ik zou echt compleet uit mijn stekker gaan als iemand op de oprit zou parkeren. Zeker als mijn eigen auto er bijv al staat en je er daardoor niet uit kon. Wist overigens niet dat dit dus gewoon mocht dus als ik ooit in het bezit kom van een oprit gaat er een heel groot bord bij staan met prive terrein lol.
Het is eigenlijk een enorme kutwinkel, maar ik heb er echt pareltjes gevonden voor weinig. Je moet alleen wel zin hebben om te schatzoeken en 9 van de 10 x hebben ze namelijk niks.
Best goede keukenspullen, ik ben een sucker voor oorbellen en in de zomer score ik soms echt leuke jurkjes en topjes voor weinig.
Beetje kringloopidee, maar dan met nieuwe spullen. 99% is lelijk, maar die 1% die vindt is top.
O en soms kom je dingen tegen die zo lelijk zijn dat het goed is voor mijn humeur.
Het is een goede winkel voor betaalbare geurkaarsen en goedkoper dierenspeelgoed. Voorheen kocht ik ook hondenpoepzakjes in grootverpakkingen voor een goede prijs daar, maar die verkopen ze helaas niet meer.
O ja en de woonafdeling vind ik echt kitscherige meuk (haha zie de post hierboven dus ) maar op een of andere manier heeft mijn vriend daar dus al meerdere leuke decoratiedingen gevonden. Ik heb niet het geduld om daar overal langs te struinen, hij wel.
I feel ya haha. Je moet ff zoeken ja. Ik heb nog steeds een hele goede tas daar kunnen krijgen die ik nog wekelijks gebruik. Je moet voor mijn gevoel wel echt een shopper zijn. Wat mijn moeder bijvoorbeeld is en ik totaaaal niet. En goed kijken etc. Want voor mij is het vaak al te druk hoor. Voor kleding nee nooit.
Ik weet ook eigenlijk niet wanneer iemand een exte shopper is maar laten we deze poll toch maar proberen:
Ben jij een shopper? Dus je houd ervan om te winkelen, je houd er gewoon van!
- Ja dat ben ik
- Dat ben ik niet
- Mwah_ iets ertussenin
- Ik haat het
0 stemmers
Gewoon huis met oprit overslaan en meteen gaan voor huis met oprijlaan en zo’n poort.
Het gebeurt trouwens bijna nooit zei die agent. Alleen er was dus een ouder die iemands lege oprit sochtends gebruikte om d’r kind voor school weg te brengen.
- Vind ik prima
- Vind ik kut
- Zou ik wat van zeggen
- Ik zou de politie bellen
0 stemmers
Oeeh als die bloemen wat mooier waren dan had ik die vet gevonden.
Het is zoiets idd. Gewoon van die parkeervakken op de stoep. Dus ik doe niet iets wat niet mag of niet netjes is. Je kan er ook gewoon langs met de kinderwagen of rolstoel.
Sorry voor de verwarring. Hier noemen we dat gewoon ‘op de stoep parkeren’. Dus nooit bij stil gestaan dat daar onduidelijkheid over zou ontstaan
Als ik in een smalle straat moet omkeren op iemands oprit zie ik mensen vaak al zo kijken
dus zou echt niet op iemands oprit durven staan. Andersom zou ik t ook wel beetje aso vinden maar ach die paar minuten…
Oooh nou in dit geval vind ik dat ze niet moet zeuren!
Echt kut. Zo chaotisch en druk en dan bloedheet en dat nare licht. Staat in mijn lijstje van winkels waar ik een acute zenuwinzinking krijg, samen met de Action, Primark en Dille en Kamille.
In de buurt van vorige woning had een oude man 66+ een soort zelf gemaakt spijkermat die hij in een geultje voor zijn oprit had liggen, en elke keer weghaalde als hij zelf met de auto uit de garage moest.
Ja het is zo leuk als je de tijd hebt, niemand bij je hebt die zeurt en je kunt lekker die hele winkel door.
Ik was er net voor het eerst, vond het maar mwah
Dit kan prima joh! Die vrouw zeurt.
Ik ben in een paar in Duitsland geweest en een paar waren kut met veel lelijke ouderwetse kleding maar bij die in Bonn heb ik echt 2x iets heel moois gekocht: 1x een zijden pantalon die nieuw iets van 500 euro was voor 50 euro, en 1x een wollen trenchcoats die nieuw 2000 euro was voor 170 euro. Maar dat was dan uit zo’n speciale sectie met de duurdere (designer)merken, volgens mij heb je die niet in elke tk maxx.
Ik had een heel ander soort straat in gedachten Zodat ze echt geen uitzicht hadden als er een auto voor de deur stond. Ik snap niet dat je hierom gaat zeuren, waarschijnlijk heeft die vrouw tijd te veel.
Oh hahah echt joh! Dat zou wel verklaren waarom ik het precieze item ook niet kon vinden online. Alsnog zijn het dan nette prijzen hoor vind ik! 500 euro voor een zijden broek is sowieso van den zotte haha, en 50 euro vind ik een goede prijs
Jaren geleden had je ook een tk Maxx in Rotterdam (in de Grote Lijn ?) en daar kocht mijn moeder zoveel CK, dkny, morgan de toi dingen voor me. Daar had je echt 30% kans van slagen op mooie dingen
Lol ik deed eens de garage open van binnenuit (dus de deur van 2 bij 2 m opent dan maar wel een groot deel eerst naar buiten en dan pas naar binnen) maaar er stond een busje van werklui van de buren, dus de halve voorkant geraakt. Schrok me rot want totaal onverwacht. Niet mijn schuld niet mijn probleem, gewoon niet zomaar op iemands oprit parkeren.
Ik hou het wjekw topic niet echt bij maar ik las net iets over de hik.
Heb jij vaak last van de hik?
- Nooit
- Zelden
- Regelmatig
- Af en toe
0 stemmers
Ik hoor nog de biologieleraar “een onregelmatige samentrekking van het middenrif.”