Stel je persoonlijke vraag #41

Oh maar echt, al je zuur verdiende vakkenvul centen gingen op aan de Kruidvat/Essence schap.

7 likes

Spreek jij mensen over het algemeen snel aan op gedrag?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

5 likes

Ik had ook meteen de maastricht associatie door deze stroop!

En deze uit de omgeving, ook nl limburg

4 likes

Heh die druiven heb ik er nooit bij gezien

2 likes

Omdat ik gister ook al om half vier ging slapen :+1:

2 likes

Bij deze poll vraag ik me af: waarom wil je dit weten en hebben de vragen verband met elkaar?

1 like

En ik denk na lezen; wanneer is je leven betekenisvol of -loos en vind het een lastige vraag wel
Plus zeer subjectief. Wel benieuwd naar evt reacties waarom je voor het ene of andere antwoord kiest

1 like

Lastig te kwantificeren ja.

5 likes

wow zo veel kaj gorgels :sob: ik vind hem echt de meest vervelende persoon ter wereld

15 likes

Waarschijnlijk twee tientjes ofzo?

4 likes

Haha ja ik had m’n hele jeugd en studententijd geen cent spaargeld :joy:

1 like

Haaallloo forumbubble, ik vind alleen de staffel die je maakt al bizar. Wat een bedragen.

11 likes

Nou het was eigenlijk gebaseerd op de bedragen die ik las toen ik een rondje internet deed dus ben ook erg opgelucht dat de meesten tussen 0 en 1000 euro zitten als ik naar mijn eigen situatie kijk :sweat_smile:

3 likes

Je haat geen maandag je haat kapitalisme!!!1

11 likes

Ik snap je hoog, maar de mensen die er over schrijven zijn vaak de mensen die wat te pochen hebben :stuck_out_tongue_closed_eyes:
Jongeren blijven vaker thuis wonen terwijl ze een baan hebben omdat ze geen huis kunnen vinden, dan kan je spaargeld snel oplopen.
Maar ik denk dat er minstens zoveel zijn die altijd net (of net niet) uitkomen met hun geld.

1 like

10k en dat is bijna allemaal opgegaan aan de inboedel en huur etc.
Maar als je minder dan 1000 hebt, dat is vaak alleen huur en borg al zo’n beetje (bij sociale huurwoning). Hebben jullie alle meubels dan gekregen van vrienden en familie of alles tweedehands gratis kunnen krijgen?

2 likes

Ik kreeg niets van mijn ouders (hadden ze wel gewild maar ze hadden simpelweg een te groot gezin, dus dat geld was er niet). In mijn cultuur was het wel de gewoonte om als vrouw vanaf een jaar of 16 zelf een uitzet bij elkaar te sparen.
Dus ik had zelf al servies, handdoeken, bestek en eigenlijk alles wat je nodig hebt. En de allergoedkoopste meubels van IKEA, krijgertjes van overleden grootouders of zaken van de kringloop.

5 likes

Ik heb gewoon mn meubels van mn ouders thuis meegenomen en wat dingen van de kringloop. Vorig jaar een nieuw bed + nieuwe kast gekocht en dat was miss 500 euro en de rest is nog steeds tweedehands, kringloop of van thuis

2 likes

Ja en gordijnen, servies, pannen, schoonmaakmiddelen. Ik vond zelf al die kleine dingetjes ookal aardig in de kosten oplopen.

Borg voorgeschoten door familie, wat kleinere spullen en bed meegenomen uit ouderlijk huis, van m’n ouders een bijdrage om dingen als servies en pannen te kopen en de rest van de meubels inderdaad kringloop/marktplaats

2 likes