Sowieso de vrolijke mens met beperking.
Ja leuk dat Anja een been mist en elke dag 50 jumping jacks doet, maar dat HOEFT niet.
Maar ook andersom snappen mensen het vaak niet, ze hebben echt zoân stereotype beeld van vrolijke kinderlijke mensen waar je leuk grapjes mee kunt maken.
Ik ken ook een jongen met down, die is nu een jaar of 20, en mensen zeggen best vaak tegen zijn ouders âoh, is het niet leuk als hij mee zou doen aan zoân programma??â
Nou nee, en dat kan ook helemaal niet, want hij kan bijvoorbeeld niet echt praten en heeft constant begeleiding en zorg nodig.
En anders hadden de castingbureaus hem al lang lastig gevallen
Haha ja echt hoor. Wat een keneau, heb t later nog met haar aan de stok gehad over andere dingen. Hoop dat ze gauw met pensioen gaat, aan haar kop te zien wel maar you never know.
Ook wel eens iemand gehad die enorm uit dr slof schoot dat het asociaal was dat ik mailde op dat tijdstip, want ze was er wakker van geworden!!!
Had ze dus dr werkmail op dr privĂ©telefoon met meldingen en geluid aan. OkĂ© meid, das niet mijn probleem. En ik was niet degene met ongezonde werk/privĂ©balans van ons tweeĂ«n, want ik koos er gewoon bewust voor om in de avond mân administratie te doen en overdag lekker op het terras te zitten in de zon.
Een barista bij het restaurant op mijn werk. Hij maakt de beste koffies van iedereen, hopelijk krijgt hij er ook naar betaald⊠maar ik vrees ervoor.
Welke autodrop?
- Total Loss mix
- Cadillacs
- Zachte wagens
- Schuim Cadillacs
- Zure Cadillacs
- Opgevoerde Cadillacs (met drop er in)
0 stemmers
Voor mân gevoel is het 99% Cadillacs maar goed, ik heb het ook niet bedacht
Oh, en welke Look-o-look:
- Dynamietstaafjes
- Aardbeienveters
- Dropveters
- Zure mat
- Snoephorloge/ketting
- Salmiakknotsen
0 stemmers
Van look-o-look eigenlijk het eetpapier of de zwembadlollyâs
Ik kies wel maar ik wil alles
Echt jammer dat in heel veel autodrop nog gelatine zit
- Ja
- Nee
*Misschien
0 stemmers
- Ja
- Nee
- Misschien?
0 stemmers
Ik heb me nu al voor de derde keer laten verleiden tot dit en ben iedere keer teleurgesteld omwille van de smakeloosheid, platte textuur en hoe
Dropfruit duoâs! Die zijn er nu ook vegan en ik eet er beschamend veel van.
nee maar de burger king kaas frietjes met gebakken uitjes is echt
Paar jaar geleden in Barcelona wel eens geprobeerd toen ik nog niet vega at. Maar ik vond het vooral hele zompige zooi toen.
oh k wist niet dat ze die daar ook al hadden, ben al lang niet meer bij burger king geweest, al heb ik er ook niet echt zin in
ik bestel kapsalon altijd zonder kaas
Wat vind je het lekkerste?
- Chips
- IJS
- Chocolade
- Snoep
- Koekjes
0 stemmers
En het minst lekker?
- Chips
- IJS
- Chocolade
- Snoep
- Koekjes
0 stemmers
En als je drie lekkere dingen mag kiezen?
- Chips
- IJS
- Chocolade
- Koekjes
- Snoep
0 stemmers
borrelnootjes
Nee
Vooral Tijgernootjes bbq smaak.