Ben donkerblond maar heb het wel eens lichter blond geverfd.
zo verdomme hƩ ik had laatst opeens per ongeluk fritessaus en ging bijna over mn nek
was vergeten hoe goor dat was
Maar echt. Mayo is echt genieten. Maar frietsaus is echt sjmerrig.
P.ATAT MET CURRY
Ik vind het best wel fucked up dat bepaalde natuurlijke haarkleuren als ālelijkā worden gezien en dat dit in stand gehouden wordt Met huidskleur gebeurt dit ook (met een lichte huid kan je niet over straat in de zomer etc). Dat soort ideeĆ«n zijn volgens mij gewoon aangeleerd door onze cosmetische industrie, en dan heb ik het nog niet eens over racisme⦠Mensen met een āsaaieā of ālelijkeā haarkleur of huidskleur voelen zich hierdoor genoodzaakt dit aan te passen. Misschien is het tijd hier eens mee te stoppen?
Je kunt natuurlijk altijd iets aanpassen als je dat zelf mooier vindt, maar als iedereen en zān moeder je hele leven zegt dat jouw kleur lelijk is, dan vraag ik me af of dat in alle gevallen om eigen voorkeur gaat (en of het daadwerkelijk een verbetering is).
Ja maar WAT is het verschil? Kan aub een echte kenner het ons vertellen persoonlijk?
Friet vs mayonaise
Weet jij DIRECT het exacte verchil?
- Nee
- Ja
- Ja en ik ga uitleggen helaas
0 stemmers
Mayonaise moet meer dan 70% olie hebben en minimaal 5% eigeel. Fritessaus niet.
Je kan huidskleur hierin toch niet vergelijken met haarkleur, dan ga je wel aan een extreem beladen geschiedenis voorbij. Het is niet alsof mensen met blond/bruin/rood haar al eeuwenlang onderdrukt worden in onze maatschappij zoals dat bij huidskleur wel zo is.
@Neon zegt toch letterlijk dat ze het niet over racisme heeft, maar over bijvoorbeeld de opmerkingen die mensen die heel wit zijn hier in de zomer over krijgen.
Wist jij van het bestaan van dit dier (blue sea dragon)?
- Nee
- Ja maar nooit gezien
- Ja en ook weleens gezien
0 stemmers
Ik ben een watje
Nee, daarom zeg ik ook dat ik het niet over racisme heb. Dit is iets anders. Het valt totaal in het niet bij racisme, maar het zou naar mijn mening ook moeten stoppen.
Ja en daardoor wordt de vergelijking alsnog ddgemaakt en ga je er juist aan voorbij, en ik vind dat dus gewoon een hele gare vergelijking om te maken.
Maar goed fuck de schoonheidsindustrie verder hoor dus daar ben ik het helemaal mee eens.
Ik zie dus echt geen andere gevolgen dan je zit een paar uur in een saaie gevangenis. Maargoed ben zelf ook weleens gearresteerd voor een actie en mān man ook en dat werd toen ook een zaak.
Ik dacht dat dit je reden was waarom je niet gearresteerd wilde worden
Frietsaus zit meer zooi in. En is vaak zurig en gewoon niet lekker romig zoals mayo.
Ik vind die van oliehoorn dus als enige wel echt heel lekker!! Aanrader!
Kan je dan nog een VOG krijgen? Want als dat niet het geval is, kan ik in mijn werkveld nergens meer aan de bak, dat vind ik (voor mij persoonlij) een te groot gevolg voor een dergelijke actie.
Ja hier dacht ik ook meteen aan. En je hebt tegenwoordig voor bijna elke baan wel een VOG nodig, is lang niet alleen maar bij overheid/gezondheidszorg/werken met vertrouwelijke gegevens maar gewoon voor alles.
Voor mij is elk risico, hoe klein ook, op het vernachelen van mijn persoonlijke toekomst (dus bv het VOG verhaal dat hierboven genoemd wordt) onacceptabel voor mij. Als mensen dit egoĆÆstisch vinden prima maar ik vind mezelf kunnen onderhouden middels werk in een werkveld waar VOG wel nodig is belangrijker dan welk politiek doel dan ook.