk niet bij maar op die dagen moet je inderdaad überhaupt geen eten willen vervoeren
Ja of FransHans maar hoe oud is je vriendin dan?
Minder erg dan diepvriesgebak!
Andere reden namelijk ik zou liever een zomerslaap houden en in de winter uitgerust en fit zijn om van de kou en frisse lucht te genieten. Kom maar op met die reacties hoor
Hahaha snap ik! Gewoon een simpele Hemataart is het beste!
Ga jij vandaag de sneeuw in?
- Ja, maar alleen omdat het moet
- Ja, omdat ik dat leuk vind
- Nee, ik blijf expres de hele dag binnen
- Er ligt hier geen sneeuw
0 stemmers