Stel je persoonlijke vraag #41

Had je maar beter vooruit moeten denken

13 likes

Ja ik snap niet waarom mensen zich er zo druk om maken. Als je nou wat te snoepen pakt in een kleine bakkerij, maar bij een supermarkt met een miljoenenomzet
 Couldn’t care less.

Ik zou het zelf nooit doen tenzij het echt een noodgeval is maar wat anderen doen boeit me niets.

6 likes

Dan heb je nog nooit een zware hypo gehad. Je kunt amper denken en alles draait om je heen.Ja je moet altijd suiker mee nemen, maar je kan het ook een keer vergeten.

Er zijn verzachtende omstandigheden, maar er een gewoonte maken is asociaal.

3 likes

Wat denk jij? (Neutraal geen optie)

• Dit kan niet
  • Dit kan wel

0 stemmers

1 like

Het is juist een statement om aan te tonen dat het niet nodig is om daadwerkelijk dode dieren te dragen omdat het perfect nagemaakt kan worden

11 likes

Het heeft ook wat ongemakkelijks om naar te kijken. Het zou mij niets verbazen dat die ongemakkelijkheid de bedoeling was, gezien het merk vaak wat surrealistisch heeft.

Daarnaast belanden de meeste van de dierenkoppen kleding in een museum of archief. Ik denk niet dat dit voor massaconsumptie is gemaakt.

2 likes

Heb jij ooit je haar blond geverfd?:

• Ja, doe ik nog steeds
  • Ja, heb ik wel gedaan
  • Nee
  • Ik ben van nature blond :tipping_hand_woman:t3:

0 stemmers

2 likes

Ik moet nu denken aan de supermarkt die een briefje ophing: een kopje koffie of thee maken mag natuurlijk, maar wilt u de pakken koek dicht laten? Hartelijk dank.

12 likes

Voor allebei is er wel een argument. Maar ik vind zo’n dierenkop dat naar je staart niet glamoureus. Eerder wat ongemakkelijks.
Maar weer een ander zou er wel anders over denken. In elke geval heeft Schiaparelli de aandacht weten te vangen. En dat lijkt mij het hoofddoel van hun.

1 like

Ik snap je opties niet

1 like

Ik ook niet! Kut give me a break! Haha

6 likes

Hahaha

Wat was mijn poll ook alweer? Ik ben echt doodmoe maar ja ik wil mn poll wel herhalen. Denk dat het beter is dat ik ga slapen.

1 like

Of je vind dat mannen genoeg weten van vrouwelijke menstruaties en cyclussen

4 likes

Het is heel vroeg in HOLLAND. Ik wil mn haters toch een poll bezorgen zoals ik bijna elke dag doe. Ik kan niks anders stoms bedenken dan dit:

• friet met mayonaise
  • friet met ketchup

0 stemmers

Excuus het is 's avonds. Het voelt vroeg want het is koud en donker.

2 likes

Thanks voor de poll sgat. Welterusten alvast.

4 likes

Wat vind je de mooiste haarkleur

• Blond (licht)
  • Donkerblond
  • Bruin
  • Zwart
  • Rood
  • Grijs

0 stemmers

En de lelijkste (of saaiste) haarkleur?

• Blond (licht)
  • Donkerblond
  • Bruin
  • Zwart
  • Rood
  • Grijs
  • Ik vind alle haarkleuren mooi

0 stemmers

2 likes

Donkerblond is echt saai, ik heb echt zo’n vreselijke peper en zout kleur dus ik blondeer het.
Maar net hier gelezen dat dat vreselijk is :tipping_hand_woman:t3: Bruin haar is pas vreselijk bij mij, dan ben ik echt lijkbleek.

9 likes

Het ligt echt aan de persoon. En verder boeit het mij weinig

7 likes

BELGISCHE MAYONAISE bij voorkeur Calvé of Devos Lemmens met ei. Aub geen hellmans, Heinz, dijonnaise, 

10 likes