Stel je persoonlijke vraag #41

Iedereen. Maar ik ga stuk om die ‘WATCH OUT’ hahahahaha.

9 likes

Nou het gaat wel heel hard maar iedereen weet toch dat ze voor niks en niemand aan de kant (kunnen) gaan. Let gewoon op je kind en haal m van de looproute. Staat ook niet voor niets op bordjes overal.

11 likes

Had jij vroeger een poesiealbum?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En een vriendenboekje?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Heb je ze bewaard?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zou je nu als volwassene wel weer eens zo’n boekje willen laten invullen?

• Ja
  • Nee
  • Misschien
  • Social media is hetzelfde idee toch?

0 stemmers

Ik kwam er achter dat poesiealbums ooit zijn begonnen bij mannelijke studenten honderden jaren geleden en dat het pas veel later een meisjes imago kreeg. Het had ook echt een functie om je netwerk tr laten zien. Wist jij dit?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

3 likes

Tip tap top de zon heeft een hoedje op

19 likes

Haha een soort LinkedIN dus.
Ik zou het nu wel geinig vinden maar nog leuker zou ik die doorstuurmails met vragenlijsten vinden, weten jullie die nog? Dan moest je allerlei vragen over jezelf beantwoorden. Op een of andere manier zag ik ze wel voorbijkomen maar was het niet de bedoeling dat ik ze invulde, weet niet meer precies hoe het werkte. Ik wilde zo graag imponeren met m’n gevatte antwoorden en goede muzieksmaak maar kreeg de kans niet :sob:

2 likes

We hebben dit wel eens gedaan als afscheidscadeau voor een collega, vond ik een fijn idee.

6 likes

Ik had m’n poesiealbum aan een juf op school gegeven en toen ik hem na een aantal weken nog niet terug had vroeg ik ernaar. Toen zei ze dat ze hem niet had en ik hem nooit aan haar gegeven had terwijl ik 100% zeker weet dat dat wel zo was. Nooit meer terug gezien :sob:

13 likes

Oke ik zat te haten op de uniqlo tas maar die kleur en de look op je eerste foto influenced me wel…
Maar goed heb al zon soort tas die dan wel om mn heup past. Idd van de markt hhaha

1 like

Maar dit is niet dé tas he dit is mn eigen tassie. Maar ik heb geen foto’s met de uniqlo tas

1 like

Ooh haha zie nu idd de uniqlo tas eronder. Vind de uniqlo tas nog steeds lellik. Ik wil dat de groene luzarl tas een trend word.

7 likes

Hahaha als ik een linkje kan vinden zal ik hem delen

3 likes

Echt hoor. No shit. Daar is een tas ook voor gemaakt

1 like

wat een pech, de datum loopt weg

5 likes

Een vriendin van mij vindt het gek dat ik de hele dag door met mijn vriend app (voor zover ons werk dat toe laat uiteraard) terwijl we elkaar in de avond weer zien. Zij appen elkaar alleen om iets te bespreken, zoals het avond eten of plannen die ze hebben. Dus ben benieuwd naar wat jullie doen!

Hoe vaak app jij je partner met wie je niet samenwoont?
  • Gedurende de hele dag
  • Aantal keer per dag
  • In de ochtend en avond
  • Een keer per dag
  • Om de dag
  • Paar keer per week
  • Wekelijks
  • Alleen als ik iets te bespreken heb
  • Wij appen zelden

0 stemmers

Hoe vaak app jij je partner met wie je wel samenwoont, maar die je gedurende een deel van de dag niet ziet (dus werk, studie, hobby’s)?
  • Gedurende de hele dag
  • Aantal keer per dag
  • In de ochtend en avond
  • Een keer per dag
  • Om de dag
  • Paar keer per week
  • Wekelijks
  • Wij appen zelden

0 stemmers

Hoe vaak app jij je partner die 3 weken op vakantie is?
  • Gedurende de hele dag
  • Aantal keer per dag
  • In de ochtend en avond
  • Een keer per dag
  • Om de dag
  • Paar keer per week
  • Wekelijks
  • Wij appen zelden

0 stemmers

2 likes

4 likes

ik app wel eens memes naar mijn partner of van die berichten als ‘omg ik haat mijn werk’ gewoon overdag, maar heb niet de hele dag een levende communicatielijn. Ik heb een collega die gaat een paar keer per dag naar de plee om met haar vriend te bellen en dat vind ik wel een beetje raar als ik eerlijk ben

20 likes

Is ook echt raar vind ik
Ik had ooit een collega die dan ging videobellen met haar vriend als hij boodschappen ging doen (blijkbaar kon hij dat niet alleen) echt hinderlijk

4 likes

ja en dan kom je ook zo de wc binnen en dan kijkt ze zo van: :roll_eyes: :roll_eyes: :roll_eyes: excuse me ik ben in gesprek JA

3 likes

Haha ik snap echt niet dat je voor het kind kan stemmen, ja hij is misschien niet heel handig gepositioneerd maar die guard knalt echt heel bewust keihard tegen hem aan en stapt dan ook nog heel lomp half over hem heen, zo buitenproportioneel, kan toch niet haha.

12 likes

Ik snap ook niet wat dit is en waarom het normaal is om tegen dat kind te schoppen?

4 likes