Stel je persoonlijke vraag #41

Nee niet op de oprit uiteraard haha, gewoon op de stoep! Vind zelf idd dat ze niet zo moet zeiken omdat ze zelf dus gewoon op dr eigen oprit kan parkeren.
Ik wil het liefst ook gewoon voor mn huis parkeren en niet eerst moeten fietsen naar mn auto.

@Luzarl Nee staan meerdere auto’s in de straat. Denk dat de helft van de straat bezet is met auto’s!

2 likes

Nou dan vind ik het nonsens. Is voor jou ook geen prettige situatie

Je mag in Nederland nergens op de stoep parkeren, alleen op straat ernaast. Als je op straat staat vind ik dat ze niet moet zeiken

8 likes

Mensen doen dit wel eens voor ons huis, maar dat is geen parkeerplaats, dus dat vind ik wel irritant.
Maar als het gewoon een openbare parkeerplaats is moet die vrouw niet zeuren.

4 likes

O ja dat is echt mega-irritant, zo aso als mensen 0,0 nadenken over hun medemens

3 likes

Haha iedereen reageert hier al op maar ik vind op de stoep parkeren dus wel raar, dat mag niet en je staat vaak in de weg. Dus ik zou dat ook wel tegen iemand zeggen of melden bij de gemeente als iemand dat voor mijn huis doet (waar het ook heel erg irritant zou zijn).

1 like

Ja, ik vind op de stoep parkeren ook gewoon aso. Als het nou een parkeerplaats was, zou ik zeggen; dat die vrouw het uitzoekt. Maar dit snap ik wel.

3 likes

Maar dit noem ik ook op de stoep parkeren en dat mag gewoon.
Ik ben er trouwens achtergekomen dat je zelfs op iemands oprit mag parkeren. Tenzij diegene z’n oprit heeft afgezet met een hek of een lintje.
Vind het jammer dat ik geen auto heb want anders zou ik dit sowieso doen.
Ik maak trouwens ook altijd meldingen van fout parkeren als ik er met m’n kinderwagen daardoor niet langs kan. En heb geleerd dat nav zo’n melding handhaving dan het hele blok extra naloopt.

1 like

Ja maar dit zijn toch duidelijk parkeervakken?

33 likes

Maar waarom? Het mag blijkbaar, dat wist ik ook niet. Lijkt me echt heel vervelend als iemand op mijn oprit gaat parkeren.

36 likes

Hahah ik snap die vrouw op zich wel, het blokkeert toch je uitzicht/licht. Dus wel irritant maar zou er zelf niet wat van zeggen want het mag gewoon. Als je die vrouw een plezier wil doen kan je af en toe voor een ander huis parkeren maar je bent dat niet verplicht

7 likes

Je hebt gelijk. Ik denk dat ik 't voor me zag in de wijk waar het altijd zo vol is. Maar eigk zou ik 't dan alsnog niet doen. Wel jammer want op een oprit is veel makkelijker parkeren.
@Kultakala ik zat in overleg met wat agenten toen het over de parkeerproblematiek in de wijk ging.

1 like

Ik ken beide situaties, heb ook een tijd elke dag naar mijn auto gefietst omdat ik nog geen parkeervergunning had. Ik parkeerde altijd op een grote parkeerplaats bij een flat.
En ik heb in een straat gewoond waar elke dag mensen hun auto gratis kwamen parkeren, om vervolgens op de bus te stappen om naar de binnenstad te gaan.

Als je er gewoon mag parkeren en niet op de stoep staat zou ik er gewoon mee doorgaan. Maar ik denk dat het wel aardig/netjes is om niet iedere dag precies voor hetzelfde huis te gaan staan. Ik snap ergens ook wel dat het voor de bewoners van dat huis heel irritant is om elke dag tegen dezelfde auto aan te kijken terwijl er verder weinig auto’s staan (dat begrijp ik althans uit je verhaal)

5 likes

N.a.v. de voorliefde van @Bunnyslippers voor tk maxx.

Wat vind jij van tk maxx?

• Geweldig
  • Wel prima
  • Geen mening
  • Ik kom daar nooit
  • Nog een andere mening heb ik erover:

0 stemmers

3 likes

Ik zou niet boos worden maar wel vragen of je op een parkeerplaats kan gaan staan. Op de stoep parkeren vind ik echt heel kut omdat ik door ziekte moeilijkheden heb met de stoep op en af moeten. Maar als ik er gewoon langs kan zonder gekut zou ik er niks van zeggen. Parkeren is nou eenmaal vet kut en ik ga er vanuit dat mensen niet random ergens parkeren omdat ze zo graag verder van huis staan. Maar dan wel in een parkeervak want op de stoep vind ik eigenlijk best wel aso.

Overigens vind ik ook dat de stoep wel ruimte moet houden voor rolstoelgebruikers. Die zijn hier in de straat ook en er zit ook een huis voor mensen met een geestelijke en/of lichamelijk handicap die ook gewoon veilig over de stoep moeten kunnen.

Maar kwaad worden zou ik echt nooit doen.

3 likes

Echt een kutwinkel

23 likes

Heel leuk voor de goedkopere geurkaarsen. Dus niet geweldig maar gewoon leuk.

8 likes

Ja exact dat
En ik heb er een keer een mooie set handdoeken gekocht!

4 likes

Haha ik vind het ook best kut. Kleding kijk ik niet eens naar. Ze hebben alleen soms geweldige scrub van een Australisch merk. En de tassen en zonnebrillen vind ik ook vrij goed.

2 likes

Ja of leuke plantenpotjes enzo. Of andere woondingen. Zitten echt wel leuke spullen tussen. Maar ik kom er niet voor kleding ofzo.