Stel je persoonlijke vraag #41

Ik ben basic en ga voor provinciale. Maar als ik een keer ‘avontuurlijk’ wil doen, ga ik voor katjang pedis ipv borrelnootjes

5 likes

Ik houd intens van chocoladetaart, brownies, cake, etc. Maar een losse reep, mwah.

6 likes

waarom is ijs met hoofdletters geschreven en CHIPS niet :cry:

5 likes

Ik vind ijs zo wisselend, echt goed ijs is megalekker maar matig ijs is ook echt teleurstellend, terwijl matige chips/chocola/koekjes altijd nog wel prima te eten zijn

11 likes

Ik vind ijs echt overrated. Een ijsje die je zo uit je vuistje kan eten is wel chill. Maar zon bak. Dat is zo een bak dezelfde smaak. En dan geen lekkere crunch ofzo ja of je hebt een crunch er in maar dat is dan zo hard want als je ijs smelt is die crunch zo sompig. Nein danke.

19 likes

Nou lekker dan jongens, ik zou vandaag restjes uit de koelkast opmaken maar ik ben nu friet aan het bestellen. Al die frietfoto’s lieten me niet meer los.

6 likes

Bij koekjes denk ik wel aan zelfgebakken koekjes. Niet van die supermarkt krakelingen of zo.

2 likes

Ijs maar wel van een ijssalon en niet van de supermarkt ofzo, dan maar liever chips

5 likes

Als ik chocolade koekjes mag kiezen staat koekjes op 3, anders chocolade. Maar ik hou van alles wel eigenlijk

Deze heeft dat wel vind ik, echt mn lievelings
netflix-chilld-detail

9 likes

Als ik een pot koop is die in 3 dagen op dus ik koop het maar af en toe

1 like

appelstroop met kaas :purple_heart:

23 likes

Hahaa ja dat snap ik wel! Maar wist je dat cassis nog Zeeuwser is?

7 likes

Ik associeer het met Maastricht, maar volgens mij is de appelstroop die ik heb ook met peer en heet het Maastrichts ofzo

2 likes

Die bessen worden geplukt op de akkers rondom het dorp waarin ik ben opgegroeid!

7 likes

Nee, ik hou ook niet zo van zwarte bessen in het algemeen

2 likes

Roosvicee → rood fruit → Flipje → Gelderland

23 likes

Blijkbaar komt het uit een dorp vlakbij waar ik vandaan kom (wel net andere provincie), had ik echt geen idee van

2 likes

Voor mijn gevoel is het idd ook iets heel erg Limburgs. Die eten dat dan ook echt overal bij, ook bij vleeswaren op brood :nauseated_face: Op kaas is het trouwens wel echt lekker!

5 likes

image

Is Flipje volgens jou:

• Een jongen met een framboos als lijf
  • Een jongen die een frambozenpak als kleding draagt

0 stemmers

Volgens Wikipedia werd hij geboren uit een betoverde framboos dus ik vrees nr 1

10 likes