Stel je persoonlijke vraag #41

Ik stemde nee maar dat kloot niet. Ik mail mijn oma soms foto’s of als ik op vakantie ben. Spreek haar ook wekelijks aan de tel, maar een mailtje is soms makkelijker.

1 like

Paar keer per dag maar dat gaat dan wel meestal over wie onze dochter van de opvang haalt en af en toe een meme of filmpje. Dingen die ik thuis vergeet te vertellen/vragen komt ook wel vaak voor.

2 likes

Had eerst guards gestemd, maar dit wist ik niet, dus even aangepast, want dan sowieso het kind en de ouders. Kind ziet er niet uit alsof het te klein is om te kunnen luisteren als de ouders zeggen dat het even moet blijven staan.

1 like

Ben echt benieuwd hoe mensen hier op het kind uitkomen

(Als in; Misschien mis ik de functie van marcheren, maar als je iets ziet loop je er toch niet met volle vaart tegenaan. Protocol mijn hol. Je kunt gewoon stoppen/ eromheen. Laten we niet gaan doen alsof je er fysiek niet toe in staat bent).

15 likes

Ik bel echt misschien wel 10 x op een dag met mijn vriend en we appen ook de hele dag en sturen elkaar memes en reels op instagram

4 likes

Hij stampt er echt keihard overheen. Als dit nou een kleiner kind was geweest, zeg 2 of 3 jaar oud, vinden jullie het dan nog steeds normaal? En ja, de ouders hadden op moeten letten, maar normaal gesproken stop je toch gewoon als je een ander fysieke schade toe kan brengen? Of je doet een stap opzij

5 likes

Zal best dat er bordjes staan dat je niet in de weg moet lopen maar vind het echt absurd dat je kleine kinderen omver stampt omdat een protocol uit de middeleeuwen dat voorschrijft. Kap gewoon met die achterlijke poppenkast

30 likes

Vind die lompheid dus precies de reden dat het niet meer de schuld van het kind is. Kind had er niet moeten staan, maar iemand zo’n trap krijgt kan je diegene daar toch niet meer de schuld van geven.

5 likes

Ik ben vooral niet zo tevreden met de rekening die hij stuurt. Hij voert vrijwel niks uit, maar ik betaal altijd veel meer dan de prijs voor alleen controle.

8 likes

Was in Nederland nooit echt tevreden, hier wel. Ze rekenen hier een all-in prijs voor de jaarlijkse controle, die is standaard en daar zit dan mondhygieniste en foto’s bij inbegrepen. Dus de rekening is nooit een verrassing, denk dat dat al een hele hoop scheelt. Was altijd zo geïrriteerd van de mondhygiëniste die de vakantieplannen wilde bespreken, en dan wel per 5 minuten ging afrekenen. Of het altijd terugkerende element ‘poetsinstructie’

2 likes

Jongens er bestaan ook tandartsen die geen scammers zijn :pray: Zoek een andere als je genaaid wordt

13 likes

Ooooh dit rijm.

5 likes

Ik moest laatst op vakantie in Zweden naar de tandarts voor een ontstoken kies waarvan ik de pijn echt niet meer kon handelen. Ik kom binnen een uur terecht en het was iets van 200 euro voor een wortelkanaalbehandeling met tijdelijke vulling. Thuis in NL was ik nog 1000 kwijt voor het tweede deel van de behandeling, echt janken :smiling_face_with_tear: Ze waren daar ook nog eens veel aardiger, de assistente hield de hele tijd mijn hand vast omdat ik het zo eng vond.

5 likes

100 euro??? Ik betaal echt 30 voor een foto die ik 1x in de 2 jaae moet.

2 likes

Wat vind jij van het woord dame? Als in goedemorgen dames of hallo dame.

• Stom
  • Neutraal
  • Leuk

0 stemmers

Dit woord wordt echt zo veel gebruikt bij ons op het werk en ik krijg er een beetje de kriebels van.

3 likes

Ik vind het zo denigrerend. Dames helemaal

14 likes

Oh dat vind ik inderdaad ook raar, elke dag bellen?? Ik stuur gewoon berichten en memes inderdaad maar niet om uitgebreid te gaan bijpraten :joy: Had ze wel vrienden op werk of lag het daar een beetje aan?

@Evenveel ik doe dat heel soms als ik niet weet wat ik precies moet halen!

Ja die wachters kunnen nog wel een paar lesjes gevaarherkenning gebruiken. Alles met bal of kind = remmen!!

3 likes

Je kan toch ook gewoon ‘goedemorgen’ zeggen zonder er ‘meisje/jongen/heren/dames’ achter te zeggen?

3 likes

Ik dacht al wow, had gelijk een ander gezocht 🫠

1 like