Stel je persoonlijke vraag #41

Never forget dat ik het hele eerste jaar dat ik op kamers woonde wijn dronk uit mokken omdat ik geen wijnglazen had. Die uiteindelijk van een vriendin gekregen daardoor haha

15 likes

Haha ja en zo ook andere spullen. Glas kapot laten vallen → hoe ruim ik dit op? Ik heb heb geen stoffer en blik.

2 likes
Wat voor telefoon heb je?
  • Ik heb een Samsung
  • Ik heb een Oppo
  • Ik heb een One plus
  • Ik heb een iPhone
  • Ik heb een fairphone
  • Ik heb een telefoon van een ander merk

0 stemmers

2 likes

Haha same en ik word over 2 maanden 29 :skull: Heb een iniminie buffertje van 500 euro ofzo en that’s it. Lang leve student zijn op deze leeftijd!!! Moet wel zeggen dat ik nog een half interieur heb staan na samengewoond te hebben, dus no way dat ik weer 100 jaar ga sparen als ik klaar ben in (hopelijk) juli. Mijn volgende woning wordt ook een bij elkaar geraapt zooitje en shit uit mijn vorige relatie hahaha

In de jaren voordat ik het huis uit ging had ik al best wel wat gekocht voor de uitzet. Voornamelijk servies, pannen, handdoeken, keukentextiel etc. Ik had al een bank op m’n slaapkamer staan en een tv. Ik heb een tv meubel via marktplaats gescoord, tafel en stoelen van m’n ouders gekregen (stoelen van de Jysk en tafel van SKLUM, betaalbaar dus) met als gedachte: als je er eenmaal woont dan kun je dingen altijd nog anders doen en sparen voor andere meubels. Heb vanuit huis heel erg meegekregen dat niet alles meteen perfect hoeft te zijn, dat je blij mag zijn met een prima inrichting en als je wat mooiers wilt je daarvoor moet sparen. Inmiddels wel wat extra dingen zoals een vloerkleed, een servieskastje, wanddecoratie enzo gekocht. Ik had echt weinig spaargeld en het uit huis gaan kwam heel erg onverwachts dus blij met de hulp van m’n ouders voor een klein deel van de inrichting.

2 likes

Ook wel een mooie definitie van ‘wat is een volwassene’.

19 likes

Valt dit ook onder succesful adulting???

3 likes

Ik heb toen ik ging samenwonen en mijn huisje verkocht veel spullen gegeven aan mijn zwager die in scheiding lag en alles nieuw nodig had. Leuk om mijn kast nog steeds na 15 jaar bij hem te zien staan. Maar wel spijt dat ik mijn kopjes ook heb weggegeven denk ik elke keer als ik er bij hem uit drink… :relaxed:

6 likes

Elke keer stiekem een kopje in je tas doen als je er bent geweest

7 likes

4 likes

Wil je dat ik nachtmerries heb vanavond?

2 likes

Ja!

xoxo Viva Glam

1 like

ja ik snap de aantrekking van die vuilnisbak ook niet, ik zie hem ook bij vriendinnen maar mooi vind ik hem niet? En er lijkt veel minder in te passen dan in mijn cheap ass prullebakkie van de action

3 likes

Hahaha, en dan weer gebruiken als hij op bezoek is. “Ja wat toevallig! Ik vond er weer een.”

2 likes

“Ik vond toevallig zo’n zelfde kopje bij de kringloop.”

Ik kan er ook gewoon om vragen. Ik wil ze terug!

2 likes

Mijn stiefvader heeft de borg op zich genomen en eigenlijk al het verf en opknapspul betaald. Ik hoefde hem daar ook niets voor te geven dus dat is heel lief. Verder heb ik mijn tweedehands woonkamerset van mijn oom en tante gehad en de nieuwe bank van mijn andere tante gehad. Ik heb heel veel geluk met alles wat ik heb gekregen.

Mijn vloer en de rest heb ik overigens zelf betaald en daar kon ik dan weer korting voor krijgen via een andere oom. Andere. Meubels nam ik mee uit mijn slaapkamer en bestek enzo lag al jaren beneden in de kelder op mij te wachten.

En qua pannen heb ik er gewoon een paar van mijn ouderlijk huis meegenomen :joy:

2 likes

Net dit geluister en ik beb benieuwd. Is Apple volgens jullie een cult?

• Ja en ik heb een iPhone
  • Ja en ik heb geen iPhone
  • Nee en ik heb een iPhone
  • Nee en ik heb geen iPhone

0 stemmers

Ik hou het ff bij iPhones

2 likes

Ooh thanks hiervoor, ik wist niet dat ze weer terug waren. :grin:

2 likes

Toen ik het ooit verkocht had ik de indruk van wel. Er waren soms klanten die echt klonken als cultleden. Zeker als er een nieuwe release was en ze op de lijst wilden etc.

En sommigen konden ook alleen in Apple termen tegen je praten bijvoorbeeld.

4 likes