Ik kies wel maar ik wil alles
Echt jammer dat in heel veel autodrop nog gelatine zit
- Ja
- Nee
*Misschien
0 stemmers
- Ja
- Nee
- Misschien?
0 stemmers
Ik heb me nu al voor de derde keer laten verleiden tot dit en ben iedere keer teleurgesteld omwille van de smakeloosheid, platte textuur en hoe
Dropfruit duo’s! Die zijn er nu ook vegan en ik eet er beschamend veel van.
nee maar de burger king kaas frietjes met gebakken uitjes is echt
Paar jaar geleden in Barcelona wel eens geprobeerd toen ik nog niet vega at. Maar ik vond het vooral hele zompige zooi toen.
oh k wist niet dat ze die daar ook al hadden, ben al lang niet meer bij burger king geweest, al heb ik er ook niet echt zin in
ik bestel kapsalon altijd zonder kaas
Wat vind je het lekkerste?
- Chips
- IJS
- Chocolade
- Snoep
- Koekjes
0 stemmers
En het minst lekker?
- Chips
- IJS
- Chocolade
- Snoep
- Koekjes
0 stemmers
En als je drie lekkere dingen mag kiezen?
- Chips
- IJS
- Chocolade
- Koekjes
- Snoep
0 stemmers
borrelnootjes
Nee
Vooral Tijgernootjes bbq smaak.
Ik ben basic en ga voor provinciale. Maar als ik een keer ‘avontuurlijk’ wil doen, ga ik voor katjang pedis ipv borrelnootjes
Ik houd intens van chocoladetaart, brownies, cake, etc. Maar een losse reep, mwah.
waarom is ijs met hoofdletters geschreven en CHIPS niet
Ik vind ijs zo wisselend, echt goed ijs is megalekker maar matig ijs is ook echt teleurstellend, terwijl matige chips/chocola/koekjes altijd nog wel prima te eten zijn
Ik vind ijs echt overrated. Een ijsje die je zo uit je vuistje kan eten is wel chill. Maar zon bak. Dat is zo een bak dezelfde smaak. En dan geen lekkere crunch ofzo ja of je hebt een crunch er in maar dat is dan zo hard want als je ijs smelt is die crunch zo sompig. Nein danke.
Nou lekker dan jongens, ik zou vandaag restjes uit de koelkast opmaken maar ik ben nu friet aan het bestellen. Al die frietfoto’s lieten me niet meer los.
Bij koekjes denk ik wel aan zelfgebakken koekjes. Niet van die supermarkt krakelingen of zo.
Ijs maar wel van een ijssalon en niet van de supermarkt ofzo, dan maar liever chips